dissabte, 26 de maig del 2012

Miralls infinits


Sura  el paisatge,
suspès  a  l'aire.
Entre  cel  i  cel.
Duplicat 
pels miralls  infinits.

La  meva  mirada hi és
acaronant  formes  i colors.
Jo no hi sóc,  tot  és  lluny de mi.
Les  distàncies,   també 
  se m'han fet infinites.
...............................................................................................................................................................

˙sǝʇıuıɟuı ʇǝɟ uɐɥ,ɯ ǝs  
 éqɯɐʇ   'sǝıɔuàʇsıp  sǝן
˙ıɯ ǝp ʎunןן  sé  ʇoʇ  'ɔós ıɥ ou oظ
˙sɹoןoɔ ı  sǝɯɹoɟ  ʇuɐuoɹɐɔɐ
sé ıɥ ɐpɐɹıɯ  ɐʌǝɯ  ɐן


˙sʇıuıɟuı  sןןɐɹıɯ sןǝd
 ʇɐɔıןdnp
˙ןǝɔ  ı  ןǝɔ  ǝɹʇuǝ
˙ǝɹıɐ,ן  ɐ  sèdsns
'ǝbʇɐsıɐd ןǝ  ɐɹns

http://www.fliptext.org/


Ja  arriben els  ....


37 comentaris:

  1. Preciósssss!!!! i el reflexe de les lletres m'ha deixat impressionada Carme!!!

    ResponElimina
  2. Caram, caram, molt curiós aquest reflex del poema! El que no t'empesquis tu...

    ResponElimina
  3. Un dibuix preciós, maco, relaxant... fantàstic... i un poema amb reflex inclós!! Què maco!! :-)))

    ResponElimina
  4. La idea d'aquest poema reflectit, imatge especular de si mateix és genial.
    Recordant la teva poesia geomètrica podriem titular-ho: paraules simètriques.

    Bona nit Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies, Pere! Paraules simètriques, és molt suggeridor aquest títol... ara em voltarà per dins a veure què més en podríem fer...

      Bona nit, pere!

      Elimina
  5. Que bonic aquest reflex del delta...i super original el "reflex" del poema...
    Carme, te les inventes totes!
    Un petó de bona nit.

    ResponElimina
  6. Ets una font de creativitat!
    M'ha encantat la idea, la forma i el contingut.
    Felicitats.

    ResponElimina
  7. Sense paraules!! (perquè em quedaria curta)

    Molt bon dia!!

    ResponElimina
  8. Et vas superant dia a dia. És preciós! el joc del mirall amb l'aigua, es nota completament l'efecte. M'agrada molt, i tb les paraules, infinites.
    Suposo que no s'ha d'explicar com t'ho has fet x escriure les paraules emmirallades, oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. rits, de fet ja està explicat, hi ha un enllaç a sota del text que és la web on això es pot fer... :) no és cap secret...

      Elimina
  9. Duplicat tresor Carme! em recorda un quadre de Magritte on la meitat és de dia i l'altra de nit...Bon cap de setmana surant entre el paisatge .....

    ResponElimina
  10. Ui, quina sorpresa, el poema també es reflecteix en l'aigua imaginària!

    ResponElimina
  11. imaginatiu i bell aquest joc de miralls.

    ResponElimina
  12. Bonic, original, únic. Com dimonis t'ho deus haver fet perquè les paraules sortissin reflectides!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  13. Moltes gràcies, Galionar. Clica l'enllaç que hi ha a sota del poema a la dreta i ho sabràs.

    Abraçades...

    ResponElimina
  14. Ahhh! que divertit! Ara no sé com traslladar una "inverdida" d'aquestes al bloc; si ho aconsegueixo potser t'imito en algun post. Gràcies, Carme!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De la manera més simple, Montse, amb un "copiar i enganxar"

      Gràcies a tu, ja saps que m'agraden les complicitats!

      Elimina
  15. Vaig amb una mica de retard. Avui tinc triple ració de bellesa!
    Aquest mirall/reflex m'ha deixat meravellada.
    Carme, en saps un munt!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Si veiessis els que he pintat aquesta tarda de diumenge, canviaries d'opinio! :) Bona nit, maca! Petonassos!

      Elimina
  16. Quin enginy que tens, Carme! És una emmirallada completa :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agraden els reflexes! i els miralls que retornen imatges boniques ;) no pas estrafetes.

      Elimina
  17. Crec que ja s'ha dit tot, només cal treure's el barret "chapeau" ; )

    ResponElimina
  18. Oooh! És un post rodó, preciós, tot ell! Especialment, però, el dibuix jo crec que és dels millors que t'he vist mai! Bé, jo no sóc cap expert, però a mi m'ha encantat!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Porquet, em fa molta il·lusió que us agradi, sempre fa una mica de por pintar l'aigua, però a vegades de la manera més simple fa el millor efecte... Gràcies!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari