dissabte, 28 de setembre del 2013

JO DONO SUPORT A LA VAGA DE DOCENTS A LES ILLES BALEARS





30 comentaris:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=2EYKuKRuzLE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Joana aquest vídeo val la pena veure'l... el poso al post.

      Elimina
  2. Recordeu que diumenge 29 de setembre, a les 18:00 h., hi ha una concentració a la Plaça Sant Jaume en suport a la vaga dels professors de ses Illes.
    Ens hi veiem!

    ResponElimina
  3. Des de Catalunya, donant suport a la gent que lluita contra les injustícies, perquè al final guanyarem!

    ResponElimina
  4. Llig, entre emocions que arriben molt endins, tot el suport que està rebent la lluita de tota la comunitat educativa a les Balears, i això em fa creure encara més en la dignitat de la gent. Poques vegades, molt poques, tenim a la nostra professió un reconeixement tan brutal com el que s'està desenvolupant ara mateix per les terres del nord i de l'est, des del sud es veu amb molta enveja, sembla com si no anés amb nosaltres.
    M'agradaria aportar el meu petitó gra de sorra per donar-hi forces a totes i cadascuna de les reivindicacions dels nostres drets que s'estan fent.
    Molts ànims!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És bonic llegir que la gent els recolza tant, la societat i els pares que es combinen la manera de tenir els nins... tens raó, emociona, des del nord: admiració i suport.

      Elimina
  5. jo també !!!! i molta gent! ja he fet també el meu post per afegir-me!

    ResponElimina
  6. Si fem una donació de més de deu euros al Punt-Avui ens regalen la samarreta verda

    ResponElimina
  7. m'hi sumo !!! això és una lluita oberta en molts fronts i cal lluitar-los tots amb la intel.ligència i la perseverança, amb la convicció de la raó

    ResponElimina
  8. Sent solidaris, donant suport, ho aconseguirem entre tots!!

    Aferradetes! :)

    ResponElimina
  9. Omplim la catosfera d'enganxines i samarretes verdes!! Per la nostra llengua comuna!!

    ResponElimina
  10. Si els ajudem, aguantaran més temps...

    ResponElimina
  11. Cal col·laborar!
    Entre tots ho aconseguirem!

    ResponElimina
  12. Mil gràcies pel teu suport, Carme, per aquest post i per aquesta idea que m'ha emocionat! Lo d'ahir va ser històric. Ara fa falta seguir i no desanimar-se, encara que costi aconseguir-ho! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a vosaltres, aquesta lluita és un exemple a seguir... com més units millor.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari