dilluns, 17 de novembre del 2008

82è Joc literari - Cigonyes


82è Joc literari de tens un racó dalt del món

- Quin niuet, estimada meva. Ens va quedar fantàstic!
- El millor. No n'he vist cap com aquest!
- El més alt. El més confortable.
- L'enveja de totes les cigonyes del país.
- Ningú no ha destorbat la nostra vida.
- Ni els nostres ous, ni les nostres cries.
- Els nostres fills estaran orgullosos de nosaltres!
- Hem pogut marxar a buscar el menjar per ells sense por que ningú els fes mal.
- Es criaran sans i forts i aprendran a construir nius tan perfectes com aquest nostre.
- Si, però és que ... els nostres fills....
- Què passa?
- Que els nostres fills també ha d'aprendre a volar...
- Sí i què?
- Que estan tots dos al fons del niu amagats.
- No em diguis que...
- Si, la desgràcia més gran que ens podia passar!
- Tots dos pateixen de vertigen!

10 comentaris:

  1. El dibuix és una passada!!! Millora amb molt la foto original!! (de veritat, eh?) jejeje

    Perooooooooo Carmeeeeee, pobrets pollets, dona!! Mira que fer que pateixin de vertígen!! :-))

    ResponElimina
  2. És preciós :) i la fotogràfia, encar més per no variar!

    ResponElimina
  3. :-P Cal una segona art ja! Han de volar, superar el vertígen!

    ResponElimina
  4. Assumpta, no és gaire original, però és el que em suggereix la imatge.

    Cesc, gràcies maco.

    Tondo rotondo, benvingut, tens raó, segur que l'han de superar, potser si podria fe r una segona part. Sempre accepto suggeriments, jo! Gràcies per venir.

    Jesús, gràcies a tu per les teves propostes.

    Striper, la foto ja era així de simpàtica.

    ResponElimina
  5. Boníssim Carme, això ja passa amb els pares, posem moltes expectatives i ells són com són!
    (jo als meus pares els vaig haver de dir moltes vegades que jo era un model limitat!, he!he!)
    I el dibuix... t'estàs fent una autèntica professional! Que bonics que et queden!

    ResponElimina
  6. Moltíssimes gràcies, Cèlia, aquest dibuix era fàcil!

    ResponElimina
  7. muy interessante la ilustracion.
    me gusto mucho

    saludos



    http:\\coresemtonsdecinza.blogspot.com

    ResponElimina
  8. Ai, pobrissons, i quin "marron" per als pares!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari