dimarts, 30 de setembre de 2014

El poble de Verdú







 A Verdú,
Passadissos  amagats,
art i porxades.
Orgullós, el castell.
La  vida.
Esquitxos de llum


Com que no tinc els textos que van llegir els companys us posaré els que vaig llegir jo.  Primer de tot vaig començar  amb aquest  diàleg:


Créixer, vol créixer,
la solitud en calma.
Plens de vida,
som el núvol, els llavis,
les mans de vent alçant-se.
...........................................................Jordi


Plena de vida,
la mirada que s'alça
buscant dreceres.
Intangible trajecte.
Als llavis, el delit.
............................................................Carme 

Plànyer, vull plànyer el temps
eixorc de núvols
eixut de la mirada.
El vent alça les mans
al cel fèrtil d'estels.
.................................................................Noves Flors

Es fa gran la companyia
dels mots breus, tímids.
No cal cap altaveu,
ni l'espai de prosa
per qui no és buit.
................................................................Helena Bonals

11 comentaris:

  1. Són precioses les imatges!
    I el poema esquitxat de llum com el castell també.

    ResponElimina
  2. Ningú no va gravar l'event?. Jo us volia veure.
    Allà on vas t'inspires. D'arreu treus imatges i en fas poesies.

    ResponElimina
  3. No hi havia ni una ànima al poble! És clar, estàveu tots recitant poemes!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari