dijous, 9 de desembre del 2010

Nadal 2010 - Jocs blocaires

No sabria  pas  dir-vos  quants  blogs  llegeixo,  molts,  molts,  els  comenti  més  o menys.  En tinc  176  a la barra  lateral,  que  llegeixo   i a vegades  encara  en llegeixo  alguns que no hi són.  Però  he  decidit  que  els que  llegeixo  més regularment  són  uns 9O  i escaig.

He  decidit  fer una  mena de  parèntesi  de  blog,  pel  que  queda  de desembre,  i canviar  els meus  posts  habituals.  Volia proposar-vos que  endevineu  mica  en  mica  els  90 i escaig  de blogs...  he  inventat  diferents  tipus  de joc,  però  tots  són fàcils,  segurament massa...  per  no perdre  el costum.

Avui,  tenia  els títols  de  20 blocs per  a fer  una  narració  que els inclogués  a tots  i  totes les paraules  d'aquests  s'han barrejat  i ara  m'han quedat  per ordre  alfabètic.   Algú  tindrà  la santa paciència  de reconstruir  els títols  dels  20 blogs?
Dibuix  d'una foto del  Rafel   de  La Cerdanya  des  de Can Fanga 

a
del
finès
que
ulls
als
del
gabinet
racó
ulls
amb
del
greixets
ric
un
bloc
dels
i
riure
un
bosc
des
i
sargantana
un 
calaix
des
iruna
sastre
vuitena
caligari
desclou
la
ser
xarel
can
descric
la tens
si
zer
camins
doctor
llum
si
zer
cerdanya
dubto
mar
sóc
zero
cròniques
el
maremortes
sóc
8
dalt
el
meu
somnis
10
d’
el
món
sota

de
encesa
mugró
tel

de
entre
no
tenebra

de
és
o
tens

de
es
o
totes

de
és
penso
tots

de
fanga
que
uendos


Ric  de riure  ja  n'ha trobat  una pila!

  1. El gabinet del Dr. Caligari
  2. Uendos, greixets  i maremortes
  3. Finès  entre  tots  i totes
  4. Tens un racó dalt  del món
  5. Xarel-10
  6. A encesa de llum
  7. Si dubto és  que sóc, si penso és  que sóc
  8.  Zero-zer-o-zer-o-no-ser
  9. Ric de riure blog
I en XeXu  ha acabat  amb  la resta!

10. Cròniques de sota el mugró
11. Vuit8ena
12. Camins d'iruna
13. Es desclou la tenebra
14. Descric
15. Amb ulls de sargantana
16. El bosc dels somnis
17. Un tel als ulls
18. La Cerdanya des de can Fanga
19. Un calaix de sastre
20. Des del meu mar

29 comentaris:

  1. Paciència no me'n falta, quan cal. El que potser no tinc és temps! :o)
    Una abraçada Carme

    ResponElimina
  2. ei ! en vec alguns on coincidim!!
    el gabinet del doctor galigari
    uendos, greixets i maremortes
    fines entre tots i totes
    el meu món
    tens un racó dalt del món
    xarel 10
    a encesa de llum
    si dubto es que sóc, si penso és que soc
    zero-zer-o-zer-o-no-zer

    i
    ric de riure bloc?

    gràcies per llegir-me Carme!!!

    ResponElimina
  3. A encesa de llum
    Cròniques de sota el mugró
    Vuit8ena
    Uendos Greixets i maremortes
    Xarel-10
    Camins d'iruna
    Es desclou la tenebra
    Zero-zer-o-zer-o-no-ser
    Si dubto és que sóc, si penso és que sóc
    Descric
    Ulls de sargantana
    Finès entre tots i totes
    El bosc dels somnis
    Un tel als ulls
    Tens un racó dalt del món
    La Cerdanya des de can Fanga
    Ricderiure bloc
    Un calaix de sastre
    El gabinet del doctor Caligari
    Des del meu mar

    Que jo en tinc més que tu al reader... i a més això de c@ts fa molt mal...

    ResponElimina
  4. XeXu és un acaparador...així no es pot jugar, home :P

    ResponElimina
  5. Una abraçada, Miquel!

    Ric de riure, nou encerts! Gràcies per jugar.

    Xexu! has fet el ple dels 20. Només una precisió: "Amb ulls de sargantana" Tots els altres perfectes. Es nota que ets un expert blocaire i un fidel lector d'una pila de blogs.

    Gràcies per jugar, a tu també i per encertar-los tots!

    Jo que anava posant ratlletes a les paraules ja utilitzades... ara ja no cal.

    ResponElimina
  6. Tens raó, xiqueta, així no es pot jugar... :) Bona nit!

    ResponElimina
  7. Gràcies per la reproducció tardoral de Carançà.
    Com molts ja hem arribat a misses dites al joc, no n'hi haurà una competició per categoria B o suplents?

    :)

    ResponElimina
  8. Ara sé que se sent quan arribes a un enigma massa tard! :-DD

    Bon dia CARME i gràcies per comptar-me entre els teus blogs habituals, ja saps que el sentiment és mutu. :-)

    ResponElimina
  9. El Rocar de Tiana i Mar i Cel estàn a veure ara a la teva llista:)

    ResponElimina
  10. Arribo tard i en sabia uns quants!
    Escolta, dius que plegues uns dies, Carme?
    Ja diràs...
    Molts dies no, eh noia?

    ResponElimina
  11. rafel, hi haurà altres jocs, han de sortir més de 90 blogs!

    Sànset, ja veus!

    Mc, gràcies!

    ResponElimina
  12. Merike, surten de sota... :) sempre és una alegria veure "pujar" blogs que fa dies que no s'actualitzen. :)

    Anna, no, no, no plego, només canvio una mica el ritme i els costums.

    ResponElimina
  13. Carme, arribo tard.. quasi tots els conec, molt contenta de què passis pert casa i de passar per la teva..petonarros!

    ResponElimina
  14. és veritat que no es pot arribar tard!!!

    ResponElimina
  15. ui tan d'hora i arribo tard! ara diria que els hagués endevinat tots...jejeje però se m'han avançat...una abraçada Carme!

    ResponElimina
  16. M'ha fet gràcia el comentari d'en MAC!! :-))

    "Ara sé que se sent quan arribes a un enigma massa tard!"

    Jo he d'admetre que n'hi ha alguns d'aquesta llista que no coneixia, així que no l'hagués pogut resoldre :-)

    ResponElimina
  17. jo no faig vaga al teu blog, eh???? només que no parlo (que potser ja tocava, callar una miqueta)

    per cert... m'encanten els jocs, com és que aquest any no hem fet allò del blog invisible? llàstima...

    Una abraçada, Carme. Ens continuarem llegint, en silenci o "a crits".

    Gràcies per fer-hi aparèixer el meu blog, al teu joc.

    ResponElimina
  18. lolita, alegria absolutament compartida, gràcies!

    estrip, podríem dir que mai no és tard...

    Elfri, ja hi haurà més oportunitats!

    Assumpta, jo pensava que anirien sortint de mica en mica de manera compartida, fins i tot pensava anar ratllant les paraules ja utilitzades... però, no ha calgut, ja ho veus...

    Arare, ens continuem llegint, per descomptat! Una abraçada, jo també passo sempre digui o no digu! :)

    ResponElimina
  19. Tan creativa com sempre i jo amb poca paciència pel divertit joc.
    Et vaig seguint, Carme!

    ResponElimina
  20. Ui, arribo tard! Haig de confesar, però, que hauria estat incapaç de resoldre res...Crec que necessito agafar forces. Vaig a buscar vitamines.
    Petonets, maca!

    ResponElimina
  21. I els que arribam tard, què feim?? :)

    ResponElimina
  22. Fa poca estona he arribat a casa de treballar i mira que avui he sortit a 3/4 de set. No m'hi poso veig que hi ha gent molt eficient que ja els ha trobat. Provaré amb els propers

    ResponElimina
  23. Glòria, Pilar... si no hi ha ganes o forces, no cal jugar... només faltaria! :) ja sóc feliç que passeu per aquí.

    Vida, Noves Flors, cada dos o ters dies sortirà un joc nou per endevinar més i més blogs... podeu provar un altre dia! :)
    perfecte, Mireia, prova amb els propers.

    ResponElimina
  24. Veig que ja està la feina feta!
    Petó...:)

    ResponElimina
  25. tard, com sempre tard! a veure si el proper joc em dóna temps d'endivinar algún!

    ResponElimina
  26. Home, és que heu d'entendre que sempre hi ha algú que em guanya en els jocs, a casa en Mc no hi ha manera amb l'Assumpta, en Quim Soler i algun altre. Amb les imatges de l'Assumpta la Mireia i en Mc. En jocs escrits ja ni parlem! Així que m'he cansat de trencar cames, ara vull que me les trenquin a mi! Per alguna cosa havia de servir passar tantes hores per aquí... i a més l'hora de sortida del joc també m'afavoreix!

    ResponElimina
  27. Un petó, fanalet!

    Hi haurà una pila de jocs, rits...

    Xexu, ho entenc perfectament, jo que no n'encerto mai ni una a cal Mc... si tingués possibilitats també ho faria! :) gairebé mai no surten els meus posts a aquesta hora... ha sabut aprofitar l'ocasió!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari