dissabte, 18 de setembre del 2010

Moais - Una proposta de Relats Conjunts

































- º0Giahzv4¡qw+slº'qrpañz-1'`wà
- º1cqwias
- 2erdfxsc3
- 4gpcv5rtefr
- 6jbn7yuvhe
- 8n9iojklm,
- 0'pr`ñ´x.-
- '¡+aç<
- º1qSwedfgbnm,.koiuuuuuuuytgre3212wedfv
-  qasxnyhjnil,aplks,

- Però  què  dius? No s'entèn res!
- Són les  converses  dels  moais,  no les sents?  
- Mare  meva,  però  si estàs bullint!  Ja  et deia  jo que  s'havia  de vigilar  amb  aquest  sol.  Has  agafat una insolació.  Hi deu  haver  algun hospital  en aquesta  illa?

- erfgbvgt5405&/()   (diu que  a  40  quilòmetres  n'hi ha un)

31 comentaris:

  1. I ara el portaran a l'hospital, i tant si com no, li "curaran" aquesta capacitat d'entendre als moais.
    La gent que entén el que els altres no podem entendre, sempre han estat uns incompresos. ;-D
    M'ha agradat el relat, aquesta foto està fent treballar molt la imaginació. :-)

    ResponElimina
  2. Bé Carme potser sí que s'ha trobat en el mateix hospital amb la protagonista del meu relat....divertit! aquests moais donen del millor i original! Bon cap de setmana! wtgeyyy..prstxj

    ResponElimina
  3. Hehehe, quina gràcia. Jo me'l/me la veig amb una túnica llarga i amb ulls de boig/ja dient que entén els moais!

    ResponElimina
  4. Ostres, jo entenc el que diuen!! No m'ho puc creure! I jo d'insolació res... que amb la que està caient avui... jajajaj.
    I ho sento, no us ho puc traduïr. Aquests secrets me'ls emporto amb mi... ;P
    Original post, Carme! ;)

    ResponElimina
  5. Ara ho entenc millor!!! ;)

    Jo ja el tinc, i qual el pengi, aniré a llegir la resta!

    fjjsewwytx! queda clar, oi?

    ResponElimina
  6. Conye, jo no entenc res, em passeu el codi, sisplau?

    ResponElimina
  7. He,he,he, crec que tinc telepatia i els entenc a la primera, però com que està en clau secreta, millor m'ho calle o mira millor deixe un altre misatge amb un altre codi:
    EjuNbHlibHlonOmjnRkjAkBjhOmNmkjA!!!
    Per si les mosques, ací tens la transcripció:
    ENHORABONA!!!

    ResponElimina
  8. Ooooooh!! Hahaha la JOANA m'ha pispat la ideaaaaa!! ;-))

    El meu comentari anava a ser:

    we8p435 fmeo4240y cw949t

    Això sí, jo no hi anava a posar la transcripció, que la CARME ja ho entendrà perfectament ;-))

    ResponElimina
  9. mare meva el que estan donat de si els Moais, molt original Carme, la paraula per resumir-ho: abduit

    ResponElimina
  10. Aquests moais, a cada relat, prenen un significat diferent. Aquí, fins i tot, es poden comunicar!

    ResponElimina
  11. Fantàstic!!! M'ha encantat. Encara em pense que estic rient.

    ResponElimina
  12. Necessites unes compresses xopes de vinagre per fer-te baixar la febre.

    m'ha agradat molt original.

    ResponElimina
  13. 40qm? Mare meua! Ràpid! que pareix que delira molt!!!

    M'agrada! :)

    ResponElimina
  14. Buf! Per un moment creia que se m'havia espatllat l'rodinador! M'has fet riure amb la teva originalitat, Carme. Et felicito.

    ResponElimina
  15. Jeje, quina sort poder entendrel's, segur que ens expliquen molts draps bruts prehistòrics jeje, va que els expliqui!!! que jo al menys ho estic desitjant...
    :)

    ResponElimina
  16. i escriuen amb lletres i ,,, com nosaltres. buscaré al traductor de google... Caram i quin idioma és aquest? M'ha xafat el peu... Que vagi a informació? I on cau això?
    ...........
    ----------
    ........... Anton.

    ResponElimina
  17. Mc, segurament el curaran, i el faran a motlle perquè no se surti dels límits marcats... que injust pobre, ell els entén!

    Si es troben en el mateix hospital, Elvira, s'entendran perfectament... Bon edfiaucmeknvgbey, guapa!

    Xexu, com ets, eh? però si els entén, el pobre! :) Tu no has entès res?

    Joan, m'alegro que ho hagis entès, ets el primer! però no és cap secret. Ho pot saber tothom! :)

    fanal blau, me n'alegro, se m'havia colat una mica del seu llenguatge en el nostre... ja anava fent mestissatge, jo!

    zel, el codi són els clors... què et sembla? Ho veus més clar?

    Joana, ets una crack dels cracks! Gràcies!

    Assumpta, je, je, je... m'ho poses difícil, peró sí, sí, un petó també per a tu!

    Garbí abduit en llenguatge moai o en català? :)

    Albert, sí, sí, aprenem a comunicar-nos mica en mica...

    Noves flors, gràcies, guapa!

    Montse... i si sens e febre no els entenc? Gràcies, guapa!

    Olguen, ja corren, ja... però no sabem ni si és veritat.

    Pilar... una altra que m'ha pescat? :) Tu sí que ets genial!

    Natàlia, doncs crec que diuen coses molt educades i amables, ei! diria jo!

    Anton, gasten una pèl massa d'energia. Per dir quatre coses gasten un munt de lletres!

    ResponElimina
  18. Assumpta, m'ha costat una perquè has utilitzat el llenguatge moai d'abans de la normalització. Has escrit:

    we8p435 fmeo4240y cw949t

    i primer l'he passat a llenguatge normalitzat, simplement reordenant els signes:

    fwe8435 mpe4240y cw949to

    i aleshores ja s'entén molt millor.

    fwe8435 mpe4240y cw949to

    (i creuo els dits perquè em surti la negreta al comentari, tal com volia)

    "fem petó" és la seva manera habitual d'enviar-se un petó.

    A l'hospital, m'han dit que no era insolació, que això ja era crònic... :)

    ResponElimina
  19. Bé, ha sortit una bírria de negreta, gairebé no es distingeix...

    ResponElimina
  20. He rigut molt! Felicitats per aquest relat tan divertit!

    ResponElimina
  21. Quina imaginació tan meravellosa que teniu! Esteu com una magnífica cabra i sou genials! També jo havia pensat que s'havia espatllat l'ordinador, en un primer moment.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  22. jajaja. No me'ls imaginava parlant així

    ResponElimina
  23. La torre de Babel va començar així, ningú entenia la llengua dels altres i ja sabeu el final de la història.
    Els Moai van acabar igual, no hi ha misteri ...

    Bona nit Carme.

    ResponElimina
  24. Gràcies, kweilan!

    Galionar, ja veus m'han dit que no tinc cura... :)

    Khalina, el món és una sorpresa continua!

    Pere, Jo dec tenir un "permís" especial per restar fora de Babel... , ara resulta que els entenc, ;)

    ResponElimina
  25. jejje... l'hospital per portar-lo a ell que no els entén
    molt bona proposta!

    ResponElimina
  26. Carme em sembla que una conversa com aquesta va tenir lloc en algun parlament...

    Des del far sense febre.
    onatge

    ResponElimina
  27. Efecte al·lucinogen de la febre, o la mateixa febre el permetia dilucidar una veritat que s'ens escapa? (Mola el criptograma amagat en la tradició del Nom de la Rosa, i el Codi Da Vinci)
    Molt divertit, Carme. ^_^

    ResponElimina
  28. Gràcies, Mireia!

    rits, i tant que sí!

    onatge, segurament que sí, però en els parlaments no s'entenen de res, menys que aquí!

    Perdició, fas una pregunta ben interessant de la qual crec que no sabrem mai la resposta... se'ns escapen tantes coses! Gràcies!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari