El primer el vaig treure d'una foto del seu blog, un gat blanc trobat a Noruega.
En segon lloc vaig intentar un esbós de la gateta mal xinada... però s'ha quedat en projecte... com la faig negra, sense que quedi tot una taca?
I finalment vaig repetir una de les meva pintures de fa temps, recordava que havia pintat un gat i una finestra i el vaig trobar, el vaig adaptar a la forma de punt.