dijous, 22 d’agost del 2013

Vora el rierol


Dibuix  amb  l'estoig  de 6 grisos,  en petit:  llibreteta  vermella


"El meu cor encara et  té a dins. 
Els meus ulls  encara  et busquen. 
Els meus llavis  encara  et criden 
i les  meves  sabates  van encara  cap a tu"
                                                                                               
 d'una cançó de Johnny Cash

Línies dibuixen complicitats
retrats  dels  moments 
sense  explicar.

El tronc caigut, s'aboca  sobre  l'aigua
amb  l'enyorança de quan
ella  l'assadollava.

30 comentaris:

  1. Doncs les tonalitats de gris avui semblen tenir més color, s'intueixen marrons i verds. M'agrada, és maco.

    ResponElimina
  2. Jo també hi veig verds i marrons.... I dius que tot són grisos???
    Em sembla una meravella de dibuix Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, és un estoig de 6 grisos. Té tres grisos freds (que vaig fer servir pels verds) i tres grisos càlids amb una tonalitat una mica més ocre, que vaig fer servir per les pedres i la terra. L'aigua, escampant una mica la tinta mullada amb aigua.

      Elimina
    2. Hehehehe la màgia dels sis grisos :-DDD

      Elimina
  3. Eis!!! Jo tb hi veig colors, mai hagués dit que el gris fos així de polivalent... :P

    Un petonet

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme bonica,

      Preciós el dibuix.
      Captivadors els colors i les tonalitats (jo també hi veig verds i marrons).
      T'he buscat primer en el mòbil. T'he vist i t'he llegit i he anat després a l'ordinador. He clicat sobre la pantalla per veure la imatge únicament i he mirat de desxifrar que hi diu en la inscripció que s'intueix a la part superior i que suposo hauria de llegir a la inversa. Però no endevino que hi posa. No és la inscripció tal com va ser feta i era. Ara és només una part, un rastre difuminat del que va ser plenamanet.
      Per això no puc pretendre trobar ara el que va ser i ja no és.
      Deu haver-se marcat en el full d'avui la inscripció feta en un altre moment, en un altre full, on sí tenia sentit i existia.
      En aquest full, avui, és només això, l'esbós i el record del que va ser i ja no és. L'emprempta parcial del que en un altre moment era, i era complet.

      Uff, sovint em titllen de complexa. Començo a pensar que tenen raó.

      Elimina
    2. Al darrere diu: riera del Cossi d'en Batlló. :DDDD

      No és el nom de la riera, només és una referència per a mi. És la mateixa riera que hi ha un gorg que es diu així.

      Abraçada de complicada a complexa...

      M'agrada el doble significat dels teus molts ...

      Elimina
    3. Lluna, em meravella que hi veigueu colors... Gràcies!!!!

      Elimina
  4. Podries fer una col.lecció de dibuixos en gammes de colors, ja tens la de grisos!

    ResponElimina
  5. Sembla que el teu estoig de grisos i tu us aneu fent amics...

    ResponElimina
  6. La segona estrofa m'agrada molt. Jo també m'enyoro!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre enyorem alguna cosa, em sembla... Al menys jo sí!!!!

      Elimina
  7. Si ja dic jo que el gris és ben bonic!!!

    ResponElimina
  8. Un bonic rierol per refrescar-se...M'agrada molt aquest dibuix, em recorda un estil de dibuix japonès...I aquests grisos li escauen molt.
    Petonets Carme.

    ResponElimina
  9. És una preciositat... està tan aconseguit!! :-))) Ets una artista amb aquests sis grisos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, preciosa, els sis grisos ja els tens... I els verds també... Vinga, endavant!!!!!

      Elimina
  10. A mi també m'evoca una estampa japonesa. Molt elegant i delicada. M'agrada!

    ResponElimina
  11. pocs colors però molt detall, maco maco.

    ResponElimina
  12. un dels que mes m'agrada, noia
    es elegant com les lletres que l'acompanyen

    per cert..soc tant curiosa com la monica i tambe volia descubrir el misatge subliminal..jajajajja

    petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta tambè, la teva curiositat!!!!! Jo ho llegeixo amb clau d'interès... Gràcies!

      Elimina
  13. Un dibuix molt delicat... m'agrada!! Segur que s'hi està fresc, sota l'arbre vora el rierol! Una abraçada!

    ResponElimina
  14. M'encanta aquest dibuix amb els grisos, ho trobo genial!!
    I el teu poema molt delicat, la segona estrofa és música.

    Molt bona tarda!
    Aferradetes dolcetes!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari