dimecres, 23 de juliol del 2014

Relats de la Carme (subtitució estiuenca)

Faig una mica tard...

El dia 15 ja ha passat, però més val tard que mai. Repeteixo la idea de l'any passat i aquests mesos de juliol i agost que ells no hi són. Us proposaré una imatge.

La de juliol és una imatge del Barbollaire, l'última del seu blog, que m'ha semblat molt suggeridora.

Què us passa pel cap quan la mireu?


Una foto del Barbollaire


Microconte: Fent camí.

Les copes ja eren buides. La festa ja era acabada.  
Però els colors es mantenien al seu lloc, i el seu record omplia d'alegria l'aire que l'envoltava. 

Se'ls enduria posats, els colors que van ser, per seguir fent camí.


Han participat:
  1. Barbollaire
  2. Joan Gasull
  3. Bruixeta
  4. Sílvia
  5. Ada
  6. Fanal Blau
  7. Iruna
  8. Rafel
  9. Glòria
  10. Laura t. Marcel
  11. Elfreelang
  12. Joana
  13. XeXu
  14. Alfred Russel
  15. Maria Roser
  16. Montse Pes
  17. Roselles
  18. Cantireta
  19. McAbeu   (per partida  doble)
  20. Sa lluna
  21. Alfonso
  22. JpMerch

47 comentaris:

  1. Suggerir, el que es diu suggerir, no em suggereix gaire cosa més enllà de que, si són seients, seran força incòmodes i que la palla farà que et piquin les cames. :-P

    Però això ha estat en un primer cop d'ull. Deixa'm que li doni un segon (o un grapat més) i a veure si em surt alguna cosa que se'n pugui dir relat per apuntar-me a la teva iniciativa. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Home! i tant bonics com són, què, no compta? ;) Segur que et piquen les cames, si t'hi asseus però no pas si te'ls mires o hi deixes les copes...

      Segur que et surt alguna cosa, Mc, no en dubto ni per un moment... ;) Gràcies per les bones intencions...

      Elimina
  2. A mi em suggereixen una bona conversa a la fresqueta, regades amb un vinet blanc i amb el vent que fa volaiar la palla dels seients...

    Bon estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La bona conversa te l'agafo ara mateix... i si fa una mica de ventet, millor no passarem calor... ;)

      Bon estiu, Audrey!

      Elimina
  3. Mira què bé!! Ja tenim imatge per a fer un relat!!
    Moltes gràcies, CARME!!
    Crec que donarà força joc!! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, espero que sí, que hi trobeu històries boniques... i de colors...

      Elimina
  4. Saps què, aquest any vaig pensar que no et vindria de gust fer la substitució estiuenca, no em preguntis per què, però me'n vaig recordar i em va semblar que ho deixaries passar, així que m'ha fet molta gràcia veure que no, que aquí estàs, compromesa com sempre! Carme, ets incombustible. Jo m'hi apunto, ja ho saps, a veure si em ve alguna història i la penjaré al blog, com ha de ser! Darrerament estic molt poc inspirat, però alguna cosa sortirà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, la veritat és que no hi pensava, o pensava equivocadament que només feien "vacances" a l'agost. Però llegint el post de l'Assumpta hi vaig pensar i m'hi vaig posar de seguida... Ja tinc programat el post del 15 d'agost.

      Gràcies, per pensar-hi... ja ho veus, aquí, intentant no deixar-ne escapar ni una... només deixo escapar allò que se m'oblida.

      Elimina
  5. Ai, Carme! M'agafes molt mandrosa...
    M'agradaria participar. Pensaré alguna cosa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Va, dona, ni que sigui un microconte... curtet... ;) Ja m'ho diràs...

      Elimina
  6. (inspirant-me també en el microconte d'en Joan)
    Copes encara buides de colors.
    Copes a punt, copes plenes de camí.

    ResponElimina
  7. Molt suggerent i estiuenca, i tant!!
    Aviam si se m'acut algun!!

    ResponElimina
  8. Per falta d'inspiració he penjat una cançó ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No em puc creure que et falti la inspiració!!! Però ara vaig cap allà, la cançó també m'agradarà... Gràcies!

      Elimina
  9. Hahahahaha! Veus, aquesta vegada jo ja ho tinc fet! ;¬P
    Petonets dolços a dojo, nineta estimada
    :¬)**************

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho tenia fet als teus comentaris... pe`ro hi he tornat, ningú et priva de tornar-hi, barbo... ;P

      Una abraçada immensa, poeta estimat.

      Elimina
  10. Ai, ara que ja havia preparat el darrer post abans de les vacances...A veure si puc encabir-hi alguna cosa a mitja setmana...
    Bona vespre Carme.

    ResponElimina
  11. Doncs, si pots serà molt benvingut, M Roser!!!

    ResponElimina
  12. Hola Carme!! He escrit alguna coseta sobre la foto que, per cert, és molt xula. Quan pugues fas una ullada. Besets!
    http://ajocdedaus.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, per participar, ja ets al post amb el teu enllaç, guapa!!! Una abraçada.

      Elimina
  13. Tu parles d'arribar tard? Jo si que arribo, tard no tardíssim, però et prometo que tornaré aviat.

    Aferradetes i molt bona tarda, nina :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja espero la teva proposta...

      Aferradetrs dolces, nina!!!

      Elimina
  14. La meva (curteta) aportació:
    http://elquempassapelcap.blogspot.com.es/2014/07/relats-de-la-carme-un-esser-meravellos.html

    ResponElimina
  15. Tarda d'estiu, llavis mullats de vi, recolzar-te en el aire que hi ha a l'esquena, saborejar un glopet de vida i fer volar els pensaments al sol...

    ResponElimina
  16. Una imatge molt suggerent i temptadora. Ara ho intente :)

    ResponElimina
  17. Encara que una mica tard aquest cap de setmana intentaré pujar la meva aportació

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mai no és tard, Alfonso, per compartir, jocs i paraules. Gràcies!!

      Elimina
  18. Ací deixe també la meua:

    http://laliniadewallace.blogspot.com.es/2014/07/canco-de-batre-relats-destiu.html

    Un poc, no sé, diferent... ;) Gràcies i una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una cançó molt adient a la imatge... Gràcies, Alfred!

      Elimina
  19. Fa dies que estic desconnectada, i acabo de veure la teva proposta engrescadora.
    Et deixo el meu enllaç http://fonsdarmari.blogspot.com.es/2014/07/tot-i-res.html
    Salut i bon estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Montse... ja he "caçat" la teva proposta!!!

      Elimina
  20. Per cert Carme, que m'he oblidat de dir-te que m'ha agradat molt el teu microconte, molt original (endur-se els colors com a records) i molt poètic!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sovint trobo i sento que les metàfores ajuden a que allò que simbolitzen sigui més lleuger i ajuda q fer-les realitat. Moltes gràcies!!!

      Elimina
  21. Ostres, m'has emocionat amb el teu relat... Ja el tinc a la llista. Gracies, roselles!!!

    ResponElimina
  22. Doncs jo també ja l'he fet i a més amb una oferta de 2x1. :-D

    Els trobaràs aquí:
    http://xarel-10.blogspot.com/2014/07/relats-conjunts-de-la-carme-juliol.html

    ResponElimina
  23. Doncs ara crec que sí, LLEST!!.

    Aferradetes nina! ☺

    ResponElimina
  24. Bon dia Carme!

    Ja m'havia oblidat del joc.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari