dimarts, 20 d’abril del 2010

El món de sota

Dibuix d'una foto de la Montse
Reflex  de mirall,  sota els peus,  el món és  veu  a l'inrevés.
Desdibuixats  vianants topen amb  objectes  desconeguts.
Diferents  nivells,  a  dalt  ordenats es  barregen  a  sota, confusos.
La pluja  ha creat  una  altra  dimensió,  abans  inexistent.
No puc  desenganxar  els  peus  d'aquest immens  caos  inferior.
Mentre s'evapora  sobre meu  l'aigua  caiguda,
em descobreixo: un petit  rai ordenat
perdut  en una immensitat  de  caos. 

15 comentaris:

  1. M'agrada i m'admira veure les meves imatges convertides en un dibuix teu!!... I amb la teva imaginació em fas descobrir una altra imatge plena de matissos, que em torna a atrapar.
    No em canso de dir-te gràcies per aquests regals que em fas.
    Una abraçada molt forta.

    ResponElimina
  2. Veure les coses a l'inrevés pot ser una bona manera de fer-se amb noves perspectives!

    *Sànset*

    ResponElimina
  3. Montse, gràcies a tu i a tots els que em doneu un motiu i un desig d'escriure. Sense el vostre estímul em quedaria en blanc ben sovint. Una abraçada.

    Sànset, i tant! i mira que ens fa una bona falta fer-nos amb noves perspectives!

    ResponElimina
  4. El dibuix t'ha quedat impressionant, Carme! Sembla ben bé un terra mullat de pluja i els reflexos borrosos de la gent que va i ve... Fantàstic!

    ResponElimina
  5. Que bonica i expressiva, sugerent, la realitat que has captat i expressat al teu escrit que descriu el teu delicat dibuix.

    Bon puntal per a començar el dia assolellat que fa...

    ResponElimina
  6. Es curiós, la majoria portem el caos a la part superior(el cap) i trobo genial que ara el caos estigui als meus peus....M'agrada l'idea de ser un rai surant damunt l'aigua que s'asseca....M'agrada molt el teu dibuix ( ja sé que repeteixo però és cert...m'agrada)

    ResponElimina
  7. Aquelles fotos de la Montse amb reflexos em van agrada molt especialment... la teva versió també!!! :-)))

    Una altre dimensió... què interessant!...

    ResponElimina
  8. Miralls deformants coberts de pluja que desdibuixa i crida a fantasiejar. Bon tàndem aquest post. ^_^

    ResponElimina
  9. La soledat del carrer, inundada de humitat, observa com els vianants trenquen la pluja, creant imatges borroses.
    T'ha quedat beníssim, l'efecte de mullat.

    ResponElimina
  10. Un dibuix sensacional! Perquè els colors del reflex m'indiquen que ho és. Però si només mires el terra pintat, realment sembla un terra de veritat!
    Felicitats! Cada dia et vas superant... ;)

    ResponElimina
  11. No puc comentar aquest post perquè acabe de llegir l'anterior i ho omple tot! T'hi he deixat el comentari. FELICITATS DE NOU.

    ResponElimina
  12. Provoca certa angoixa. A vegades els miralls tenen la virtut de reflexar les coses tal com són, d'altres confondre la realitat. Ben trobat! :)

    ResponElimina
  13. Una troballa interessantíssima aquesta nova dimensió; tot està encara per descobrir.
    Salut i Terra

    ResponElimina
  14. Carme és preciós el dibuix; m'agrada molt els colors que has escollit.
    Si algún dia trec un llibre ja sé a quina il·lustradora cridar...

    ResponElimina
  15. Núr, ja mateixa en vaig quedar ben sorpresa, t'ho asseguro! Gràcies, guapa!

    Violeta, gracies per venir, això del puntal m'ha fet somriure.

    Elvira, a vegades, canviar el punt de vista va molr bé... i què t'he d'explicar, prou que ho saps! Un petó, maca!

    Assumpta, una abraçada, en cadascuna de les dimensions.

    La meva perdició, posats a fantasiejar, ja saps que m'agafo a qualsevol cosa ...

    Pilar, gràcies per veure l'efecte de mullat. Jo el veia i m'agrada comprovar que no sóc l'única.

    Gràcies, Joanfer...

    Noves flors... doncs no pots comentar però has comentat, m'encanten les paradoxes, ho sabies?

    Caterina, el terra, el mirall, a vegades barrejar coses va bé...

    Francesc, m'encanta que encara tot estigui per descobrir. Una abraçada.

    Gabriel... m'afalagues, gràcies, si mai treus un llibre, millor que et busquis sun il·lustrador de veritat i no una aprenent que va fent proves com jo. Un petó. :)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari