divendres, 2 de juliol del 2010

Pintor

 





















Pinto el pintor,
caço el moment
que ell vol caçar.
Instants paral·lels,
sense intersecció possible,
però  tan propers. 
.........................................................Carme
Amb llum, captura
Els instants de la vida,
Mirada lúcida.
..........................................................deomises
 Intensifiques l'univers
acolorit, esfèric i càlid
amb el fluir dels mots al vers...
.....................................................................................Isabel

20 anys sense  Pedrolo.
Citació del dia:  "Un cop arriben al  poder, tots  els partits  polítics  són de dreta."
M de P.  dels  Diaris  inèdits  1988-1990






21 comentaris:

  1. Si escriure alli que es sent i fer-ho sentir es dificil plasmar-ho en imatges encara mes.

    ResponElimina
  2. Caçador caçat! Com sempre, Carme, amb la teva "càmera" que copsa els detalls més importants, d'una manera preciosa.

    La "citació del dia", molt bona.

    Bon dia!

    ResponElimina
  3. Pensava com en Ferran, el caçador caçat. Ves que ell no et pintés a tu...

    ResponElimina
  4. Amb llum, captura
    Els instants de la vida,
    Mirada lúcida.

    ResponElimina
  5. Si no fos per el sexe del dibuixat, podrien qualificar-ho d'autoretrat

    ResponElimina
  6. Ostres!

    Quina aquarel•la més xula!

    Per quan una galeria d'art?

    *Sànset*

    ResponElimina
  7. Fantàstica captura d'imatge en aquarel·la i bona citació d'avui.

    ResponElimina
  8. No se sap mai si hi poden haver interseccions en dos espaistemps.....felicitats Carme!

    ResponElimina
  9. Pintor pintat, comentari acabat.

    Com es nota que les meves referències poetiques van començar amb Gloria Fuertes :)

    ResponElimina
  10. Intensifiques l'univers
    acolorit, esfèric i càlid
    amb el fluir dels mots al vers...

    Isabel

    ResponElimina
  11. Una intersecció possible seria el teu quadre com a mirada de l'instant en què ell pinta, però potser és una intersecció dubtosa..
    El quadre és un retra molt fresc i molt bonic!

    ResponElimina
  12. I també saps pintar amb aquarel.les!! amb lo difícil que és!!!! Quina artista Carme!... ah i, com sempre, bon homenatge.

    ResponElimina
  13. Una pintura molt maca, Carme! Jo també he de començar a provar les aquarel·les que em van portar els Reis, que encara no les he estrenades! :S Quanta veritat en les teves paraules: tu intentes captar el moment d'un pintor que, alhora, està intentant captar un altre moment. Quina màgia, oi?

    Pel que fa a la cita, és molt i molt certa!

    ResponElimina
  14. Striper, difícil, difícil!

    Ferran, moltíssimes gràcies, em fa gràcia això de la meva "càmera", segurament això és una substitució. Si faig fotos quan vaig pel món, em sembla que em perdo el moment, si escric o dibuixo em sembla que em guardo el moment. Cadascú per on l'enfila!

    Ell em va fotografiar, Xexu, se'm veu tota atrafegada pintant a ran de terra. :)

    deo, et passo el eu ver s al post. M'agrada molt! Gràcies

    Garbí, podríem dir que va ser un "muturetrat" :)

    Res, de res, Sànset, que sóc aprenent, del tot! Però t'has guanyat un petonarro!

    Noves Flors, una abraçada!

    Elvira, no se sap mai, segur q ue tens raó!

    Óscar, tu sempre sembrant somriures. Gràcies, maco!

    Ja en tinc una altra de caçada pel post, Isabel!

    lolita, l'instant era fresc, lleuger, agrdable, un petó.

    Ada, no, no en sé, porto només quatre o cinc tardes pintant i tot junt n'aprenc una micona d eno res...

    ResponElimina
  15. Núr, doncs va, a veure si t'animes a provar-ho que compartirem experiències, jo ja veus que sóc atrevida, però amb atreviment vaig aprenent... Els moments compartits sempre tenen alguna màgia. :) Un petonàs de colors... d'aquarel·les.

    ResponElimina
  16. El pintor pintat! Com es deuria sentir? Li deuria agradar?

    ResponElimina
  17. Miràvem junts, el mateix
    però tu ho veies
    més bonic ...

    Bona tarda Carme.

    ResponElimina
  18. Li agradava, segur que sí, Albert!

    Pere, gràcies, bona nit!

    ResponElimina
  19. La teva pintura porta el segell de la teva sensibilitat... I tan de bo poguessim caçar els moments, però tal vegada mancats de llibertat moririen...

    Una abrçada amb la brisa del mar.
    onatge

    ResponElimina
  20. Els moments, per a mi, onatge, estan caçats quan els recordes clarament. Si els escric, els retinc millor, si els dibuixo també. Bona nit!

    ResponElimina
  21. Ostres, ahir amb les Itineràncies Poètiques i em vaig perdre aquest!!... Un instant que m'ha agradat molt!! ;-))

    Homeeee, Pedrolo!!... una manera molt "fina" d'excusar als governs d'esquerres que fan les coses malament, no? Diguem-li al tripartit que són de dretes a veure que en pensen... Què en diria en Montilla? I ERC? I Iniciativa?

    Un cop arribats al poder, la majoria dels polítics (vull pensar que no tots) fan mans i mànigues per treure'n benefici, tant si són de dretes com si són d'esquerres com si són del centre, de dalt o d'abaix (que no sé si ho he escrit bé)

    Em molesta bastant aquesta poca capacitat de crítica de les esquerres per admetre que també saben fer les coses malament...

    Un partit d'esquerres que arriba al poder i ho fa fatal i de vergonya, és un govern d'esquerres que ha arribat al poder i ho ha fet fatal i de vergonya...

    (S'ha notat que no estic d'acord amb la frase? jaja)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari