dimecres, 2 de juny del 2010

Un fil d'imatges i lletres

Host unlimited photos at slide.com for FREE!Has deixat petjades molt fondes 
a la meva platja.  I tu ja no hi ets.

El mar quotidià, immens i intens, 

les esborra totes, 
no  li  importa gens  la seva fondària. 
.......................................Carme

per un infinit de sorra
feia camí descalç
d'orgull i enveges
esperant trepig al mar.
Parlaven els peus
veus de rosaris fets passes
i les paraules s'esborraven
en un record marcat.
Lluny la fita esperava
mescla d'aigua,sorra i cel.
................... Anton.

Fa temps pensava que eres important... En vaig tenir prou amb portar les teves petjades a la platja perquè l'aigua les esborrés totalment. No em va fer gens de mal, al contrari, va ser agradable. Ara visc més tranquil·la, sóc més feliç i respiro millor."
..............................................................................................Assumpta

 Fugint
corrent
dels sentiments
per la platja del meu cos
vas deixar empremtes tan fondes
que pujaven les marees
i s'assecaven els mars...
...........................................Pere

Si camino rere teu enfonsaré els peus per no perdre't ,
ni el mar immmès podrà esborrar-te...
........................................................Joana

Les teves petjades
segueixen a la platja...

I ets tu qui bufa l'oratge
i infla la vela dels records...

La mar esborra les petjades,
però el record és tan intens,
que tornen a sortir
i caminen cap a mar...

....................onatge

Desplegaré les ales
fins que l'aire sigui pista
i el sol al cel un fanal.

Aniré al teu darrera
per sortir de la Terra
i volar amb tu ben alt.

I al nostre nou planeta,
tu seràs gota d'aigua
i jo un cristall de sal.
............................Isabel

No miro les petges que deixo darrere meu. Mentre tu, al meu costat, vas deixant petges noves que m'acompanyen. El present ets tu. No renego de res, però no vull que el passat captivi el gaudi de la teva companyia. Ho sóc tot, però encara més l'avui que m'acompanya: tu!
..................................................................................................................Llaudal

18 comentaris:

  1. Per molt profund que sigui tot acaba passant. Però ho podrem recordar, no?i seguirem deixant petjades.

    *Sànset*

    ResponElimina
  2. Fantàstic i profund (com diu Sànset), però relaxant ara que venen vacances!

    Salutacions des de L'imperdible de ℓ'Àηimα

    ResponElimina
  3. Ja fa dies que tinc problemes per fer-te comentaris...L'escrivia i quan era l'hora de passar-lo, el programa em deia que no era possible, i així dues vegades en diferents dies.
    Bé avui ja he pogut i em posaré al corrent.En els anteriors et deia que m'havia agradat molt la sèrie de les Flors i també t'agraïa la recomanació que et vaig llegir, en el seu moment, sobre el llibre "Quatre Germanes" de la Jetta Carleton.M'ha agradat molt llegir-lo!!...Ella també, com tu, sap posar poesia a tot el que explica!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. per un infinit de sorra
    feia camí descalç
    d'orgull i enveges
    esperant trepig al mar.
    Parlaven els peus
    veus de rosaris fets passes
    i les paraules s'esborraven
    en un record marcat.
    Lluny la fita esperava
    mescla d'aigua,sorra i cel.
    ................... Anton.

    ResponElimina
  5. També les nostres petjades s'eborren d'altres mars, m'agrada creure que sempre queda alguna resta.
    Algú ha caminat vora la platja, no hi és, però la seva petjada perdurarà en el precís instant d'aquesta fotografia.

    ResponElimina
  6. Ja saps que pots comptar amb mi. el nom del blog ?Ahir vaig votar el primer les propostes, però no hi tinc res... Si s'ha de canviar... doncs bé.
    he passat una setmana malaltot,sembla que ha raaccionat tot bé. caldera vella bony i forat... jo ja sap.
    No et canso que tens moltes coses que et demanen audiència. Anton.

    ResponElimina
  7. Carme!! Jajaja la "reina de la col·laboració blogaire" :-))

    M'ha agradat molt la proposta, així que hi he anat i n'he fet dos, un amb els gira-sols i l'altre amb la mateixa imatge que la que has triat tu, però amb contingut oposat. Com és un blog moderat encara no han sortit, però et poso aquí el de la platja jejeje

    " Imatge- 4

    Fa temps pensava que eres important... En vaig tenir prou amb portar les teves petjades a la platja perquè l'aigua les esborrés totalment. No em va fer gens de mal, al contrari, va ser agradable. Ara visc més tranquil·la, sóc més feliç i respiro millor.
    "

    El dels gira-sols no he pensat en copiar-lo però encara era més curt... deia (més o menys)

    "Sempre havia volgut conèixer en Vincent i la seva sorpresa va ser gran quan se'l va trobar, en persona, en mig dels gira-sols"

    :-))

    ResponElimina
  8. Fugint
    corrent
    dels sentiments
    per la platja del meu cos
    vas deixar empremtes tan fondes
    que pujaven les marees
    i s'assecaven els mars...

    Bon dia Carme.

    ResponElimina
  9. Si camino rere teu enfonsaré els peus per no perdre't ,
    ni el mar immmès podrà esborrar-te...
    :)

    ResponElimina
  10. Una imatge profunda impactant!

    Les teves petjades
    segueixen a la platja...

    I ets tu qui bufa l'oratge
    i infla la vela dels records...

    La mar esborra les petjades,
    però el record és tan intens,
    que tornen a sortir
    i caminen cap a mar...


    Una abraçada des del far.
    onatge

    ResponElimina
  11. Desplegaré les ales
    fins que l'aire sigui pista
    i el sol al cel un fanal.

    Aniré al teu darrera
    per sortir de la Terra
    i volar amb tu ben alt.

    I al nostre nou planeta,
    tu seràs gota d'aigua
    i jo un cristall de sal.


    Isabel

    ResponElimina
  12. Deliciat i intens. M'ha agradat molt. M'agradari apuntar-me a lo del poema de cada dia al juliol però ho passo fatal intentant escriure alguna cosa semblant a la poesia. Si et sembla, els llegiré. Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Sempre ens quedarà el record de les petjades que es van deixar. Aquests no els pot esborrar mai ningú... ;)

    ResponElimina
  14. No miro les petges que deixo darrere meu. Mentre tu, al meu costat, vas deixant petges noves que m'acompanyen. El present ets tu. No renego de res, però no vull que el passat captivi el gaudi de la teva companyia. Ho sóc tot, però encara més l'avui que m'acompanya: tu!

    ResponElimina
  15. Sànset, doncs tens raó, el record no s'acaba d'esborrar mai, però el temps dóna punts de vista molt diferents.

    Si t'ho mires pel bon costat pot ser relaxant, Jordi!

    Montse, m'alegro que ja s'hagi resolt això dels cometnaris... a mi em passa de tant en tant en alguns blogs, un dia no puc i el següent sí... no ho entenc gaire però és així. M'alegro també que t'hagi agradat el llibre! Una abraçada, maca!

    Anton, fer el camí d esalç per la sorra, fa goig, em'n fas venir ganes. Espero que ja t'hagis recuperat del tot. I saps? Anton, les caldere s noves sovint també estant malaltes... :)

    Assumpta i tu no et quedes pas enrere, eh? :) Molt maques les teves propostes!

    Bona nit, Pere, trasbalsador, el poema! Gràcies!

    Joana que romàntic... m'encanta, em sembla que fa més per mi el que tu has escrit que no pas el que he escrit jo... clar que no pensava pas en mi quan l'escrivia.

    Gràcies, onatge, suggeridores les petjades que tornen a sortir...

    Isabel, és molt bonica!

    kweilan, em sembla fantàstic que ens llegeixis si t'abelleix!

    Joan, el record dura més que les petjades, segur...

    Llaudal, és molt bonic! El present per damunt de tot. Biosofia pura i de la bona!

    Un petó, Elvira!

    ResponElimina
  16. lolita, perdona, que ara m'adono que he oblidat de contestar el teu comentari! Jo també vull pensar que sempre alguna cosa queda de les petjades, una abraçada, bonica!

    ResponElimina
  17. Una cosa més, anava penjant al post els comentaris poètics o de prosa i m'adono que tots avui són especialment boníssims.

    M'encanten.

    Gràcie! sou uns cracks!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari