dijous, 5 de març del 2009

He guanyat el premi del febrer!!!!


Sovint, participo als jocs literaris del Jesús Tibau. No pas a tots, hi ha setmanes que semblen més curtes i més apressades i no hi penso o no em surt.

Aquest mes de febrer vaig fer el ple. Vaig aconseguir jugar-hi totes les setmanes i a sobre encertar-los .

Si voleu veure el premi, amb tapes i tot, cliqueu-lo. És fantàstic. El meu escriptor preferit, però el més de tots (és que en tinc uns quants de preferits, el del 98è joc literari també ho és).
Moltíssimes gràcies al Jesús i a la Fundació Manuel de Pedrolo. Estic molt contenta!

21 comentaris:

  1. Eiii! Felicitats!!! Després de la feinada i feinada que has fet aquestes darreres setmanes...el tens més que merescut!

    ResponElimina
  2. Caram! Com que és el teu preferit, potser ja n'has llegit alguns, però regalar llibres sempre és genial... i rebre'ls, encara més, hehehe. Se t'ha girat feina a llegir!

    ResponElimina
  3. per molts anys noia!! que be!!i quin pilot de lletres!!
    ja tens tema
    que disfrutis!

    ResponElimina
  4. Quina enveja més gran, déu meu!!!

    ResponElimina
  5. Moltíssimes felicitats, carme! t'ho mereixes!

    Saps? hi va haver un temps en que Pedrolo també era el meu preferit. Després el van guanyar Rodoreda i Montserrat Roig. I en algun moment, també Terenci (després em va deixar d'agradar).

    Estic intentant trobar un llibre molt antic, de Pedrolo: "Unes mans plenes de sol". Quan tenia 18 anys em va impactar, però no el trobo enlloc...

    Un petó fort!

    ResponElimina
  6. Jo ja ho sabiiiia...
    Jo ja ho sabiiiia...

    ;)

    Ara a pel 98è!!!! ;)

    ResponElimina
  7. Moltíssimes felicitats, nina!!

    Si ja ho diuen que el treball sempre té recompensa! XDDDD!

    Ara de debò amb el que "curres" al blogs més que merescut que ho tens!!!

    Una abraçada immensa.
    Una bossa de petons dolços!

    :¬)**

    ResponElimina
  8. Felicitats!!!
    Has guanyat el premi!!!!
    Visca,viscaaaaa!!!!

    ResponElimina
  9. Fanal blau, potser sí, però, estpà clar que la feinada no hi té res a veure. La sort, sempre la sort, que la tinc, la tinc, ja ho sé.

    Xexu, si que n'he llegit, I tant que si! però que faria jo... per a poder tenir els que no tinc ... en tinc una trentena i n'he llegit més encara, ja que el meu pare en tenia alguns que jo ja no em vaig comprar... perquè em llegia els d'ell.

    Gràcies Eli.

    Sargantana, disfrutaré segur!

    Josep Manel, ;) una abraçada.

    Montse, llàstima que no hi sigui en aquest meravellós pilonet, "Une s mans plene s de sol", perquè te l'oferiria de molt bon grat... ja que el tindria repe. Una abraçada. Jo també he buscar llibres de Pedrolo, cap de concret, simplement que no tingués i m'ha costat de trobar-los i en el piloneet n'hi ha. Genial!

    Trini el 98è ja està contestat i endevinat. Fàcil, fàcil...

    Barbollaire, gràcies maco, currar, currar... als blogs, no és ben bé això tampoc. Jugar, seria la paraula? Més que res perquè és divertit.

    Gràcies, Eva!

    ResponElimina
  10. La sort? La voluntat de no parar, ni un rellotge fa més hores, ja es veu, que et vingui el premi... Que t'ho merreixes, caram.Felicitats, noia. Anton.
    /// Asfòdel o porrasa, flor blanca,Homer ja deia que creixia fàcil en bancalades deixades erm i en les tombes.No he trobat cap foto.

    ResponElimina
  11. Carme, ara ho he trobat a LILIÀCEAS ---
    www.telefonica.net/web2/pereespinet/Fotos-Liliacies.htm - 36k
    bANC DE FOTOS, aRA JA LA CONEC.aNTON

    ResponElimina
  12. Felicitats, també un dels meus preferits... A disfrutar!

    ResponElimina
  13. em fa content que l'atzar t'hagi fet guanyadora del premi.
    Petons

    ResponElimina
  14. Ostreeees!! Quina ilu!! :-))

    Doncs mira, ja que no els he guanyat jo m'alegro que se'ls emporti algú "que conec" jejeje

    Ja aniras explicant què tal :-))

    ResponElimina
  15. Enhorabona! :)
    A mi, és que sempre em costa tant... Em falta allò de la culturilla i del temps!

    ResponElimina
  16. Felicitats!... l'alegria se m'encomana! M'agrada que et sentis feliç!

    ResponElimina
  17. Moltes felicitats, ja tindràs uns bons esmorzars amb aquesta tirallonga, eh?
    ;-)

    ResponElimina
  18. Noia, enhorabona, tu t'ho mereixes per la teva constància i "savoir faire". Gran premi!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari