dimarts, 30 de setembre del 2014

El poble de Verdú







 A Verdú,
Passadissos  amagats,
art i porxades.
Orgullós, el castell.
La  vida.
Esquitxos de llum


Com que no tinc els textos que van llegir els companys us posaré els que vaig llegir jo.  Primer de tot vaig començar  amb aquest  diàleg:


Créixer, vol créixer,
la solitud en calma.
Plens de vida,
som el núvol, els llavis,
les mans de vent alçant-se.
...........................................................Jordi


Plena de vida,
la mirada que s'alça
buscant dreceres.
Intangible trajecte.
Als llavis, el delit.
............................................................Carme 

Plànyer, vull plànyer el temps
eixorc de núvols
eixut de la mirada.
El vent alça les mans
al cel fèrtil d'estels.
.................................................................Noves Flors

Es fa gran la companyia
dels mots breus, tímids.
No cal cap altaveu,
ni l'espai de prosa
per qui no és buit.
................................................................Helena Bonals

11 comentaris:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari