diumenge, 18 d’agost del 2013

Poema de Fanal Blau pels meus RC


Quan fa sol al cor
la llum llueix radiant.
Una instantània
captura el caliu d’una mirada,
dolça, diàfana, nítida.
Poc després, l’obturador
s’embussa
i el diafragma deixa de respirar.
I, malgrat la bellesa
-persistent-
es fa de nit.
Ni la lluna és capaç
d’eixalbar un somni.
..........................................Fanal Blau


Gràcies per participar amb aquest bell poema.
L'acullo a casa meva, mentre la teva es manté aturada.
Amb tota l'estimació i la proximitat que puc.

15 comentaris:

  1. Unes paraules que no podien quedar amagades, tu has posat la idea per ser escrites i les has fet sortir a la llum. No es pot demanar més, felicitats a les dues

    ResponElimina
  2. celebro molt la teva acollida perquè així la podem llegir, una gran poema ! mica en mica espero i desitjo que la fanal blau torni a brillar amb tota la llum possible, abraçades per les dues!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La fanalet tornarà a brillar amb tota la seva llum, n'estic segura, Elfree, i tu també en deus estar... Una abraçada de tornada.

      Elimina
  3. Però la lluna ens en pot inspirar de nous, de somnis...No cal quedar-se estancat en un!
    Petons a les dues.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A vegades amb els somnis perduts, costa refer-be de nous, M Roser, però un dia o altre tornen, si els percacem, tornaran.

      Elimina
  4. A vegades em trobo enmig de nits que em fa por que siguin eternes. Ni tan sols la llum de la lluna em dóna consol i no trobo esperança en les promeses que em fa el dia que comença.
    Llavors, m'aturo, m'escolto i espero. Se que hi haurà una nit que serà eterna. Però encara no és aquesta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esperar... sense desesperar, sabent que tot passa i que les nits també s'acaben ... Mònica, m'agrada com ho expliques. Encara no és aquesta...

      Elimina
  5. La Fanalet sempre troba la mesura de les paraules exactes. Molt bonic! Crec que a mi també m'hauràs d'acollir! ;p

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si ho necessites, porquet, també t'acolliré, i tant que sí!!! :)

      Elimina
  6. Gràcies per la teva acollida!
    Una abraçada, Carme.

    ResponElimina
  7. Sempre tan bonics els poemes de la Fanalet!
    Estic contenta de tornar-los a llegir a casa teva, Carme. Espero poder gaudir del seu blog ben aviat.
    Una abraçada a les dues!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo també ho espero, Glòria!!!

      Una abraçada compartida per a tu també.

      Elimina
  8. Preciós poema i preciós el teu gest!!

    Aferradetes compartides!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari