dilluns, 1 de juliol del 2013

Bufa!



Bufa!   I  demana  un desig!!!

El meu  desig  és  el  desig.
El d'en Mc  és  que  es  compleixin els  nostres  desitjos.
El de la Consol  és  estar  il·lusionada  per  alguna cosa  que  senti  vivament.
La Carme  (Quadern de mots)  també vol que es  compleixin tots  els nostres  desitjos.
El porquet,  no ens  diu  cap desig  sinó  un record...  jugar a  paracaigudistes (també podria ser-ho)
L'Assumpta  desitja que sàpiga  actuar  com cal  quan calgui.
L'Assumpta  desitja  veure  la  Independència  de  Catalunya
JpMerch desitja  que  bufem ben fort  i tots  a la  vegada.  Som-hi?

En Jordi Dorca  desitja  la llibertat.
La  Guspira  desitja  que  siguem feliços.
L'Anton desitja  que s'escampi  el nostre  anhel!!!
La  Dafne  també  demana la llibertat,    individual  i col·lectiva.
La  Sílvia  desitja no perdre  mai les  ganes de bufar  i de desitjar.
La  Caterina  demana:  salut,  feina  i amor
La  Clí  vol despertar-se  cada  matí.
La  Loreto  vol  que  caminem  junts  cap  a la llibertat,  deixant  protagonismes  de banda.

La  Lluneta  vol  salut  per  a  tots  i que  desaparegui el patiment.
La  Mònica  vol que  els seus fills  tinguin un futur  més  just  i més  lliure.  
L'Helena  vol  crear  i crear  per  ser  feliç
La rits  vol  trobar  cada  dia  motius  per  somriure.
I  la sargantana  no ens  el vol dir,  perquè  diu que sinó  no  es  complirà. 
En XeXu  vol que  Catalunya  sigui  ben aviat  lliure  i sobirana...
La filla  de l'Eva  ha demanat  Pau al món i salut per  la  família  i amics.
La  Glòria  Salut  i amor,  indispensables  per  ser  feliç.

L'altra  lluna  s'apunta  a demanar:  salut,  amor, llibertat  i felicitat  per  tothom.
La  M Roser,  vol petits  moments  de  felicitat  per  a  tothom.


PD:  us dono les  gràcies  per  haver-me  fet  el regal dels  vostres  desitjos i  us  he de dir que els subscric  tots  i cadascun d'ells,  els  faig  meus  i   els actualitzaré  cada  dia  d'una bufada...

54 comentaris:

  1. El meu desig és que es compleixin els nostres desitjos. :-)
    Bon dia, Carme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així, en plural, ja posats, oi? perquè demanar-ne només un? bé, sí un que els englobi tots... bufa fort, Mc! que el teu desig es compleixi!!!

      Elimina
  2. M'ho penso una estona i bufaré. Deixeu-me una miqueta d'angelet, no us l'acabeu!

    ResponElimina
  3. El meu desig és estar il·lusionada per alguna cosa que la sents vivament.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El teu desig s'assembla al meu... potser volia dir ben bé això mateix, però expressat d'una altra manera.

      Elimina
  4. Bon dia!!!

    M'apunto al desig d'en Mc.Gràcies Mc per pensar en tothom, gràcies Carme per portar-nos aquest angelet inesgotable.

    Bufo suaument...

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Val la pena aquest desig... no m'estranya que t'hi apuntis.

      Elimina
  5. Amb el meu germà, quan érem petits, jugàvem a bufar-les i a jugar que eren paracaigudistes... potser no és tan bonic, però ens ho passàvem bé!

    ResponElimina
  6. El meu és un desig una mica críptic ;-) Que sàpiga actuar com cal quan calgui...

    Un de més comprensible: Veure Catalunya independent ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bé, potser no és tan críptic... jo també m'hi afegiria... qui no té alguna situació on té por de no estar a l'alçada?

      L'altre ja saps que el comparteixo al 100%

      Elimina
    2. Noia, ho has definit perfectament... jo no trobava les paraules... doncs bé, tinc por de no estar a l'alçada en un cas molt concret i espero de tot cor que, si arriba, pugui vèncer aquestes pors :-)

      L'altre crec que el veurem!! :-DDD

      Elimina
  7. El meu desig és que bufem tots ben fort i alhora.

    ResponElimina
  8. El meu desig és tan senzill i difícil com la llibertat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jordi, el teu desig serà bufat, com un desig absolutament compartit. La llibertat individual i col·lectiva és un gran desig, tens raó: senzill i difícil.

      Elimina
    2. Ara llegeixo que el meu desig, ja es descriu en aquest comentari. Serà que necessitem tant la llibertat!!! Assolir-la no és impossible!!!

      Elimina
    3. No, impossible no és, oi? Si hi posem els mitjans... hi hem d'arribar!

      Elimina
  9. ooooh... em recorda la infantesa! M'encantava bufar i fer volar els angelets... Quan ho recordo m'assalta un sentiment de felicitat... Potser aquests és el meu desig: que siguem feliços!

    ResponElimina
  10. Si és l'hora, a bufar... que s'escampi nostre anhel. Anton.

    ResponElimina
  11. Diuen que no s'ha de dir el què demanes, però farem l'excepció; vull la llibertat del meu poble i la meva pròpia!!!!

    ResponElimina
  12. No perdre mai les ganes de bufar i desitjar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest també s'assembla al meu desig i és que no hi res pitjor que perdre les ganes de desitjar...

      Elimina
  13. M'encanten tots els desitjos! Jo demanaria salut, feina i amor, per aquest ordre. L'important és no perdre l'esperança ni les ganes de voler aconseguir allò que desitjam! :)

    ResponElimina
  14. el meu desig: despertar-me cada matí. Una abraçada :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. És un desig ben senzill, Cli... i fàcil que s'acompleixi, no? Al menys jo m'he despertat ja un munt de matins... :DDD

      Elimina
  15. Tot el país caminant junts cap a la llibertat, deixant de banda l'afany inútil de protagonisme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest sí que és difícil de complir, Loreto!!! :) som el país de tants caps tants barrets!!!

      Elimina
  16. Salut per a tots!! Que desaparegui el patiment, vingui d'on vingui.

    Aferradetes i bona tarda!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Lluneta! Salut per a tots!!!

      Una abraçada de bona nit!

      Elimina
  17. Jo desitjo que quan els meus ulls es tanquin tenir la certesa que els dels meus fills seguiran oberts per poder contemplar un món més lliure i més just on es respecti la dignitat de tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un desig amb paciència, per a un futur no immediat... un desig bonic, bonic...

      Elimina
  18. El meu desig és d'estar en vena, crear per ser feliç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El tei també és fàcil... tu sempre estàs en vena... :)

      Elimina
  19. Bufo ben fort!!!

    el meu desig, trobar cada dia motius per somriure

    ResponElimina
  20. pero que no diuen que si els expliques no es cumpleixen???

    malament rai !!

    ResponElimina
  21. Va doncs, que bufo, que una mica més i me'n vaig a dormir sense bufar... Ho faig fort i amb els ulls tancats, i demano que ben aviat Catalunya sigui lliure i sobirana, el nostre petit gran país, que ens puguem sentir catalans i prou i fer vida completament en català.

    Espero que l'angelet estigui en plena forma...

    ResponElimina
    Respostes
    1. En plena, plena forma necessita estar per aquest desig tant i tant compartit... :) Gràcies per tornar, XeXu!

      Elimina
  22. Feia temps que no entrava a mirar blogs, ni tansols entrava al meu.
    He trobat meravellós el teu post, la foto, els desitjos de tots... en fi, m'ha deixat una sensació pareguda a la del sol en la cara.
    El meu desig li ho he regalat a la meva filla (que té set anys) i ella ha demanat Pau al món i salut per a la nostra familia i amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El gran desig de la teva filla serà posat immediatament a la llista...

      Ja et trobem a faltar, ja... :)

      Elimina

  23. Dues coses bàsiques per ser feliços:
    Salut i amor.

    ResponElimina
  24. Jo m'apunto a la majoria de desitjos, salut, amor, felicitat i llibertat per tothom.

    Bufo ben fort!!!

    Un petó

    ResponElimina
  25. Ui , Carmeta , què m'he perdut...Ahir vaig anar a Palau pel centenari de la Joana ( que per cert no va poder-hi ser, s'ha trencat la cadera i l'han operada), però et deixaré un desig, ja que jo n'avia bufat molts d'aquests angelets...

    Jo voldria petits moments de felicitat per a tothom...

    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oooooh!!! Pobra Joana, quina mala sort no poder ser-hi!!! Espero que es millori ben aviat.

      El teu desig, és un desig molt teu, que combina molt bé amb tu! :)

      Elimina
  26. Salut, molta salut...I si trontolla, força per poder tirar endavant.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari