dissabte, 7 de febrer del 2009

Sis paraules

M'ha vingut de ca la Teresa, de Paraules i mots , aquest premi o mem, o el que sigui, en realitat a mi emm sembla mem: El premi de les 6 paraules

El premi es tractava de definir-se un mateix en 6 paraules. La Teresa m'ha fet el favor de canviar-lo per definir el blog en 6 paraules:

El meu blog és:

1.- poesia
2.- dibuixos
3.- pensaments
4.- intercanvis o (Coses dels blogs)
5.- moments
6.- vosaltres


I si ho provo? Jo sóc:
1.- reflexiva (habitualment, clar que sempre hi ha un moment tonto!)
2.- grassoneta (és el que hi ha... i no m'esforço gaire per no ser-ho, ho hauria de fer)
3.- nostàlgica
4.- riallera (vull dir que tinc el riure fàcil i a vegades tonto i tot)
5.- feliç (cada vegada més)
6.- comunicativa (vull dir, amb mooooolta necessitat de comunicar...)

M'he passat de paraules? doncs tot això i moltes coses més que ja no em cal dir, amb sis n'hi ha prou.

16 comentaris:

  1. Descomptant això de 'grassoneta' que no té cap importància aquí (ni a fora, en realitat), les altres paraules trobo que t'escauen a la perfecció! I al blog també el descrius bé, és clar.

    ResponElimina
  2. Genial... com en XeXu, grassoneta no feia falta, ets molt més i ho demostres amb les teves paraules :)

    ResponElimina
  3. I jo, si em permets, com m'agraden els números senars, te n'agefeixo un altra: Genial !
    ;)
    Bon cap de setmana, Carme !

    ResponElimina
  4. Molt bé i lo de grassoneta no ho diras per aquesta noieta tant guapa de la foto.

    ResponElimina
  5. carme...

    quina valentia, resumir-te

    estic d'acord amb tu... penso que ets molt tot això que dius... i no sé quines hauria triat jo per a descriure't...

    potser afegiria carinyosa, desperta i somiadora, inquieta, receptiva, bona persona... contagiadora de vibracions gustoses...

    una abraçada, carme

    ResponElimina
  6. una descripció perfecta del teu bloc... però com jo potser sóc més emotiva que reflexiva, hi afegiria "emotiu". I pel que fa a tu, me n'alegro que no t'hi esforcis gaire en això de canviar lo de grassoneta, pq no et fa cap falta, molt millor dedicar els esforços en escriure poesia i dibuixar! Una abraçada ben forta! :-)))

    ResponElimina
  7. Ets ünica, això t'has oblidat de dir-ho ! Petons guapíssima!

    ResponElimina
  8. Has solucionat amb destressa el que a mi em fa por d'enfrentar-mi, que retirarnt allò d'anar per les cases a dictar condicions també em toca fer el que magistralment fas tu./ Fas tanta feina que sembla que tinguis un s àngels que... / Jo els espero de vegades i ni el que diu que tenim que ens guarda en fa cas de mi.7 Ara si que veient el que feu, doncs, a desonillar-se i que el magí treballi una mica./ Encara no he acabat el que tinc en marxa... Clar que he volgut fer una biografia i això costa. Sort que tots em protegiu, ja en tinc sort.No estic en cap desert. Gràcies a tots- Anton.

    ResponElimina
  9. Mmm... En sis paraules?

    "Et vaig dir que estaves estupenda" (i l'avi pensa el mateix, eh?)

    ResponElimina
  10. Tienes una sensibilidad alegre,optimista.
    Abrazos

    ResponElimina
  11. La definició del teu blog crec que tots hi estariem d'acord :-))

    I la de tu mateixa... m'ha fet molta gràcia això de la risa fàcil jeje
    Abans estava jo responent uns comentaris al meu blog i anava rient... passa el meu marit i em veu i li dic "home, si em diuen coses simpàtiques, jo ric" jejeje (ja no s'estranya de res jeje)

    Per cert... clarament ho dic: No estàs pas grassoneta. Però gens, eh? (i no ho dic per quedar bé... no dient res ja estaria, si ho dic és perquè ho penso) :-)

    ResponElimina
  12. I Generosa!
    El regalet del teu dibuix no l'oblidaré!

    :)

    ResponElimina
  13. Doncs jo em miro la fotografia i penso...doncs sí, és una dona feliç!

    ResponElimina
  14. això de grassoneta no només m'ha agradat si no que m'ha servit!
    des de fa uns anys jo també ho sóc de grassoneta, i també penso que és le que hi ha, i que no hi vull fer res per a canviar-ho. però hi ha vegades que encara em costa acceptar-me ... aquest comentari teu m'ha ajudat i molt! gracies!!!

    ResponElimina
  15. Ja veig que un altre cop us deixaré que feu la descripció vosaltres! Hi surto guanyant de molt.

    Gràcies a tots, només volia afegir que la balança no enganya i que això no vol dir que les grassonetes no puguin ser guapes i estar fantàstiques... oi, kika?

    Sous genials!

    ResponElimina
  16. No és fàcil definir-se un mateix.

    Estic d'acord amb altres adjectius que t'han atorgat els altres com genial o única

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari