dilluns, 15 d’abril del 2013

Microrel@ts en blog - 3 - Inevitable


I jo que  sé...  si ens mantindrem fidels!  

Jo creia que vivíem una d’aquelles  situacions simplement quotidianes, inevitables, que no tenia cap importància.  Era  així  i prou.  Útil, pràctica. A vegades em resultava  indiferent  i a vegades pertorbadora.  Han passat  els anys i no és  fins ara  que m’adono  que aquesta  és l’única  fidelitat  real,  l’única  que importa.  

El mirall  com una metàfora. Sempre que hi vaig, ell em respon. Hi sóc. 

************************************************************************

Au va,  que encara  hi sou a temps!!!






12 comentaris:

  1. La fidelitat en la poesia és la que compta?

    ResponElimina
  2. tenim la sort de la sinceritat del mirall, ell encara és de fiar

    ResponElimina
  3. Tot i que el mirall ens mostra la realitat, no sempre els ulls veuen el que hi ha.

    N'has fet tres (de moment) i no sé quin triar, m'agraden tots!!

    Bon vespre, nina!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I encara en tinc algun més a punt de sortir... a vegades m'agafa així, com que m'encallo en una cosa que em fa gràcia.

      Bon dia, preciosa!

      Elimina
  4. El mirall de vegades distorsiona l'imatge. I sempre la reflexa al reves.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nosaltres distorsionem tant o més que el mirall... ell sempre es queda curt, no en dubtis pas. :)

      Elimina
  5. Caram noia, aquest tema dona per molt...Penso que el mirall no sempre reflecteix la realitat, qui no s'ha petat de riure a l sala dels miralls del Tibidabo...Hi ha miralls i miralls.
    Petons de bona nit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El mirall trencat també fragmenta la imatge... com una metàfora de nosaltres mateixos- Quan ens trenquem per dins distorsionem moltes coses. tenim moltes coses en comú amb els miralls...

      Petons de bon dia.

      Elimina
  6. La fidelitat a nosaltres mateixos de vegades és la més difícil de mantenir. :-)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari