diumenge, 10 de juliol del 2016

Activitats d'estiu a casa de l'àvia - III


En algun moment d'aquest hivern, ja havíem plegat paper amb els nens. Una estoneta curta i sense grans entusiasmes.

Aquesta setmana que van estar amb mi, estàvem de bona ratxa. Van ser dues llargues estones plegant papers, amb la il·lusió de buscar figures i més figures. Aquestes són les del primer dia.

Un vaixell
Un peix
Una flor de vuit pètals que s'han de fer un per un separats
Un gos
Una rata pinyada
Un conill
Un altre gos d'orelles caigudes
I un "comecocos"

Per duplicat, i tant que sí!



18 comentaris:

  1. Respostes
    1. De moment són uns nens encantadors, això sí... artistes, també!!!

      Elimina
  2. Què bonic que ho fan i que bé vos ho passeu.
    Bona feina, padrina!! :)

    Aferradetes i bon diumenge.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que ens ho hem passat bé. Una setmana intensa i divertida.

      Aferradetes, bonica!

      Elimina
  3. em puc apuntar al casal? és que no em ve de gust demà anar a treballar.....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Apa, Joan, que no ens ho passaríem bé ni res!!! Quan vulguis!

      Elimina
  4. Jo, com en JOAN, també m'hauria d'apuntar al "casal" que no vaig passar mai de la típica "pajarita". :-D

    Em sembla que ja t'ho vaig dir però no em fa res repetir-t'ho, el que més m'agrada d'aquesta sèrie "d'activitats d'estiu a casa de l'àvia" és imaginar el bé que us ho passeu mentre feu tot això. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Benvingut, doncs, Mc, crec que ens ho passaríem molt bé, tot i que t'adverteixo que la típica "pajarita" ja és molt més complicada que la majoria de coses que vam fer nosaltres. Ja saps que els nens tenen pressa i que volen coses vistoses i ràpides... en vam fer un munt el primer dia i un altre munt igual el segon dia. Totes molt faciletes.

      Ens ho passem bé, Mc! i tant que sí! Amb el que em costa arrencar-los de les pantalletes, veure que cada dia preguntaven "I avui què farem?" amb il·lusió, ja és una gran satisfacció. :)

      Elimina
  5. jo només ser fer el come-cocos aquest, encara m'hauré d'apuntar al casal d'activitats de l'àvia aquest

    ResponElimina
    Respostes
    1. Seràs benvingut, pons, t'asseguro que aquesta àvia no és perillosa... ;)

      Elimina
  6. maco, divertit i per duplicat ?
    no es pot demanar mes !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La foto de dalt és la producció d'en Jan i la de sota la d'en Guillem...

      Elimina
  7. Quins artistes esteu fets l'àvia i els nets...Heu fet uns animalets molt bonics!
    Bon vespre, Carme.

    ResponElimina
  8. Has pensat en muntar un casal d'estiu? encara faries 'la primera pela', que deien a casa meva. Quina capacitat de tenir la canalla distreta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, no... ja m'ho passo molt bé amb els de casa. No en necessito més. ;)

      Elimina
  9. Quina avia més divertida ets, Carme! Segur que els nets flipen amb tu.
    :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No ho sé, Glòria, faig el que puc... però semblaven contents amb les activitats.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari