dijous, 30 de setembre del 2010

Del mateix color

Dibuix  d'una foto de Fanal Blau
A passes  petites
et  camino  i   t'aprenc
mimetitzo  els  teus  colors
sense desxifrar  els enigmes.
...........................Carme
A passes petites
m'aboque als teus ulls
per sentir-me la imatge
que em teixes de fils de llum.
.......................................Francesc
En la petitesa hi visc
sense escarafalls de flautes.
Et passejo, et remiro, et visc
i et beso els teus colors
com paraules de petons
que uneixen nostres viures.
.................................................. Anton.
Com un present
s'acompanyen en els colors
i en els somriures.

...............................................Fanal Blau

15 comentaris:

  1. A passes petites
    m'aboque als teus ulls
    per sentir-me la imatge
    que em teixes de fils de llum.

    Salut i Terra

    ResponElimina
  2. l'instint, més poderós que qualsevol altra força :)

    ResponElimina
  3. En la petitesa hi visc
    sense escarafalls de flautes.
    Et passejo, et remiro, et visc
    i et beso els teus colors
    com paraules de petons
    que uneixen nostres viures.
    .................... Anton.

    ResponElimina
  4. els enigmes de vegades millor no desxifrar-los que poden aparaixer sorpreses, ben fet

    ResponElimina
  5. Els enigmes ja es desvetllaran quan calgui. El més bonic és anar aprenent a poc a poc. M'ha encantat!

    ResponElimina
  6. Et camino i t'aprenc,.. sense desxifrar els enigmes.
    Apart de les encertades paraules, un dibuix bonic de colors. Em recorda a una foto de Fanalet!

    ResponElimina
  7. M'agrada la teva resposta, Francesc...

    Ja tens raó, Clídice!

    Anton, una altra bona continuació! M'agraden molt aquestres MINI-ITINERÀNCIES POÈTIQUES improvisades.

    Procuraré recordar-me'n, garbí!

    Vida, doncs sí, aprendre poc apoc... tant sovint tenim massa pressa!

    Gràcies, Anna per recordar-me que no havia posat que aqeust dibuix era d'una foto de Fanal Blau. Ho havia posat a les etiquetes, però no al peu de la foto. Ara ja està posat! Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Com un present
    s¡acompanyen en els colors
    i en els somriures.

    ResponElimina
  9. Em fa gràcia veure que tenen els mateixos colors! ;-)) He anat a veure les fotos originals... i són molt xules! :-))

    ResponElimina
  10. Natura sobre natura (i sobre natura una ;)

    ResponElimina
  11. El mimetisme serveix per passar iandvertit. En aquest cas, però, l'efecte ha estat el contrari.

    ResponElimina
  12. Quina dolçor, Carme.

    Molt bones tb les continuacions dels altres blogaires :)

    ResponElimina
  13. Colors i dolçors
    colors i sabors
    colors i colors

    ResponElimina
  14. coneixia l'orignal, pero sens dubte entre tots l'heu millorat encara. felicitats!!

    ResponElimina
  15. Fanalet, cap al post

    Assumpta, jo també les vaig trobar xules i mira, aquí copiant i potinejant... :)

    Un petó, Ferran!

    Pilar, és que hi ha qui va amb els ulls molt oberts per la vida... :)

    Gràcies Xica!


    Elvira, colors i colors, i més colors... a vegades sembla que m'emborratxin els colors...

    sargantana, gràcies, guapa! Una abraçada ben forta!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari