dissabte, 30 de març del 2013

Microrel@ts en blog

Em plau  fer  difusió  d'una  iniciativa  interessant...  concurs  i homenatge,  tot  a la  vegada.


Aquestes  noies  de la Biblioteca  Pere Blasi de  Torroella  de Montgrí  ens han muntat una  activitat  blocaire:  un bloc  perquè hi participeu escrivint un microrelat. Un microrelat que com a condició ha de contenir la frase “Ens mantindrem fidels” en motiu de l'any Espriu (1913-2013). Teniu temps fins el  19 d’abril i us adjunto les bases de participació. 



10 comentaris:

  1. Hi anirem a fer una ullada. Potser m'hi animo i tot. :-))
    Bon diumenge de Pasqua, Carme!!

    ResponElimina
  2. ens mantindrem fidels al servei d'aquest poble....aniré a fer una ullada jo també a veure si em surt la inspiració, gràcies Carme!

    ResponElimina
  3. Jo també en faré rassó, i ja et tinc fet, només falta enviar-lo

    ResponElimina
  4. Gràcies Carme!!!! Mil gràcies! és la primera vegada que la biblioteca organitza un concurs a la xarxa i com més gent hi participi millor!!!

    ResponElimina
  5. Apuntat. Aviam si em dóna tmps de participar-hi.

    ResponElimina
  6. Prenc nota, hi donaré ullada. Gràcies!!

    Bon diumenge!!
    Bessets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per la informació Carme, ja m'ho pensaré...Espero que hagis gaudit d'aquestes petites vacances.
      Petonets.

      Elimina
  7. Fidels, doncs, com cargoles al fonollar.
    Pasqua acariciant per a tu.

    ResponElimina
  8. Caram, quina proposta més engrescadora! Doncs potser m'animo a participar-hi... sempre que trobi el temps i la inspiració!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari