dijous, 20 d’agost del 2009

Microhistòries de la vora del riu de Sílvia Veà Vila

Foto de lo Barrinaire

L'he llegit d'una tirada. És un llibre petitó que es fa curt. Històries diverses, amb personatges peculiars de la Ribera de l'Ebre. Històries curtes que aconsegueixen transportar-te en aquest temps i en aquest espai on estan ubicades. Algunes de postguerra, altres encara més antigues, però totes amb una proximitat que et fa viure i entendre els personatges. No sé si són històries reals o inventades, però tenen el gust de la realitat més propera. Com si els coneguessim de tota la vida, com si fossin els veïns del costat o els de les històries dels avis.
Gràcies al barrinaire, d'on he tret la foto he descobert que la Sílvia Veà també té blog.

9 comentaris:

  1. Els llibres de relats curtets m'agraden molt, sobre tot quan acabo de llegir algun llibre més gruixut :-) M'agrada anar alternant estils diferents :-)

    Tan bon punt veig un dibuix teu, clico ràpidament a buscar l'original :-) M'agrada molt veure les teves versions i aquesta campana t'ha quedat estupenda! :-)

    ResponElimina
  2. Apart de tot el que dius, Carme, som la mestressa i jo amics dels pares de la Sílvia, ara, gràcies a tu he conegut el seu bloc. Anton.

    ResponElimina
  3. Doncs aquest per ami ha estat una delícia, Assumpta! Gràcies maca!

    Anton, mira, que el món és petit i ens anem trobant com en una xarxa (i no parlo pas d'aquesta) on sempre acabem trobant lligams o relacions que no sabíem. El seu blog no l'he conegut gaire encara, pérò el llibre de contes ben reeixit.

    ResponElimina
  4. relats curts? Mmmh, que interessant! No ens has dit l'editorial Carme...
    Merci

    ResponElimina
  5. Mirarem de cercar-les les microhistòries....estan en paper imprès o en la xarxa?

    ResponElimina
  6. Mireia, és Edicions El Mèdol, per si el vols buscar.

    Elvira, en paper, jo l'he llegit en paper.

    ResponElimina
  7. Benvolguda Carme,
    L'Anton de la Torre m'ha xarrat que parlaves de les Microhistòries al teu bloc. Volia donar-te les gràcies personalment per tan magnífica crítica. Jo només puc dir que, mentre les vaig escriure, vaig xalar moltíssim! Només que els lectors s'ho passin la meitat de bé, em donaré per satisfeta!

    Una abraçada!

    PS: L'editorial el Mèdol ha descatalogat els llibres enguany, i imagino que ara encara serà més difícil aconseguir-ne un exemplar. Però moltes gràcies pel vostre interès. Tanmateix, si algú en vol fer un tast, un dels contes (Moixonets) sí que està penjat a la xarxa: http://www.beaba.info/modules.php?name=topMusic&op=album&idartist=305&idalbum=1102

    ResponElimina
  8. I want not agree on it. I think precise post. Especially the title attracted me to study the sound story.

    ResponElimina
  9. Good fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari