dimecres, 18 de març del 2009

Joc literari nº 100



En Jesús ha repartit entre una pila de blogs l'encàrrec de triar un fragment inicial d'un llibre i proposar-vos-el a veure si endevineu el llibre i l'autor. En el meu fragment, que és el primer paràgraf del llibre, com ha de ser, ja surt un nom propi que dóna pistes. Però us en donaré més... és que a mi em sembla tan i tan difícil endevinar un llibre pel primer paràgraf!

Pista nº 1.- El fragment no està en versió original sinó traduït d'una llengua propera a la nostra.

Pista nº 2.- El llibre és una "petita" "delicadesa"
Pista nº 3.- AB

Tot i que el seu pare havia imaginat per a ell un futur brillant a l'exèrcit, Hervé Joncour havia acabat guanyant-se la vida amb un ofici insòlit, el qual, per una ironia singular, tenia força a veure amb el seu tracte, tan amable que arribava a trair una vaga entonació femenina.
Ara no sé si us ho he posat massa fàcil. I no deixeu cap resposta als comentaris. Les respostes les heu d'enviar al Jesús M. Tibau.
I un cop acabat el termini del joc us poso la solució aquí.

22 comentaris:

  1. Ja el tinc, Carme!!! :-)))

    M'ho estic passant pipa ;-)

    Petons!!!

    ResponElimina
  2. La meva neta Tamara, em diu que no el sap i jo, tampoc.Anton.

    ResponElimina
  3. Mmmm... una petita delicadesa preciosa!
    M'encanta la teva elecció!!!

    ResponElimina
  4. La pista 3 és definitiva, les altres dues són per despistar, oi?
    ;-)

    ResponElimina
  5. Veritablement una "GRAN" delicadesa...

    ResponElimina
  6. Em sembla que també l'endevino, encara que el llibre no el coneixia d'abans.

    ResponElimina
  7. Avui he descobert qui va ser la culpable de pensar en lo mateix llibre que jo jeje.
    Ja el sé :)

    ResponElimina
  8. Assumpta era fàcil! que us he deixat moltes pistes, eh?

    Mon, pensa, pensa, segur que surt.

    Khalina, una altra!

    Striper, segur que sí!

    Fanal blau, aix! que m'he passat de pistes!

    Merike, això és difícil des de Finlàndia!

    Anton, amb ajudant i tot!

    Gràcies Kudifamili

    Ei, els del PiT mai no despistaria ningú, jo!

    Cèlia deixem-ho en "petita gran delicadesa"... què et sembla?

    McAbeu, doncs si no el coneixies, aprofita ara, i llegeix-lo.

    Bajoqueta! mira devem ser ànimes bessones! La cuina, els llibres... la mateix a tria. Una abraçada bonica.

    ResponElimina
  9. El tinc, el tinc :)! Bones pistes :)

    ResponElimina
  10. Aquest llibre va ser tot un descobriment i em va encantar. Quina peça més autèntica!

    ResponElimina
  11. Gràcies veí,

    Massa bones pistes, Ma-Poc, us ho he posat fàcil...

    Josep manel, després d'aquest em vaig fer assidua d'aquest autor

    ResponElimina
  12. Ei, si et dic que l'acabo de llegir fa molt poquet...

    I m'ha agradat molt i molt!!!

    Petonetsssssssss!
    ;)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari