dimecres, 2 de novembre del 2011

Els amic Uendos, Francesc i Mercè


Hem parlat  alguns cops,  aquí  i  a ca  la Maira que  si els  blocaires  són amics de veritat o no.  Jo  no n'he tingut  mai cap dubte,  exactament  com a la vida  real.  Hi ha  blocaires  amics,  blocaires  coneguts  i blocaires  saludats.  I  els  amics  Francesc  i Mercè,  m'han enviat  tots  aquests  llibres.  He  començat  pels  Uendos,  més  que  res,  perquè  també  m'han semblat  amics.  I com més  serem més riurem.

Mercè  i Francesc,  moltíssímes gràcies, estic  gaudint  molt  de la lectura  i  molt  del pilonet  que m'espera.


15 comentaris:

  1. Aquesta gent es poden fer una biblioteca a casa amb les seves pròpies obres! Encara que jo me l'estic fent a costa d'en Macip...

    ResponElimina
  2. No paren!!! Quin parell de dos!!!
    Un petó, amiga!

    ResponElimina
  3. Ja t'imagino, contentíssima, obrint el paquet amb un gran somriure :-))

    ResponElimina
  4. Sens dubte que aquests son amics dels de debó, i val a dir que la meitat del mèrit de l'amistat és teva.

    ResponElimina
  5. És un plaer poder comptar entre les teves amistats.

    Una abraçada
    Salut i Terra

    ResponElimina
  6. Felicitats, Carme per tenir tants amics.
    Estic convençut que te'ls mereixes.
    Bona nit.

    ResponElimina
  7. Caram quins regals! No tinc cap dubte de la categoria en la qual poses aquests dos blogaires! Quina sort tenir-ne de tan propers i bons amics!

    ResponElimina
  8. Quin regal tan bonic! De segur que t'ha fet feliç rebre-ĺ !
    Gaudeix força dels llibres i dels bons amics!

    ResponElimina
  9. Gràcies, Carme.
    Nosaltres també et considerem una amiga (darrere i davant de la pantalla).

    Espere que gaudisques de les lectures.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  10. Això ha estat cosa dels Uendos, SEGUR!
    Bona lectura, maca!

    ResponElimina
  11. Me'ls apunto. Tens bons amics i amigues blocaires, clar que sí. Un petó, CARME.

    ResponElimina
  12. Gràcies a tots per ser aquí i una abraçada!

    ResponElimina
  13. Carme, m'ha agradat la definició que has fet dels blogaires, estic d'acord que és com a la vida real...
    Petons,
    M. Roser

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari