diumenge, 8 de novembre del 2009

Una sortida digna de Jesús Mª Tibau

És una sensació curiosa, conèixer els personatges abans de començar el llibre. Alguns ja els esperava, no tots, però uns quants. Malgrat que són coneguts, no han perdut la seva sorpresa ni el seu misteri.
M'ha  encantat  "Interès  Nacional"  i també  l'Assassí  del martell  que expliquen  molt  bé,  amb  un humor innegable,  alguns  tics  i  solucions   equivocades d'aquesta  societat  nostra,  que sembla  que no n'encerti  ni una.  I  Enveja...  que  és  real  com la  vida  mateixa,  però  amb  la  seva   mort  corresponent i també  la  seva  rialla  particular.
Sí,  té  raó  en Tibau  quan diu  tracta  la  mort  amb  molt  d'humor,  jo  de tant  en tant  em  feia  un tip de riure.
I  amagada  amb  timidesa,   al fons  del llibre,  hi ha la Clara.  L'esperava  amb  il·lusió.  La  meva  amiga.  Tan especial,  tan  fràgil,  tan tendra...

11 comentaris:

  1. Els seus dits
    dibuixaven el so
    resseguint les ratlles
    que despertem els seus ulls
    en aquests camins nous d’esperança.
    Ja feia estona
    asseguda en el sofà
    romania amb els ulls tancats
    no vençuda pel somni
    sinó transportada pel seu somni
    el somni de les lletres
    tendra, suau
    sensible, carinyosa
    lúcida, clara.

    ResponElimina
  2. Jo estic a punt de comprar-me'l i a veure si tinc aquesta sensació de familiaritat,,,en haver parlat i llegit amb alguns dels personatges...

    ResponElimina
  3. La teva franquesa, els teus dibuixos... són d'enveja! Felicitats per ser com ets, Carme. Ets una princesa!

    ResponElimina
  4. He llegit aquest post "en diagonal"... i mira que jo sempre llegeixo fil per randa i els comentaris i tot... però és que com molts sabeu de què va el llibre, doncs em fa por que desvetlleu massa cosa!!! :-))

    Jo encara tinc per llegir "El vertígen del trapezista" (sempre vaig de tard jeje)

    ResponElimina
  5. Jo, com l'Assumpta, vaig tard, encara tinc per llegir el vertígen i no vull fer evenços abans d'hora....

    petons, reina!

    ResponElimina
  6. En fi, Carme, que ja no sé què dir-te, que tinc ganes de fer-te una altra abraçada. I a la resta, petons

    ResponElimina
  7. Manel, quin poema més tendre! gràcies!

    Elvira, ja ens explicaràs!

    Anna, crec que no m'havien dit mai princesa... gràcies pel que em dius, dolceta.

    Assumpta, no, no descobreixo res, que no m'agrada espatllar la lectura dels altres...

    Petons, Zel!

    Doncs, això està fet. Una abraçada, Jesús!

    Striper, ja ens explicaràs quins t'ha agradat més.

    ResponElimina
  8. Prometo comprar i llegir el llibre.

    ResponElimina
  9. Tinc moltíssimes ganes de llegir-lo ja que també conec una miqueta a alguns personatges, i al seu autor clar :)

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari