dissabte, 12 de juliol del 2014

Els Núvols - segon post.

Heu vist el primer post del núvol? Si no l'heu vist  cliqueu aquí.

Doncs,  no,  no em podia  resistir a la idea d'en Jan.  Primer li vaig  dir que els amics  imaginaris es diuen així perquè s'imaginen i que per tant,  ell, igual com fa la protagonista  del conte, podia  imaginar-se  un amic  que es digués Núvol i que l'ajudés  a somiar  bé.

Però només té 4 anys  acabats de fer i com que no vaig veure tant  clar que li fos fàcil sense ajuda, vaig rumiar-hi una mica. Jo sabia que en un entorn molt proper de la catosfera,  hi ha una fada artesana capaç de fabricar núvols màgics.

Una àvia amb vocació de fada i una artesana amb màgia i dedicació, fan el conjur necessari... per a fer realitat el desig del Jan.  I ja posats, el fem extensiu també per a en Guillem.

I, després d'uns quants dies de feina, arriben els núvols en un paquet triple. El primer, amb  els nuvolets, que veieu aquí a sota. Falta omplir-los, perquè quedin com núvols de veritat.



Dins  del segon paquet  hi havia el regalet de propina de la fada bona: diferents materials per  a seguir fent més  núvols (o qualsevol altra cosa que ens vingui de gust): paper, cartró, goma-eva, feltre...

La  primera  idea  que m'ha vingut  és  fer  núvols diferents  i fer-los  volar  en un mòbil.  A veure  si en som capaços,  entre  tots  tres.



El tercer  paquetet... ha estat  una sorpresa  molt  i molt gran i preciosa,  que veureu en un altre  post. Mereix un post  a part...  bé  no,  un  no...  una  pila  de posts  a part.

...  continuarà...

30 comentaris:

  1. Àvia amb vocació de fada, artesana amb màgia, i fada bona, èxit assegurat. En Jan somiarà coses boniques!

    ResponElimina
  2. Quan s'ajunten dues fades amb poders màgics no es pot esperar menys, es crea una fàbrica de somnis. Em sembla que a la canalleta li encantarà.

    ResponElimina
  3. Estaran molt contents, segur. I es que quan dues fades màgiques s'ajunten tot el que en surt és bo i bonic!

    ResponElimina
  4. Un desig fet realitat, com vols que no els encanti?. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada veure-ho així: un desig fet realitat... :-)

      Elimina
    2. I a mi! ;-)
      Pensar que t'agradaria tenir un núvol... i veure que el tindràs, ha de ser com "ficar-se dins" el conte! :-)

      Elimina
  5. Uns núvols màgics que faran que el Jan i el Guillem, dormin com dos angelets i tinguin dolços somnis...
    Petonets.

    ResponElimina
  6. Eeeeei, hehehe quina gràcia fa veure-ho tan ben posat!! :-)))

    Jo també tinc moltes ganes de veure com queden un cop plens i cada un dins la seva funda hehehe... El més important serà que els nens en gaudeixin molt i que els somnis vinguin bons i tranquils ;-)

    La idea del mòbil és molt divertida! M'encanta! ;-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Han quedat fantàstics!!!! us els ensenyaré de seguida que pugui fotografiar-los... se'ls van endur tan il·lusionats que ens vam oblidar de els fotos... a veure si demà els pesco, alguna estona!

      El mòbil encara no està... ja us l'ensenyaré.

      Elimina
    2. Ostres, quina il·lusió TAN gran!! :-)) Però les fotos les has d'aconseguir, eh? :-DD

      Digues-li a sa mare que els hi faci una foto mentre dormen!! ;-)))

      Elimina
  7. Somniaran feliços somnis lleugers de cotó i de plomes.

    ResponElimina
  8. Que bonic poder fer realitat els somnis d'un infant d'una manera tan preciosa! Sí que sembleu un parell de fades bones, sí...! :)
    Una abraçada!

    ResponElimina
  9. Quina passada! Jo crec que els dolços somnis estan assegurats. Ja espero veure els fotos. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Demà les fotos dels coixins de núvol... Ja estan fetes, nomès falta muntar el post...

      Elimina
  10. Aquests núvols s'han d'omplir de petons i ... volaran tan alt que els nens veuran tot el cel de colors.

    Bona tarda Carme :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona tarda, Pere, en realitat els que tenen màgia són ells, o sigui que poden veure qualsevol cosa que es proposin... Petonassos de núvol...

      Elimina
  11. Tinc ganes de veure la resta de posts, quin regal més preciós

    ResponElimina
    Respostes
    1. Demà tot just comença la nostra setmana... la meva setmana sencera amb els nens. no hem tingut espera i hem avançat activitats.

      Elimina
  12. Quin parell de fades! Sou capaces de tot per tal de fer realitats els somnis!
    Estic impacient per veure l'obra d'art definitiva. A mi també m'agraden molt els núvols, ja ho he dit altres vegades, tal vegada n'encarrego un joc de núvols per mi. Ja que tinc poca ocasió per contemplar-ne al cel amb una mica d'imaginació els tindré al abast!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si els encarregues... segur que t'ajudaran a dormir bé i a tenir bons somnis... :)

      Elimina
  13. Però que de tan en tan desconectin dels seus núvols!!!
    Quina àvia maga que tenen, quina sort tenen.
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'àvia sí que té sort de tenir-los a ells... Petonassos.

      Elimina
  14. Què maco poder fer feliços als petits amb aquestes dolces idees!
    Aquesta etapa en que tot és màgic és molt gratificant!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert, tot és ben gratificant...

      Una abraçada per atu , Laura,

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari