dijous, 6 d’agost del 2009

Presentació virtual del llibre virtual... o no


El proper 10 d'agost, a les 20.30 h., tindrà lloc la materialització (tot i que de forma virtual) d'una il·lusió compartida, de la proposta que en Jesús Tibau va llançar d'escriure poemes amb l'expressió "a la barana dels teus dits" en què van participar més de 50 persones, i que ara es podran llegir de forma conjunta gràcies a l'Editorial Petrópolis.
Em fa molta il·lusió que hagin posat un dels meus dibuixos de baranes a la portada.

8 comentaris:

  1. I tu la portada? Això si que és un reconeixement...et felicito, com crec que molts som feliços. Hi ha un equip en eixes terres que s'endu rius i mars... Ni el Barça amb tres copes em fa por... Una abraçada i gaudeix, gaudeix, t'ho mereixes.Anton

    ResponElimina
  2. si el wi-fi de l'ordinador no em falla en vacances: allà hi seré.

    ResponElimina
  3. Estic d'acord amb en Jesús en que el llibre no podia tenir millor portada :-)

    ResponElimina
  4. És que els teus dibuixos són preciosos!

    ResponElimina
  5. La portada l'imaginava així!!!
    No podia ser d'altra manera, és el dibuix perfecte!!!
    Una abraçada, Carme.
    ;)))

    ResponElimina
  6. Felicitats!!! Els teus dibuixos mereixen ser portada de molts llibres!!! Intentaré ser a la presentació...

    ResponElimina
  7. Moltes gràcies per la difusió, i felicitats per la part que et toca pel poema i per les il·lustracions, són magnífiques!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari