dimecres, 7 de juliol del 2010

Recull d'uns quants contes

He  volgut  agrupar alguns contes de  la meva col·laboració  al  Blog  dels contes  divers.



 Us  en poso un de mostra



No els havia vist mai enlloc els ocells! 

I mira que li ho havien dit tantes vegades! “Mireia, tens el cap ple d’ocellets”.  
No ho entenia, no entenia perquè els grans li deien allò.

Quan imaginava històries, quan s’inventava contes, quan somiava les coses que voldria fer de gran, sempre sortien els ocellets d’una manera o altra.
I el millor de tot, és que li agradava. I quan li deien no podia evitar d’imaginar-se els seus cabells com un niu i dins un munt d’ocellets petits.

Un dia, es va posar unes engrunetes de pa a sobre el cap i va esperar. Quan els va notar picant-li els cabells, va fer una rialla ben forta! Ara sí, tinc el cap ple d’ocellets.

20 comentaris:

  1. Aixi agrupats sera mes facil gaudir de ells.

    ResponElimina
  2. Caram, que tremoli en Tibau! Maco el conte, quina tendresa.

    ResponElimina
  3. Tots hauríem de tenir el cap ple de pardals. Almenys així somiaríem...

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. Fixa't jo quin cap mes verd; Qina enveja,! Quina enveja!!... La teva capacitatde traball em fa una enveja sana i alhora m'estimula molt ,ets una autèntica màquina Carmeta...

    ResponElimina
  5. Molt macos. Tenir-los així, tots plegats ens facilitarà poder-los conèixer millor.

    ResponElimina
  6. Fa il·lusió veure'ls així reunits, no? :-)

    ResponElimina
  7. M'he sentit identificada en molts d'ells, es increïble la teva capacitat de transmetre tant en tant poques línies, per exemple amb el de la nena que dibuixa al sofà. ;-) i el de la Mai que és molt dolç, a mi em transmeten molta tendresa.

    ResponElimina
  8. Quin conte més bunik, Carme! Molt i molt tendre! :D Bona idea, això d'ajuntar els teus! :D

    ResponElimina
  9. Un conte preciós, imatge inclosa. M'agrada molt, moltíssim.
    Jo també envege la teua capacitat de treball... :)

    ResponElimina
  10. Millor aquests ocellets que no pas els que no és veuen....
    Bona recollida...;)

    ResponElimina
  11. Fa il.lusió aplegar contes! felicitats contaires diverses!

    ResponElimina
  12. N'he llegit uns quants quan els publicaves. Deliciosos!

    ResponElimina
  13. Carme!!!

    tens el cap ple d'ocellets! però que bé, oi?

    :)

    una abraçada i felicitats pel recull de contes divers.

    ResponElimina
  14. Fanalet, ah! síiiiiiiiiiiiiii? i jo que no els he vist mai!

    kweilan, gràcies, guapa!

    Sí que en fa, Elvira!

    garbí, a falta d'uns... doncs els altres!

    Noves flors, gràcies,maca!

    Gràcies, Núr!

    Gràcies, Natàlia, m'alegro que t'agradin! I si et pots identificar en algun, ja em dono per satisfeta, justament això és la gràcia dels contes.

    ResponElimina
  15. Sí, si, Mc, em fa il·lusió!

    Gràcies, Joana!

    Miquel Àngel, enveja... de què? apa que no has fet coses maques tu a la vida... moltes més que jo.

    Somiem doncs, Sànset!

    Xexu, m'alegro que t'agradi. Una abraçada.

    striper, pels "meus" nens, quan siguin una miqueta més grans...

    ResponElimina
  16. Pilar, a lulú

    http://www.lulu.com/product/tapa-blanda/mai-la-nedadora-i-30-contes-m%C3%A9s/11592887

    ResponElimina
  17. UALA!!!!!! El vull! Felicitats!!! Com és que m'ho perdia això?
    MMMMMUUUUUUUUÀAAAAA!!!!!

    ResponElimina
  18. Ei Carme!, felicitats pel recull de contes!. Em vas donar una idea i jo també he fet el mateix: http://www.lulu.com/product/tapa-blanda/vint-i-un-contes-per-a-llegir/11772319
    Bon estiu!!!

    ResponElimina
  19. ...per cert, m'has d'explicar com fas els dibuixos. Amb el paint?

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari