dimecres, 2 de novembre del 2011

Homenatge a Montserrat Roig



El dia 10 de novembre,  farà  20  anys  que  va  morir  Montserrat  Roig.

En Lluís  Gil,  la  Roser  d'Antaviana i jo mateixa,  amb l'ajuda  inestimable  d'en Víctor...

Us  proposem de fer un homenatge blocaire escrivint  un post  dedicat  a ella  aquest  dia.

Si voleu participar-hi podeu agafar  una tarja  de la mida  que volgueu  i posar-la al vostre  blog per fer-ne  difusió.  Però  hi ha  dues  coses  importants,  pel que  fa  a l'homenatge

1- Ens  podeu avisar  als  comentaris de la vostra  participació  per  així  recollir-la amb tota  la resta  de participacions. 
2.- Poseu  l'etiqueta  de  "20 anys sense  Montserrat  Roig"





55 comentaris:

  1. Bon dia Carme! Que matinera estas feta.
    Miraré de participar-hi.

    ResponElimina
  2. Acudiré puntualment i en faré difusió, avui mateix.
    bon dia, carme!

    ResponElimina
  3. En tinc un escrit de no sé quan. També hi vull participar, Carme. D'ella en guardo un molt bon record. Si l'hagués d'escrire ara, no podria. Penjaré l'etiqueta fins que s'acabi l'homenatge, et sembla bé? Escolta, he aconseguit la pantalleta de les imatges, ja miraràs. Ho hem fet d'una altra manera... Si vols, te l'explico, ok?
    Vaig acabar ESGOTADA.
    N'hi ha dues. Una a la barra lateral i l'altre sota de tot.
    Gràcies per la paciència!
    Petons.

    ResponElimina
  4. Uitx, jo no m'hi veig en cor. La llegia a l'Avui, però fora de seguir-la en els seus articles (i d'això fa molts, molts anys) no la conec gaire.

    Llegiré amb molt de gust els vostres homenatges.

    ResponElimina
  5. Ja m'hi pots apuntar Carme! és més el començaré a preparar i el programaré pel dia 10, no fos cas que la feina m'impedís ser-hi a temps..dóna-ho per fet!

    ResponElimina
  6. Celebro la iniciativa. Però no sé si hi podré aportar gran cosa. Deixa'm rumiar.

    ResponElimina
  7. Celebro la iniciativa. Però no sé si hi podré aportar gran cosa. Deixa'm rumiar.

    ResponElimina
  8. Carme! No m’he fixat en el dia! Ho sento.
    Ja l’he publicat. Sort que l’Elfree m’ha avisat. Ho acabo de veure, noia!
    Com pots veure, segueixo pel mateix camí: que baixo de l’hort.
    Disculpa!
    Vols que el tregui?
    He pensat : val més que ho enllesteixis ara que sinó no podràs i, plàs! Pífia al canto.
    Ja diràs...
    Ho sento, reina!

    ResponElimina
  9. Acabo de comentar a Cal Fanalet que mai he llegit massa cosa de la Montserrat Roig, cosa que reconec com una de les meves grans mancances en la nostra literatura. Així que no em veig amb cor d'escriure sobre una autora de la qual poca cosa en sé (a nivell d'obra). Així que m'agafaré la diada per anar-vos llegint i aprendre una mica més sobre la Montserrat i, així, agafar ganes per a llegir-ne algun llibre en breu! (de moment, el post que li ha dedicat la Mortadel·la és preciós!)

    ResponElimina
  10. És una idea genial!!!

    Una abraçada enorme

    ResponElimina
  11. Compteu amb mi. Ja fa dies que hi tinc la imatge i tinc moltes ganes de llegir els apunts que es faran en homenatge a ella.
    Una abraçada per aquesta fantàstica iniciativa.

    ResponElimina
  12. Després poso el logo al bloc. Endavant les atxes!

    ResponElimina
  13. D'anònim, re. Sóc el Puigmalet des del mòbil ;)

    ResponElimina
  14. Jp, doncs gràcies per la teva participació!

    Gràcies, Carme. Serà un plaer llegir-lo!

    Moltíssimes gràcies, Fanal Blau!

    Ferran, gràcies per participar-hi, encara que sigui com a lector, doncs :)

    Gràcies, Elfree, compto amb tu!

    Jordi, segur que sí, tu ves rumiant! :)

    Anna Deli'ns... ara vaig a veure tot plegat, amb això del post m'he oblidat de les altes coses... Gràcies. La meva idea és torna'l a repetir el dia 10!

    Gràcies porquet, acostar-la als que no la coneixeu gaire ja és una cosa important. :)

    Gràcies, Dani!

    Kweilan, compto amb tu també! Em farà il·lusió llegir-te!

    Moltes gràcies, Puigmalet! Ja pensava que un anònim que deia aquestes paraules, era algú de la blogcolla en circumstàncies especials :)

    ResponElimina
  15. Dons mira, conec molt poc la seva obra, pero he estat tafanejant una mica i crec que us hi podre fer costat; potser sera una bona excusa per començar a coneixer-la..
    no us sembla?

    ResponElimina
  16. Gràcies, sargantaneta! Jo crec que sí, qualsevol excusa és bona per conèixer Montserrat Roig!

    ResponElimina
  17. Hola, Carme. He trobat un poema de la Montserrat Roig i el penjaré el dia 10.
    També hi posaré una targeta.
    Que més he de fer, on he de posar l'etiqueta?

    ResponElimina
  18. Apunta-m'hi. L'he llegit i m'encanten els seus llibres.
    Miraré a la prestatgeria quins llibres hi tinc d'ella :)
    Molt bona iniciativa Carme!!

    ResponElimina
  19. crec que es molt de nivell per mi....però miraré si hi puc fer alguna cosa

    ResponElimina
  20. Gràcies Glòria! L'etiqueta, doncs on posa etiquetes de comentaris, on tu oposes normalment el nom de l'autor del poema que penges i també he vist que hi poses altres coses per poder buscar-ho millor, com ara: dones, català.

    Moltes gràcies, Joana! Serà un plaer llegir-te!

    Garbí, au va no siguis modest... segur que hi pot fer alguna cosa... :)

    ResponElimina
  21. Intentaré aportar el meu granet de sorra.

    ResponElimina
  22. Ui, a mi em passa com al PORQUET, o pitjor encara... reconec que no he llegit cap llibre d'ella. No sé si m'hi atreviré.

    Això sí, de llegir-vos, segur!! :-)

    ResponElimina
  23. Vaig veure la imatge anunciant l'homenatge a la barra lateral del teu blog fa gairebé dos mesos... i fa gairebé dos mesos que tinc preparat el meu post/homenatge/enigma. :-D
    Així que segur que no t'estranyarà que et digui que pots comptar amb el XAREL-10 pel dia 10.

    ResponElimina
  24. Ja hi he fet un esvoletec i n’he fet difusió a la barra lateral del meu blog. Una bona proposta per la memòria de Montserrat Roig. Intentaré que les meves ales de paraules hi aportin la senzillesa dels meus mots.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  25. Vinc a apuntar-me que no ho havia fet!

    ResponElimina
  26. Senyu? Jo també m'apunto!
    El Porquet no sé què diu, Oi?
    Ara per ara encara no he escrit res... :P

    ResponElimina
  27. Fa temps que vaig veure un reportatge a tv3 que parlava d'ella. De tot, només en recordo una cosa, el títol "El temps de les cireres". Sense buscar-lo, el vaig trobar fa unes setmanes a La Central i me l'he llegit fa poquet. Un llibre curiós, lluny del que m'esperava i del que estic habituada. Però llegible! No conec res més d'aquesta autora, si feu alguna recomanació la tindré en compte! Ah... i pel que sé va morir ben jove. Una llàstima!

    ResponElimina
  28. Una gran iniciativa, Carme; encara no sé si hi podré participar, però estaré atenta als vostres posts.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  29. Compta amb mi, una dona sense preu, la Montserrat, de fet per algun lloc desat tinc el recull de totes les seves col·laboracions als diaris. Som-hi doncs!

    ResponElimina
  30. Compta amb mi també.
    No sé si ho faré prou bé, però ella és mereix això i moltes coses més.
    Ja he penjat la tarja.
    Bona tarda, Carme.

    ResponElimina
  31. Jo anava a comentar el post que tenia un dibuix molt molt molt xulo però l'amable blogger m'ha dit que la pàgina que buscava no existia... No entenc què ha passat. Si et serveix d'ajuda, el títol del post era Jafre 3

    ResponElimina
  32. Gràcies, Laura!

    Assumpta, doncs, tu mateixa, sense cap compromís!

    Ja estàs apuntat Mc!

    Papallona, moltes gràcies!

    Apuntada, Pilar. Gràcies!

    Anna, el porquet, al·lucina posts... no hi entenc, com pot dir que l'ha llegit si encara no és el dia i no l'has fet, oi, Delins? Estàs apuntada, guapa!

    Yáiza ja n'has llegit un de ben representatiu. Ja faràs la ronda pels blogs el dia 10 i descobriràs coses!

    Gràcies, galionar!

    Zel, estàs apuntada, guapa!

    Pep, moltíssimes gràcies!

    Montse, segur que serà un post genial, el teu!

    Marcel, era només un dibuix que encara no tenia text i m'he equivocat... ja sortirà més endavant! Gràcies, maco!

    ResponElimina
  33. tot i que estic rovellat, miraré de fer algun podcast, la montse s'ho val!

    ResponElimina
  34. Moltes gràcies, Jacme, t'hi apuntem... i què has d'estar rovellat! No m'ho crec pas!

    ResponElimina
  35. Hola Carme, us acompanyaré el dia 10 amb un post.
    Que tinguis un bon dia.

    ResponElimina
  36. Gràcies, maijo! Ja et tenim fitxada! ;)

    Que tinguis molt bon dia!

    ResponElimina
  37. ja en tinc preparats dos: el dia 9 (joc literari, of course), i el dia 10

    ResponElimina
  38. Torno a passar per aquí per dir-te que apuntis també el meu Blog de La Trinca (http://latrinca.blogspot.com/) a l'homenatge.
    Estic esperant una cosa que m'ha d'arribar per correu per fer el post però encara que això que espero no arribi a temps, participaré igual.

    ResponElimina
  39. Jesús, moltes gràcies ja estàs apunbtat!

    Mc, doncs ara mateix et poso a la llista, també amb el blog de la trinca. I ja em tens intrigada amb això que t'ha d'arribar per coreu! :)

    ResponElimina
  40. Moltes gràcies Carme per avisar-me d'aquest homenatge. Amb il·lusió estic programant el post que apareixerà al blog el proper dia 10 de novembre.
    Una salutació!
    Gabriel

    ResponElimina
  41. Carme, participaré en aquest homenatge, ara m'emporto la targeta. T'he deixat aquest comentari com vint vegades i no hi ha hagut manera que "es quedés". Avui he descobert (re-descobert, diria jo,perquè ja fa anys també em va passar durant una temporada) que sí que puc deixar comentaris: fent-ho de manera anònima.

    Així doncs,

    Anònima Montse (o Arare)

    ResponElimina
  42. Gabriel, doncs ja passarem a llegir-lo i així ens anem acostumant al teu nou blog!

    Anònima Montse o Anònima Arare... :) Fa dies que els comentaris tornen a anar molt malament i a mi també se me'n perden un munt. O sigui que t'entenc molt bé. Estàs apuntada a la llista de participants! Gràcies, guapa! Una abraçada.

    ResponElimina
  43. Bona iniciativa!
    ei! no sé si escriure gaire escriuré, però sí que hi participaré!
    pet o nassos!

    ResponElimina
  44. Acabo de programar el post per demà.

    ResponElimina
  45. lolita, Ramon, us apunto a tots dos a la llista de participants!

    Gràcies per ser-hi!

    ResponElimina
  46. M'agegeixo a aquest homenatge blocaire mitjançant un post que apareixerà al meu bloc aquest 10 de novembre.

    Enhorabona per la iniciativa!

    ResponElimina
  47. Apuntats a la llista, tots dos.

    Lluís, t'he deixat un comentari al teu blog que he enllaçat... ja em diràs si és el correcte.

    ResponElimina
  48. Hola Carme, ja el tinc preparat . Havia llegit poc sobre ella: L'agulla daurada i Digues que m'estimes encara que sigui mentida, de les altres obres i escrits algunes referències.
    Realment ha posat paraules a moltes de les meves vivències.

    Rafel

    ResponElimina
  49. Carme, el blog Sala de lectura, també retrà homenatge a la Montserrat.

    ResponElimina
  50. feina feta Carme, gràcies per la iniciatica i els dibuixos.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari