dimecres, 23 de novembre del 2016

Gerani




Per molt suaus i bells que siguin els pètals,
allò que importa és la llavor que porten dins.
......................................................................................Carme

Se sent la veu.
és el vermell que ens parla
sense paraules.

........................................................................................Xavier


Pètals i mots
estranya sintonia,
llavors al cor.

.........................................................................................Carme


Llavors al cor.
Esperem tindre prompte
bona collita.

...........................................................................................Mari


Jo vull els pètals,
sols l'enamorament,
no pas el fruit.

........................................................................................Helena

17 comentaris:

  1. Se sent la veu.
    és el vermell que ens parla
    sense paraules.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El comentari de sota, era la meva resposta poètica sl teu comentari poètic...

      Elimina
  2. Pètals i mots
    estranya sintonia,
    llavors al cor.

    ResponElimina
  3. Llavor sal cor.
    Esperem tindre prompte
    bona collita.

    ResponElimina
    Respostes
    1. He pujat el poema al post i posat el primer vers amb la "s" com a plural: llavors.
      M'has fet dubtar, perquè: llavor, sal, cor, també tindria sentit, però finalment ho he interpretat com el meu últim vers.
      Ja em diràs com ho havies pensat, Mari.

      Elimina
  4. I el seu perfum tan característic també m'agrada molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En això no coincidim gens, jo no el trobo gens agradable...

      Elimina
  5. I alguna cosa em diu que no estem parlat de flors.

    ResponElimina
  6. Per molt maco que sigui el vestit el que importa més és qui el vesteix.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M agrada molt la teva interpretació... Gasull, autèntica!

      Elimina
  7. I aquests no duen papallones que els maten? sempre hi ha algun paràsit en aquest món que et corseca :(

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí que en duen Cli, els mantenim com podem, podant, amb insecticides, etc... aquest any han estat força bé tot l'estiu, fins a última hora.

      Elimina
  8. Un gerani amb sentiment.
    Bonic, nina.
    Aferradetes de bona nit.

    ResponElimina
  9. Carme, m'agrada molt, però et porto la contrària:

    Jo vull els pètals,
    sols l'enamorament,
    no pas el fruit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada el teu, Helena i no crec que em portis la contrària, sinó que agafem diferent la metàfora. Jo no pensava que l'enamorament siguin els pètals. L'enamorament és dins, és al cor, és a l'ànima. El pètals per a mi sognificaven les formes, l'expressió, aue pot ser agradable i bonica, però sense el sentiment de fons ...

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari