dissabte, 2 d’abril del 2011

La Riereta de Vilalleons

D'una foto trobad a a Adverbia

Hi ha masies  espectaculars,  amb  formes  precioses,  torres,  galeries,  que  et  deixen bocabadat.  Algun dia  en buscaré  alguna  per  dibuixar.    M'agraden molt  les  cases tradicionals. Però  sense  saber  perquè  i des  de sempre  que les  masies  amb  un sol cos  i la teulada  a dues  aigües,o sigui  amb la forma  més  simple  de casa,  m'encanten i em commouen.  La masia  de la Riereta  és  un bon exemple. És  un lloc  que no conec,  però  la masia em va  agradar  tant  que  me la vaig  endur  per  dibuixar-la.  

7 comentaris:

  1. És que és encantadora!
    Besets Carme

    ResponElimina
  2. M'agraden també les masies com les que dius i la que dibuixes....masia com una casa gran acollidora....fresca a l'estiu i a l'hivern amb prou llenya per escalfar-la1

    ResponElimina
  3. Enhorabona, Carme!
    És un gran goig:
    1. Perquè és una casa entranyable per a mi, on he anat a fer un munt d'entrevistes (dos mesos seguits, hi vaig anar).
    2. Perquè és convertit en art una trista fotografia de les meves.
    Un munt de gràcies!

    ResponElimina
  4. Khalina, Albanta, Elfri m'alegro que us agradi, té un encant especial, oi?

    Jordi, moltes gràcies a tu... Una abraçada.

    ResponElimina
  5. A mi també m'agraden molt, i com diu Efreelang un bon foc de llenya per l'hivern i frescor a l'estiu!

    ResponElimina
  6. Doncs no conec aquest entorn! Apunta't queda per si algun dia vull fer una escapadeta amb calma per a conèixer nous entorns del nostra país.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari