diumenge, 23 de juny del 2013

La taula de fora


Cada  cop  que  vull anar  a seure  a la taula  de fora...   em trobo que en la meva  absència,  la natura s'ha dedicat  a ocupar-la.  L'últim  cop  hi havia  tot  això  (que fos  definit  i clar  i  dibuixable...)  hi havia  més coses,  però  eren  tant petites  que  no valia la pena  de posar-se  a dibuixar-les,  només  les més  evidents:   un tronquet, unes  tisoretes, tres  fulles,  una móra,  una herba  seca   i  una pila  de flors-penjollets.  No sé amb  quin objectiu  l'ocupa  ni per  a qui  són els seus  regalets,   perquè  jo sempre li  desmunto  la parada  abans  que  vingui  ningú.  Me'ls  apropio.  A vegades  penso  que  potser  són per  a mi. Però  alguna cosa  dintre  meu  em diu que no,  que  no són meus,  només  en préstec. 

34 comentaris:

  1. la natura és poeta i filosofa com tu Carme, que tinguis una esplèndida nit de san Joan!

    ResponElimina
  2. No posseïm res, tot ho tenim en préstec, però podem gaudir els préstecs mentre duren.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) doncs gaudeixi del bastonet i les fulles... tant com puc!!! no ho dubtis pas... :)

      Elimina
  3. Són per a tu, Carme. Ara tu, a canvi, li hi hauràs de deixar un altre, de regalet.

    ResponElimina
  4. Anava a dir una altre cosa, però el comentari d'en JOTAPÉ m'ha semblat tan bonic que m'hi apunto!! ;-)) Ara tu para la taula, dineu, feu sobretaula, xerinola i festa (que a ella ja li agrada ser usada per tot això) però, en acabar, hi hauràs de deixar un altre regalet ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) li posaré un test molt bonic amb unes cintes verdes... li agradarà?

      Elimina
  5. La teva taula fa molt de goig ... sembla un herbari.
    A mi em va passar una cosa molt curiosa, vaig trobar a la taula de la terrassa una llonza de porc ... havia caigut del cel.
    Potser un ocellot va deixar anar llast. No és broma.

    Bona tarda Carme :)
    (Aquesta cançó "Que la detengan" el que la balla millor és en Javier P.)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! Una llonza de porc em sembla ben sorprenent... i una mica de fàstic, oi? Segur que era un ocellot... li devia caure!!!

      Bona tarda i bona revetlla Pere... els dius al Javier i a la Glòria que els hi envio una forta abraçada i el millor desig per aquesta nit de revetlla. I balleu per mi... que jo no ballaré!!! :DDDD

      Elimina
    2. Era super fastigós, la vaig haver d'agafar amb pinces :)

      Elimina
  6. Apunts de la llibreta de camp d'una naturista. Molt bona revetlla!

    ResponElimina
  7. Com la vida mateixa, Carme; et pots considerar, en relació a tots aquests objectes, propietària en usdefruit. Ningú te’n reclamarà la pertinença. I si ho fan, passa’ls el rebut per apropiació indeguda de la teva taula. Tot serà que després et reclamin els drets d’imatge per haver-los immortalitzat...
    Carai, que bo, això que explica el Pere de la llonza de porc! I quin fàaaastic :) 
    Molt bona revetlla una gran abraçada, Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les fulletes i la branqueta reclamant els drets d'imatge... i les tisoretes, les primeres!!! :DDD donaria per una bona història... gràcies, bonica!

      Molt bona revetlla!!! I una abraçada llarga, llarga...

      Elimina
  8. Hi ha més coses sobre la teva tauleta de fora que en el bolso de la rits!! Comentari estrany, però amb una mica de memòria segur que recordes perquè ho dic, o si no que ho digui ella!

    ResponElimina
  9. a natura tendeix a ocupar allò buit. Molt bonic, Carme.

    ResponElimina
  10. diu que la natura no es un regal dels nostres pares sino un prestec dels nostres fills...

    quins tresors mes macos !!

    bon solstici, Carme

    petons magics

    ResponElimina
  11. La natura sempre ens fa regalets i són bonics encara que siguin petits...Estic pensant que aquesta taula, amb una bona coca i in porró de moscatell, us permetrà celebrar la revetlla a la fresca ( avui ben fresca)...Només cal uns quants paperets per guarnir, alguna font amb molts colors, bengales, algunes bombetes...Coses inofensives, però ben distretes, perquè la mainada s'ho passin bé. I algun petar pels papes...
    Molt bona revetlla, Carmeta, amb tota la família.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No vam fer la revetlla en aquest a taula, sinó en una altra de veïna, amb els veïns amics ... més que revetlla va ser un sopar, simple i divertit, però per primer cop en molts i molts anys va haver de ser a dins. Plovisquejava!!! :( Ho vam passar bé igual, però no és el mateix, rebre l'estiu tancats a dins...

      Elimina
    2. A mi ja em va anar bé que plovisquegés, perquè si fa bo, mig poble bé a tirar petards al meu barri i no pots obrir les finestres de tan tuf de sofre que entra a casa i el soroll, que fa que les parets retrunyint...Va ser una nit força tranquil·la...

      Elimina
    3. Aquest any, gairebé no se sentien petards al meu barri, però ni un 5% dels altres anys... sorprenia i tot. No sé si era la plugeta, la crisi o la casualitat... a mi ja em va bé. No m'agraden gaire els petards.

      Elimina
  12. Quina taula tan divertida! Sempre et guarda alguna sorpresa.
    (Millor si no és una llonza de porc, la veritat)
    Bona revetlla, bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo vull creure que la meva taula no em faria mai una jugada com aquesta del Pere, de regalar-me una llonza de porc... no sé si et pots fiar tant i tant de les taules, pe`ro mira, jo hi confio! :)

      Bon Sant Joan, Glòria!!!

      Elimina
  13. Quan jo em trobo segons quines sorpreses no em fan massa gràcia, però tu sempre aprofites els moments...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho intento, ho intento... els moments són tot el que tenim, no?

      Elimina
  14. Ets com els modernistes, t'agraden molt la natura, les flors.

    ResponElimina
  15. L'emoció del moment és el veritable regal, la resta no té tanta importància... Veig que tu l'aprofites bé, aquesta emoció, i ens en la fas present. Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Intento aprofitar-ho tot, tant com puc, i encara mai no és suficient. Gràcies a tu, bonica!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari