dilluns, 9 de març del 2009

Com instal·lar el programa "Amor"

L'he trobat en uns apunts de PNL (Programació neurolingüistica) i l'he trobat prou graciós, interessant i real com la vida mateixa. Metàfora informàtica.


COM INSTAL·LAR EL PROGRAMA "AMOR"
Client: Hola! vull instal·lar el programa "Amor", no sóc gaire expert, però penso que ja estic preparat per a instal·lar-lo ara. Per on he de començar?
Servei Tècnic: Primer obri "Cor". El té localitzat?

Client: Sí el tinc localitzat, però hi ha diversos programes funcionant, ara mateix. Puc fer la instal·lació mentre estiguin oberts?

ST: Quins programes té oberts?
Cl: A veure, tinc "Ferides del passat.exe", "Baixaautoestima.exe", "Rancúnies.exe" i "Ressentiment.com" que estan oberts i funcionant, ara mateix.

ST: No hi ha cap problema, "Amor" esborrarà automàticament, del seu sistema operatiu actual "Feridesdelpassat.exe". Finalment "AMOR" modificarà "Baixaautoestima.exe", amb un mòdul propi anomenat "Altaautoestima.exe". Però vostè haurà d'eliminar "Rancúnies.exe" i "resentiment.com", ja que aquests programes impedirien que "Amor" s'instal·li adequadament. Pot eliminar-los?

Cl: No sé com fer-ho. Em pot ajudar?
ST: I tant que sí! Vagi a "Inici" i obri "perdó.exe" i també "comprensió.exe". Obri'ls tants cops com sigui necessari fins que els altres'hagin esborrat completament.

Cl: D'acord, ja ho estic fent. "AMOR" s'està instal·lant automàticament. És normal?
ST: Sí. Hauria de veure un missatge que li diu que es reinstal·larà durant tota la vida al "Cor". El veu?

CL: Sí el veig, això vol dir que ja està completament instal·lat?

ST: Sí però recordi que només té, el programa base. Necessitarà connectar-se a altres "Cors" per a aconseguir les actualitzacions futures.

Cl: Ooooh! M'ha sortit un missatge d'error! Què faig ara?

ST: Què diu el missatge?

Cl: Diu "Error 412 - El programa no funciona en els seus components interns." Què vol dir?

ST: No pateixi, home, aquest és un error freqüent. Això vol dir que el programa "Amor" està configurat per a funcionar amb "cors" exteriors, però que encara no està preparat per a funcionar en el seu "Cor". Aquesta és una cosa una mica complicada de programar, però en termes no gens tècnics vol dir que vostè ha d'estimar la seva màquina abans que ella pugui estimar-ne d'altres.

Cl : I què he de fer?
ST: Busqui un directori anomenat "Autoacceptació".

Cl: Ja el tinc!
ST: Excel·lent, s'esta convertint en un expert!

Cl: Gràcies!
ST: De res. Faci clic en els següents arxius i després copii'ls al directori "Cor": "Autoperdó.doc", "Autoestima.txt", "Valorar-se.txt" . Tot fent això el sistema modificarà qualsevol arxiu conflictiu i començarà a arreglar qualsevol programa defectuós. I farà que "Autocrítica.exe" sigui més eficaç i útil en comptes de bloquejar iniciatives.

Cl: Ho he aconseguit! "Cor" s'està carregant d'uns arxius fantàstics! "Afecte.com", "Bon rotllo.exe", "Riuresi somriures.jpg", " content.com"...

ST: I doncs ja està instal·lat del tot. Si no el deixa aturat i el comparteix (és totalment gratuït) s'actualitzarà amb uns mòduls realment genials.
Cl: Ho faré. Gràcies per la seva ajuda.

20 comentaris:

  1. Això és excepcional. Quin magí que tens filla. Quina complaença. Revisaré el meu ordinador intern propi i veuré si el puc conectar.
    Ja es veu que si no fos per aquestes dones com tu i daltres com aquella Campoamor, els homes no ens en adonem que sense vosaltres seriem res, però encar n'hi han que volen conservar la seva prepotència. Quina bassa d'oli seria el mon si poguessim instalar amb voluntat aquest preograma. Et felicito i em felicito de poder disposar d'amigues com tu. Una abraçada. No es el cap que parla sin el COR. gràcies Carme. Anton.

    ResponElimina
  2. Em sembla genial.. Espero però que tenint en compte les noves tecnologies, aquest no sigui mai un programa de veritat!!!!És inevitable a vegades, desprès de veure una peli futurista, si el nostre futur, serà igual... uixxx.. Espero que no!!!
    Bona setmana!

    ResponElimina
  3. Ho conec..., ja fa un temps que m'ho van enviar en un pps. Té el seu què
    Bon dilluns, amorós.

    ResponElimina
  4. Genial!!

    Vaig a veure si m'ho puc baixar ara mateix i ho envio a unes quantes persones que també els faria molt feliç tenir-ho :-))

    ResponElimina
  5. caram, caramba...

    em sembla que aquesta part de la PNL me la havia saltat, jo! :)

    un bon recordatori, Carme!

    petons i llepades apuntades!

    ResponElimina
  6. Hola Carme, aquest programa el trobo interessant i necessari. El que veig que no diuen les instruccions -potser perquè ja ho donen per suposat- és que has de tenir una paperera molt grant per anar-hi posant tot el que sobra i hem de reciclar. Tampoc no diuen que s'ha de tenir un potent anti-virus... contra l'ego, l'egoisme, la ràbia, l'orgull, la sobèrbia, l'estupidesa, i segurament que encara me'n deixo algun...

    Com sempre, si el teu blog no existís s'hauria d'inventar...


    Salut.
    onatge

    ResponElimina
  7. molt ben trobat. M'ha agradat molt, i pot anar-nos molt bé a tots. Alguns programes s'han d'eliminar :)

    ResponElimina
  8. Anton, que això no ho he escrit jo, que ho he trobat ja fet... però m'ha semblat interessant. Gràcies a tu.

    Eli, espero que no!

    Trini, jo no ho coneixia.

    Assumpta, tu mateixa...

    Gatot, devia ser un exemple d'alguna cosa. Ja que no recordo molt bé quina relació tenia amb tot plegat... però revisant apunts per tot això de la hispnosi... que és una mena de continuació de la PNL... doncs l'he trobat.

    Gràcies, onatge, tens raó hi falt a alguns conceptes a eliminar, però... ja se sap re s no és perfecte. Un bon antivirus, ja tens raó.

    Jordi, per més en compte que vagi... tinc un mal de coll! je, je, aix! quin embolic amb els virus!

    Khalina, doncs a eliminar s'ha dit!

    ResponElimina
  9. Boníssim, Carme. El programa "Amor" ens l'hauríem d'anar recarregant de tant en tant i que vagi esborrant allò que ens sigui més perjudicial, és clar que sí!

    ResponElimina
  10. Hahaha! Que bo i que bonic, en coneixia d'altres però aquest no... deliciós, i no tan fàcil com sembla... igual que la informàtica real! :-)

    ResponElimina
  11. Ostres jaja que bo! Més d'un voldria el programa! :)

    ResponElimina
  12. Està molt ben trobat, la veritat. A mi m'agraden molt totes aquestes metàfores, ara les informàtiques estan de moda, però quan parles d'una cosa fent servir el vocabulari d'una que és totalment diferent, i veus que quadra, et pots fer un fart de riure.

    ResponElimina
  13. De vegades es un programa un xic porut i no gaire estable.

    ResponElimina
  14. Mira que hi sóc negada...però em sembla que la informàtica és més fàcil!
    Una abraçada, Carme!

    ResponElimina
  15. Cèlia, m'ha fet gràcia compartir-lo...

    Laura, ja tens raó ja, cap de les dues coses no són tan fàcils com semblen.

    Ma-Poc, a veure si algun dia ens el vendran ... segur que costarà un paston!

    Xexu, és ben bé com dius, em va semblar divertit.

    Striper, la por ho espatlla tot, ja pots estar-ne ben segur!

    Fanal blau, tens aquí les instruiccions precises, a veure si saps trobar on se t'encalla el programa. Fàcil, fàcil, cap de les dues coses.

    ResponElimina
  16. En formato informático,de cuento,de relato,de poesía o de cita ninguno de estos conceptos están sobradamente repetidos.
    A mí me ha encantado,sólo eché en falta un antivirus contra la envidia y la maledicencia.
    Un abrazo,aliviacorazones.

    ResponElimina
  17. El llibre "El silenci" també en parla del PNL i jo mai n'havia sentit a parlar d'aquesta cosa. Encara que, de sobte, tothom ho coneix i en parla les bondats i l'eficàcia. Com d'apalancat estic...

    ResponElimina
  18. Tere, un montón de antivirus nos hacen falta cada dia, ya tiene s buena razón.

    Josep manel, t'agradaria, és llenguatge, precís, sofisticat (això ho dic jo). Jo no en sé pas gaire, però quan veus les característiques que ha de tenir un llenguatge per a ser eficaç... es fan senzilles i agradables. Jo el que ara estic fent és un curs d'hipnosis Ericksoniana que de fet és basada en els principis de la PNL. No sé si ho faré servir mai per a res, suposo que sí, ni que sigui a nivell personal, però em sembla molt interessant fer-ho.

    ResponElimina
  19. Crec que el vaig rebre per correu, està molt bé
    :-)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari