dilluns, 13 de maig del 2013

2.- Si fossis un somni ... per Mª Roser Algué


Una foto de Ramon Mas

Si fossis un somni, series un camp de blat i roselles, on els pardals fan cabrioles per celebrar l’arribada de la primavera.
Si fossis un somni, series la llibertat , volaries fins les estrelles i n’agafaries una punteta per regalar amb la seva llum, als qui com tu, es volen sentir lliures
Si fossis un somni, series la boirina que es posa davant del paisatge les matinades d’hivern, com un vel màgic que només deixa intuir, tanta  bellesa.
Si fossis un somni, series l’angelet que la mainada fa voleiar bufant, sota un cel blau ple de núvols brodats amb fils de plata, després de demanar un desig,
Si fossis un somni, series un petit poble de muntanya on els arbres juguen a tocar el cel, mentre s’ho miren, embadalides, les muntanyes nevades.
Si fossis un somni, series un dels que la lluna, fent de barqueta, treu a passejar, una nit de mar encalmada.
Si fossis un somni, series un de gran bellesa, on s’ajunten la sensibilitat, l’amor a la natura i la poesia.
Si fossis un somni, seria ple de les paraules que confegeixen un món i un país, amb el que tots hem “somniat”,  on ens agradaria viure i ser feliços  (imaginari?)...

signat:  M Roser Algué

ENCERTAT!!!
LA  SOLUCIÓ  ALS  COMENTARIS:  
NOVES FLORS, CONSOL, MONTSE

33 comentaris:

  1. Quin si fossis més bonic, M.Roser!
    Jo em sembla reconéixer-hi a la Carme, però clar...encara en falten tants que no ens serà gens fàcil.
    Al vespre, provaré de tornar amb més calma.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Embadalides, sí, Roser. Ho dius molt bé.
    També embadalits.

    ResponElimina
  3. Un "si fossis" molt maco però vaig una mica perdut. El tros que parla de la natura m'ha fet pensar en EL PORQUET DE SANT ANTONI

    ResponElimina
  4. Brbrbrrrr segueixo anant perdut... què, m'apunto aquí també al carro d'en Mac? ;p

    ResponElimina
  5. No ho acabo de tenir clar... però és preciós! :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Assumpta, tots són bonics, perquè hi hem posat bona voluntat...Ara cal encertar-los.:)

      Elimina
  6. Si fos EL PORQUET s'hi escauria molt bé!

    ResponElimina
  7. És preciós, sí! Qui serà l'afortunat?

    ResponElimina
  8. De moment també crec que s'adiu força amb el PORQUET...

    Noooooooooo!! o sigui... SIIIIIIIIIIIIIIIII, clar que és el Porquet... Quan l'he llegit la primera vegada m'he fixat que era preciós però anava ràpid, ho confesso, i em faltava la paraula NEU, NEVAT, o quelcom així perquè li adjudiqués cent per cent al PORQUET, però és que la paraula hi és!!! :-DDD

    Parlava de la natura, la sensibilitat, les paraules (aquestes paraules tan catalanes que ens rescata el PORQUET) però, per a mi, el PORQUET també és la neu blanquíssima, la valentia de pujar tan amunt, enfrontar-se al fred i al vent... i, res, he saltat d'una muntanya a unes muntanyes i m'he "menjat" la neu... :-)))

    ResponElimina
  9. Respostes
    1. Aaaaara Síííííiíííí!!!! felicitats Noves Flors!!!

      Elimina
    2. Bona observadora, Novesflors...has estat la primera.

      Elimina
  10. Voto pel Porquet...aquest amor a la natura i la neu...aiiiii!

    Ara m'hi poso, si tot va bé!!

    ResponElimina
  11. A veure si serà el meu porquet estimat?

    ResponElimina
  12. Crec que sóc immerescudament afortunada. El relat és preciós i m'ha encantat, està ple de tendresa. Hi reconec moltes imatges però tots els atributs no són meus sinó el fruit del bon cor de la Mr. Roser. Un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em fa feliç que t'hi hagis reconegut, Consol... :) felicitats per tenir un si fossis tant bonic i felicitats per inspirar-lo!!!

      Elimina
    2. M'agrada que t'hagis reconegut Consol, el mèrit és de les dues, teu per fer un blog bonic i meu per adonar-me'n...

      Elimina
  13. Penso que és L'hora blava.
    Felicitats Roser, grandiós, resplendent.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari