dimarts, 25 de juny del 2013

Benvingut, estiu

Joc literari creatiu: Benvingut, estiu! dins Antaviana
El blau s'acosta
la llum es fa  infinita
les  hores  calmes.
Et pensaré  al capvespre
quan les  ombres  s'allarguen.
.................................................Carme

Quan l'escalfor del dia es vagi fent record,
 rescataré,  intacte, d'aquell racó del cor, 
la fresca brisa de la teva mirada. 
I en el bon temps faré la meva estada.
............................................................Mònica

Prop el soroll de l'ona
la sorra jau a l'espera...
Diu adéu la primavera.
Avui el foc ja esperona.
Clam del grill de nit...
De dia el petot no para
i en l'ombra clou neguit
amb fresc pitxell set calla.
.............................................................Anton


Estiu cant de grills,
amagats als camps de blat
colrats de calor.

.............................................................................Montse

Arena blanca 
algú estrena la platja. 
L'estiu comença. 
Ombres, sol i palmeres 
enyoraran capvespres. 
...........................................M Roser 

Amb l'alè calent 
arriba l'estiu. 
Més foc té el meu sentiment. 
......................................Glòria 

Passen els dies 
-grocs, verds, cel, terra i ones- 
del temps sense hores 
....................................Miquel

38 comentaris:

  1. És una tanka excel·lent, Carme.
    El blau es mou.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Jordi, el blau es mou, a vegades massa de pressa. Una abraçada.

      Elimina
  2. Que bonic! Uns versos que conviden a arrancar el vol. Bon dia, Carme!

    ResponElimina
  3. M'emociono!!! I aquesta llum que tant necessito...

    ResponElimina
  4. Molt bonic!!! A mi també em fa l'impressió que el blau es mou...

    Bon dia de dimarts!!

    ResponElimina
  5. preciós.
    De moment un estiu no massa caluros...

    ResponElimina
  6. Les ombres sí que es mouen! T'ha quedat molt bé.

    ResponElimina
  7. Benvingut estiu que l'inaugureu amb aquests poemes tan bonica. M'agraden molt els dos versos finals. Genial, Carme!!!

    ResponElimina
  8. I quan ja sigui fosc m'asseuré a la sorra per escoltar la veu ... de les onades.

    Bon dia Carme :)

    ResponElimina
  9. Quan l'escalfor del dia es vagi fent record,
    rescataré, intacte,d'aquell racó del cor,
    la fresca brisa de la teva mirada.
    I en el bon temps faré la meva estada.


    Prop teu el temps és sempre una mica millor, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme,
      Es un honor per mi que les meves paraules segueixin a les teves.
      Un honor que no sé si mereixo però que agreixo des del més profund del meu cor, on et duc sempre, en el calaixet on guardo les coses importants.
      Ja saps com ets d'important per mi.

      Elimina
    2. He posat les paraules a dalt i m'he despistat de contestar... No sé perquè dius que no ho mereixes... no hi ha res a merèixer... m'agrada compartir el meu espai amb tu i ara hi afegiré l'Anton que m'ha regalat també un poema més avall (encara que ell en diu trenet).

      Gràcies per les teves paraules, jo també penso que no em mereixo els teus elogis tan continuats...

      Una abraçada immensa

      Elimina
  10. Prop el soroll de l'ona
    la sorra jau a l'espera...
    Diu adeu la primavera.
    Avui el foc ja esperona.
    Clam del grill de nit...
    De dia el petot no para
    i en la sombra clou neguit
    amb fresc pitxell sed calla.
    .................Anton.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un bon retrat de l'estiu, molt ben descrit en els teus versos. Et duc cap amunt, Anton.

      Elimina
  11. Estiu cant de grills,
    amagats als camps de blat
    colrats de calor.

    ResponElimina
  12. Arena blanca
    algú estrena la platja.
    L'estiu comença.
    Ombres, sol i palmeres
    enyoraran capvespres.

    Petonets Carme

    ResponElimina

  13. Amb l'alè calent
    arriba l'estiu. Més foc
    té el meu sentiment.

    ResponElimina
  14. Passen els dies
    -grocs, verds, cel, terra i ones-
    del temps sense hores

    ResponElimina
  15. Un poema fet per moltes mans! UAU! Gràcies a tots i totes! Bon estiu!

    ResponElimina
  16. un post complert i enriquidor amb tanta participació

    a mi l'estiu em fa reviure,
    una abraçada carme !!
    joan

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sort que tens, doncs... reviu i reviu un estiu ben feliç, Joan.

      Una abraçada

      Elimina
  17. Preciosa imatge del capvespre, quan es fonen els colors.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari