dijous, 16 de setembre del 2010

Enllaç a les Cambres del Barbollaire



Com que  en Barbollaire  ha  escrit  un apunt  que  fa  referència  a coses  meves  us l'enllaço  aquí.

Jo vaig  descobrir  l'anunci  de  l'Ajuntament  no pas  a la xarxa,    sinó  en una revista  de Sant  Cugat i em vaig  quedar  de pedra  com els  moais...    (si ja sé ja sé,  aquest  enllaç  no té  res  a veure  amb  el tema,  però  fa dies  que penso en aquestes  persones  de pedra  i no he  pogut  evitar-ho)

Gràcies,  Barbollaire!  Ets  un sol!

10 comentaris:

  1. Carrrrrrrme! Quina vergonya que tenen. Cap!
    Molt miserables.
    Tu tuca, no badis!
    Com a mínim es mereixen una bronca.
    Amb el canvi de colors estan salvats els molt cretins...

    ResponElimina
  2. Jo senzillament els enviaria els dos dibuixos amb un escrit a sota que digués "De res!"

    Trobo que hi ha coses que clamen al cel!

    ResponElimina
  3. Ja et pots quedar de pedra!

    M'he indignat. És molt trist que fins i tot les administracions públiques puguin actuar així!

    *Sànset*

    ResponElimina
  4. Doncs jo m'he quedat de gelatina! Ja et pots pensar que hi ha qui no respecta el treball de l'altre, però que ho faci un ajuntament, no es justifica.

    ResponElimina
  5. Increïble! No dono crèdit... I no es pot fer res? Si fos al revés ja veuries tu si ells mirarien de mossegar. En fi...
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Amb creative commons es pot agafar, és cert, totes les imatges que pengem deixen de ser nostres, però cal dir d'on s'extreu!!
    Seur que han anat a imatges Google i no han cercat ni l'origen!
    Però ells treurien fum si fos al contrari...

    ResponElimina
  7. encara que ho hagi fet un indocumentat, els ajuntaments haurien de vetllar per tenir controlades totes les imatge que publiquen. I, al damunt, no és un ajuntament d'aquells perduts a ves a saber on coi! :(

    ResponElimina
  8. Això de la bronca, Anna ja està fet :)

    llum, protestar ja ho he fet!

    Sànset, oi que fa més ràbia que sigui un Ajuntament. El meu Ajuntament! (que no el considero meu per res, però... representa que ho és)

    Pilar, no, no hi ha justificació per un Ajuntament, crec jo.

    No sé si es pot fer res o no, sí que sé que no tinc cap ganes de posar-me mal sang per una cosa així. Em conformo en que la gent sàpiga que ho han fet i com són.

    Cèlia, no solament no citen d'on ho han tret sinó que han esborrat la signatura.

    No, no és un Ajuntament perdut. Més aviat és un ajuntament amb molts de fums.

    ResponElimina
  9. Aquest post et podia servir com a relat conjunt i tot, és per quedar-se de pedra, i un cop més la realitat supera la ficció. Hi ha gent amb morro.

    ResponElimina
  10. Quina barra!!

    I és que, a més, tu sempre signes els teus dibuixos... i ho han manipulat per treure el teu nom... vull dir que NO TENEN EXCUSA!!

    Carme, jo els hi demanaria alguna mena de rectificació, no sé, ara així no sé com, però el dibuix ES TEU... estic al·lucinant...

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari