dimecres, 23 de novembre de 2016

Gerani




Per molt suaus i bells que siguin els pètals,
allò que importa és la llavor que porten dins.
......................................................................................Carme

Se sent la veu.
és el vermell que ens parla
sense paraules.

........................................................................................Xavier


Pètals i mots
estranya sintonia,
llavors al cor.

.........................................................................................Carme


Llavors al cor.
Esperem tindre prompte
bona collita.

...........................................................................................Mari


Jo vull els pètals,
sols l'enamorament,
no pas el fruit.

........................................................................................Helena

17 comentaris:

  1. Se sent la veu.
    és el vermell que ens parla
    sense paraules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El comentari de sota, era la meva resposta poètica sl teu comentari poètic...

      Elimina
  2. Pètals i mots
    estranya sintonia,
    llavors al cor.

    ResponElimina
  3. Llavor sal cor.
    Esperem tindre prompte
    bona collita.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He pujat el poema al post i posat el primer vers amb la "s" com a plural: llavors.
      M'has fet dubtar, perquè: llavor, sal, cor, també tindria sentit, però finalment ho he interpretat com el meu últim vers.
      Ja em diràs com ho havies pensat, Mari.

      Elimina
  4. I el seu perfum tan característic també m'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En això no coincidim gens, jo no el trobo gens agradable...

      Elimina
  5. I alguna cosa em diu que no estem parlat de flors.

    ResponElimina
  6. Per molt maco que sigui el vestit el que importa més és qui el vesteix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M agrada molt la teva interpretació... Gasull, autèntica!

      Elimina
  7. I aquests no duen papallones que els maten? sempre hi ha algun paràsit en aquest món que et corseca :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que en duen Cli, els mantenim com podem, podant, amb insecticides, etc... aquest any han estat força bé tot l'estiu, fins a última hora.

      Elimina
  8. Un gerani amb sentiment.
    Bonic, nina.
    Aferradetes de bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, sa lluna... aferradetes dolces, bonica!

      Elimina
  9. Carme, m'agrada molt, però et porto la contrària:

    Jo vull els pètals,
    sols l'enamorament,
    no pas el fruit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada el teu, Helena i no crec que em portis la contrària, sinó que agafem diferent la metàfora. Jo no pensava que l'enamorament siguin els pètals. L'enamorament és dins, és al cor, és a l'ànima. El pètals per a mi sognificaven les formes, l'expressió, aue pot ser agradable i bonica, però sense el sentiment de fons ...

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari