dissabte, 24 d’abril del 2010

Tres regals-premis - tres pardals d'un tret

Repartiment  de premis,  sense  seguir  les   normes... 

Ja  fa dies  que  en Joanfer  de Filosofia,  avui  em va  donar  aquest premi  i el tenia  pendent.  Moltíssimes  gràcies, Joan.  Al  seu b log  si no el coneixeu,  sempre  hi ha  reflexions  i  citacions  que val la pena llegir.

Tot  i que el  tinc  exposat  a l'Slide  de  regals  i premis,  volia també  fer-ne  un post.

S'havia  de dir  una cosa de valor  incalculable  i el primer  que  em sortia era  l'amistat,  però  per  no repetir  que ja l'ha  dit   molta  gent  diré:  la llibertat.

Aquest  premi  el donaré  a tres blogs  que, realment,  per  a mi tenen un valor  incalculable,  tal com diu  el premi:


I  també  en Llaudal  de  Biosofia  m'ha  concedit a quest  premi  que  s'ha de repartir  a 10  persones més.  És  un altre  blog  de reflexió  que  m'agrada  llegir  des  que  l'he  descobert.

Gràcies  a tu també  Llaudal,  pel premi  i per  haver-te  deixat  trobar.   Jo trobo  que  val la pena  mirar-se  atentament  aquests  blogs:
Lluna de paper
Do you want to know  a secret?
Uendos,  greixets  i maremortes
Descric
L'habitació dels mals  endreços
Xarel-10
Noves  flors
Garbí
Filosofia,  avui 
Si dubto és  que sóc, si penso és  que sóc

I  finalment el  Barbollaire,  em va  regalar  aquest  altre!
Moltíssimes gràcies,  poeta.  Jo també  adoro  els teus  blogs.
Un lloc  per nosaltres  és  un espai  d'imatges, de poesia  i de música  en una combinació  perfecta  i d'una  dolcesa  infinita.

El premi serà  per :


onatge
Rebaixes
A encesa de llum


18 comentaris:

  1. Moltíssimes gràcies, Carme, per posar el meu blog entre els que t'agraden. És per a mi un honor estar entre els que sovinteges perquè ben bé saps que el teu és un dels que em remire -perquè és per llegir i per admirar- quasi tots els dies. El mateix em va pssar amb l'amic Vicent del blog L'Aixeta, qui també em va referenciar en un blog interessantíssim que té.
    Repetesc Carme, molt agraït i bon sant Jordi.
    Una abraçada
    Salut i Terra

    ResponElimina
  2. La teva generositat em porta un somriure als ulls avui que em fa falta. Quan les llàgrimes son amargues tu hi poses la teva mel i endolceixes el meu INSTANT. Quantes persones com tu es deuen necessitar per que tot flueixi amb tendresa i la joia arribi als necessitats.
    Gràcies, Carme, ets un CEL que vetlla amb estrelles florides de llum per als que anegats de dolor vegin que el camí segueix i val la pena caminar. Una abraçada per tu i per tots els amics que em feu més fàcil el meu viure. El sempre vostre Anton.
    Ara em toca tornar al treball físic, el mental l'he de aparcar,
    amb la joia que tenia aquí, ara no puc acomplir els meus deutes amb vosaltres,,, Temps tornarà, desitjo,en que els Instants els pugui suportar.

    ResponElimina
  3. És un honor estar entre els blogs que t'agraden. Recullo el premi i me'l guardo molt agraït, no sense dir-te que ja saps que el teu blog també surt a la meva llista de preferits, de molt preferits. Una abraçada i moltes gràcies. :-)

    ResponElimina
  4. Ja saps que jo no sóc amiga de premis però t'agraesc que em consideres un blog digne de visitar.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  5. Hi ha moments en què m'agradaria trobar les paraules per expressar emocions i sentiments. Per a mi són les més difícils, ja que penso que no s'han inventat totes.
    En aquest cas, trio un mot que també és difícil de llegir per la quantitat de coses que conté.
    GRÀCIES!

    ResponElimina
  6. ets lluna, tens la tendresa, carme,
    em sento molt privilegiada de compartir amb tu aquest fil de plata de les fades
    ;***

    ResponElimina
  7. Incalculable és una paraula difícil de desxifrar, i més si afegim que no sempre me n'ensurto amb les matemàtiques.
    Vinc a donar-te les gràcies, perquè també és un mot que m'agrada molt: escriure'l i sobretot, dir-lo amb veu alta i amb la sinceritat i l'agraïment convençut als llavis.
    Una abraçada molt gran i molt bon cap de setmana!

    ResponElimina
  8. Doncs felicitats a tu i als altres premiats i premis escampats i donats....i moltes gràcies a tu per a pensar també en el meu bloc! l'únic problemet que tinc és que el bloc no em deixa posar més coses a la barra lateral i de moment no sé com ho he de fer...miraré de posar-lo...MOLTES GRÀCIES Carme! una abraçada!

    ResponElimina
  9. Carme. En primer lloc, felicitar-te per tots els premis rebuts. Realment et mereixes aquests i molts més!
    I en segon lloc, agraïr-te que m'hagis donat un a mi. És un autèntic honor podre rebre un premi d'un blog com el teu i d'una persona com tu.
    Un petonet ben fort i gràcies!! ;D

    ResponElimina
  10. Hola Carme, tot i que no sóc amant dels premis, gràcies, tot i que no crec ser-ne mereixedor, la riquesa del meu petit blog són les persones que hi veniu amb el vostre caliu i flama. Però repeteixo, gràcies pel premi.

    Una abraçada de tu a tu.
    onatge

    ResponElimina
  11. Renoi, quants premis!! ;-))

    Si estàs en totes aquestes llistes és perquè t'ho mereixes :-) (i ara vaig a clicar-ne alguns que no conec jeje)

    ResponElimina
  12. Feia temps que no veia tants premis seguits!

    Te'ls mereixes!
    Felicitats i a seguir endavant!

    ResponElimina
  13. Primer de tot, moltes FELICITATS Carme. Estàs entre aquella gent privilegiada que s'emporta premis de forma merescuda. I això té més valor que qualsevol premi.

    I moltes gràcies per pensar en nosaltres. Ens ha fet molta il·lusió. Molta!

    Ara el pengem, tardarem ben poquet!

    Utnoa&Sànset

    ResponElimina
  14. Gràcies Carme!! Sànset m'ha trucat expressament per dir-m'ho! jaja

    Escolta, una petit dubte que ens queda: a part d'exhibir-lo al nostre bloc, l'hem de concedir a 10 més? A ver si no estarem al cas de les regles del joc!

    Gràcies,

    Utnoa

    ResponElimina
  15. Les regles del joc són aquestes que enganxo a sota (copiades de Biosofia, que me l'ha concedit) Jo la tercera no l'he complert... no demano ningú que segueixi la cadena ni tampoc que vingui a buscar el premi... si venen el troben i si no... mala sort, no voldria fer-me pesada...

    1- El premiat ha de col·locar aquest segell i agrair el premi al blocaire que l’hi ha atorgat. En fer-ho esmentarà el bloc d’aquest i l’enllaçarà de tal manera que clicant-hi s’hi accedeixi.

    2- Ha de concedir el mateix premi a 10 blocaires més. Escriurà el nom d’aquests blogs amb l’enllaç corresponent per dirigir-s’hi.

    3- Els comunicarà el premi així com aquestesmateixes regles que també hauran de seguir per mantenir la cadena de blogs premiats. Els demanarà que sisplau segueixin la cadena. I moltes gràcies.

    ResponElimina
  16. Fet Carme!

    Sense llegir les regles ja ens havíem penjat el premi i ja l'havíem enllaçat al teu bloc.

    Utnoa i jo ens haurem de reunir per deliberar sobre els possibles premiats (encara que premiar-ne només deu és molt poc!!!). El dijous (quan lliurem el 2n TIPO INTUÏTIU) també lliurarem els nostres deu premis. A veure qui serà. Ja et puc assegurar que ens costarà!

    Gràcies un altre cop!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari