divendres, 2 de juny del 2017

Descriu

M'han convidat a participar en un nou espai anomenat Descriu

Vol ser un espai de trobada per a escriptors, blogaires, periodistes... i persones diverses que dediquin el seu temps o part del seu temps a escriure en català.

Em van dir que volien que hi tinguessin lloc  i cabuda, totes les diferents varietats dialectals del català.

Hi ha un espai per la ficció. Un altre pel pensament i les opinions i també per la poesia.
Hi he publicat tot just tres de poemes,  al ritme d'un per setmana, però espero que tot segueixi endavant i la col·laboració sigui llarga i profitosa.

Us copio un paràgraf de la carta que em van enviar:

"És una iniciativa de Scito, una fundació dirigida per professorat de la Universitat Jaume I de Castelló de la Plana. L’objectiu del projecte és crear un gran entorn de publicació i de formació de comunitats actives en la nostra llengua. Una espècie de comunitat de blogaires, escriptors, periodistes, divulgadors... Vam començar a caminar fa poc i encara estem en fase d'enlairament, així que espere de tot cor que t'animes a participar."

********************************************************************************

Aquest és l'últim post  en aquest blog.
A partir d'ara em trobareu a la meva nova casa

26 comentaris:

  1. He anat a fer una ullada a l'espai DESCRIU. Ho trobo una bona iniciativa i em sembla molt bé que donin importància a destacar totes les variants de la nostra llengua. Els desitjo (us desitjo) molt d'èxit. :-)

    Sense que tingui cap importància, m'ha xocat el detall de que al final dels textos hi posin el "temps de lectura". T'he de dir que en els teus poemes jo m'hi he estat una mica més dels "0 minuts" recomanats. ;-D

    Deixem el "Col·lecció de moments" per anar al "Col·lecció de moments", no ens costarà gens fer el canvi. :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. He, he, he... gràcies Mc! A. I també em va xocar, això del temps de lectura. Sempre és d'agrair que hi dediquis més de zero minuts! Es veu que hi ha qui llegeix molt ràpid... o no!

      Elimina
  2. Enhorabona, no m'estranya que t'hagin vingut a buscar. Espero que sí que la col·laboració sigui llarga i profitosa, com espero també que la nova casa també ho sigui!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, XeXu, a veure. De moment en aquestes tres setmanes, trobo que l'ambient és una mica fred i distant allà dins. Clar que venint d'aquesta blog-colla nostra, el llistó d'intercanvi i de compartir és molt alt. A veure si sé com encomanar-lo una mica.

      Elimina
  3. Sempre fan il·lusió els projectes col·lectius, eh? M'hi he passat una estona, saltant de text en text, molt bé!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que en fan, a mi molta! A veure com va i què surt...

      Elimina
  4. Jo he sigut de Nervi i de Lemúria. No han sobreviscut. Núvol sí que té èxit ara per ara. Espero que Descriu en tingui molt!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, sí! Jo tot just havia fet una sola col·laboració amb Lemúria quan van plegar. Sap greu. A veure si Descriu dura! Gràcies, Helena.

      Elimina
  5. Enhorabona, Carme, per aquest nou projecte! He entrat a la web de Descriu i m'ha semblat força interessant per la seva varietat de textos. Els teus poemes l'enriqueixen.
    Endavant i una abraçada! I molt bon traspàs cap a la casa nova!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Montse. A veure com anirà. No conec ningú i no tinc ni idea de com m'han trobat... bé sí, a través del blog, però... no sé...

      Una abraçada, Montse!

      Elimina
  6. Em despedeixo com cal d'aquest blog i desitjo que la continuació sigui igual de profitosa per a tu i ens regalis com sempre, dibuixos i paraules amb regust de poema!
    Petonets Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo també espero seguir, allà, com sempre una bona temporadeta més... gràcies, M Roser!

      Elimina
  7. Enhorabona! Segur que la teva col·laboració aporta frescor i color a la nova casa.

    ResponElimina
  8. si ve de gust i hi han ganes s'ha de fer tot els que se'ns presenta, no ho he anat a mirar encara però per iniciatives que no quedi.

    ResponElimina
  9. Molt bé, Carme. Ara passaré per Descriu a fer una ullada. Ja he estat, a la teua nova casa. S'hi està bé.

    ResponElimina
  10. Estàs molt sol·licitada darrerament. Amb tanta gent que et demana col·laboracions, ja et queda temps per descansar?
    Quins bons "moments" hem passat en aquest blog!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sort que trobis que hem passat bons moments! Perquè jo sínque els he passat bons amb tan bona companyia!

      Poc a poc i bona lletra, crec que arribarem a tot arreu. Descriu, no exigeix cap dedicació concreta. I de fet hi poso les mateixes coses que als blogs, de moment, ja que em van dir que podia ser així.

      Elimina
  11. Vaig a fer una ullada a "Descriu". I pot participar tothom?
    Ens veiem a la teva nova casa!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho sé gaire Glòria... encara sóc molt novella i acabada d'arribar, ja ho preguntaré.

      Ens veurem per allà, per passar nous moments.

      Elimina
  12. Endavant, Carme.
    Prenc comiat del teu blog.
    Com una casa que enyorarem.
    Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Jordi!
      Ens acomiadem aquí i ens retrobarem allà.
      Fins aviat.

      Elimina
  13. Et felicito, ho faràs bé. Ets bona escriptora i constant. Com no m'hi poso quasi mai, he vist que és l'últim post i pass a un altre. Ho miraré

    ResponElimina
  14. He vist que ja m'has trobat, gràcies per venir...

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari