dimecres, 10 de juliol del 2013

Us apunteu a fer una cadena blocaire paral·lela a la que farem en persona de nord a sud del país?


De  manera  espontània  i  entusiasta,  ens  hem muntat un "trio"  i  us  comuniquem  que:

  • Volem  que  la catosfera  participi  d'aquest  11 de setembre  del   2013
  • Volem  encadenar  els  blogs  enllaçant-los  l'un a l'altre,  tal com les  persones ens  donarem les mans. Els enllaços són com les  mans  dels  blogs.
  • Volem que  us  hi   apunteu, si us agrada  la idea,  i que  ho escampeu  tant  com pugueu
  • Es tracta  de fer  un post  al propi  blog,  sobre  aquest  tema   i es  podran anar  encadenant des  del dia  9  de setembre  fins  al 15,  i  enllaçar  aquest  post  amb  el   del blog següent.
  • Hem creat  un  nou blog  per  a recollir  les  adhesions  i  els  enllaços.  Un blog  on  anar  a consultar  tot  el que calgui  i preguntar  tot  el que  vulgueu.
  • El post  que  heu de fer  serà  lliure i original  de cadascú.   Us  demanem, però,  que  hi poseu  el logo.
  • L'ordre  dels  enllaços  anirà  pel mateix  ordre  de les  inscripcions...

PD:  Idea  original  de  la sargantana, i  col·laboració  valuosíssima  de l'Assumpta

PD2:  Si  algú  es vol  afegir  al nostre  trio,  col·laborant  especialment  a la difusió  de tot  plegat, sereu  molt  benvinguts.  Com més  serem  més  riurem  (o més  xalarem)

PD3: Queda  oberta  la participació  a  tothom qui  vulgui  ser-hi...  tant  si veniu  del nord,  del sud,  de terra  endins  o de mar  enllà...

43 comentaris:

  1. El lema no m'acaba de convéncer, queda una mica contradictori "encadenat per la independència". No es podia haver fet servir, enllaçat, unit, lligat. Ja sé que la paraula cadena és clau en aquest context, però sona molt a presoner, a esclau.

    ResponElimina
  2. Clar! encadenat de "ser" cadena... però potser tinguis raó... i crec que et farem cas...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs, ja està... enllaçat em sembla més blocaire, també!!! Gràcies!!!

      Elimina
    2. Jo, que sempre arribo tard, ja he canviat també el logo ;-))

      Elimina
  3. Ja ha sortit a la llum. Doncs pinta bé la cosa, crec que em serà més fàcil participar a la vostra cadena que a la que es farà físicament. Ara vaig cap a l'altre blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) Gràcies, XeXu... els castellers no hauríeu de ser tots fent cadena per un dia? :DDDD

      Elimina
  4. Ja he deixat dit al blog de l'Assumpta que m'hi apuntoooo!!!!

    ResponElimina
  5. I jo també, vaig a visitar el bloc d'enllaçats. Molt bona iniciativa, moltes gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja hi ets, Consol! Et tova enllaçar l'Eduard del col·lectiu d'antiartistes, a la pàgina on posa Ordre dels enllaços, sota la capçalera, trobaràs l'enllaç.

      Elimina
  6. Crec que m'encadenaré, Carme, però encara no sé si la meua baula serà absolutament reivindicativa i complaent :-)

    ResponElimina
  7. ja m'he apuntat...molt bona iniciativa

    ResponElimina
  8. Em sembla una bona idea; compta amb mi que m'hi apuntaré, però més endavant, que ara mateix estic una mica col·lapsada (tercera caiguda de la mare: ara el genoll, i l'estiu convertit en una gran incògnita). Ja deixaré un comentari al blog nou per confirmar-ho.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse, ja estàs apuntada... no has de fer res, de moment, res de res...

      Preparar un post per l'11 de setembre, amb tot el temps del món, i posar-hi un enllaç de la persona que et segueixi que encara no sabem qui serà. cap problema.

      Una abraçda

      Elimina
    2. Sí, ja ho sé: és Alepsi http://alepsi.blogspot.com.es/ sdel blog A cops amb la vida.

      Elimina
  9. Una boníssima iniciativa! I encara que no sigui a Catalunya el dia 11, almenys sentiré que aport el meu granet d'arena a la causa :)

    ResponElimina
  10. Una idea molt bona i a mi també m'agrada més enllaçats...Jo també m'hi apunto, dius que no hem de fer res ara? ja avisareu oi, que jo acostumo a estar a la lluna i segur que hauré de fer moltes preguntes...
    Petonets enllaçats.

    ResponElimina
  11. M'hi enllaçaré, Carme i organitzadores. Des de la reivindicació i la veu del poble, de la gent propera, de la gent de carrer, treballadora, solidària i compromesa.
    Si és així, som-hi! I tant que si!

    L'estament o la classe política, diguem, han perdut tota la credibilitat: si més no, per a mi.
    Així que només albiro canvis des de espais no polititzats.
    Dubto, fins i tot, si qui ens governa vol i es creu el dret a decidir. No crec que sigui l'única.

    ResponElimina
  12. Jo he anat primer directament al blog i ja tinc el logo enganxat al meu racó. :)

    Aferradetes de bona nit!!

    ResponElimina
  13. Una iniciativa molt bona!! Ja m'he posat el logo al meu blog!! Sou unes cracks!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ets a la llista Thera!!!

      La M Roser Algué t'enllaçarà a tu i tu has d'enllaçar en Jordi Regincós,

      d'acord?

      Elimina
  14. M'hi apunto!
    Poso el logo al blog.
    Al setembre el puc posar a "El que em passa pel cap" o ja faré tard?
    Vaig a informar-me. Com que sóc una mica totxo igual he de demanar aclariments.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no, no faràs tard, al setembre pots fer-ho.
      Demana tots els aclariments que vulguis!!!


      Elimina
  15. La via catalana és la meva, què he de dir que no sàpigues... Per poc que pugui m'hi sumaré. No és per dir: vaig realment a tope, a un punt i mig de l'àrea "estrès"... però i tant que, quan pugui, m'ho miro amb calma. Gràcies d'entrada per la iniciativa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pots faltar-hi Ferran, només és un post... per l'11 de setembre!!!

      Gràcies!!!! :DDDD

      Elimina
  16. Ja m'hi he apuntat!!! Carme gràcies per avisar-me i per pensar en mi!. La veritat és que estic poc activa en el meu bloc, però et puc assegurar que no he deixat de llegir-vos a tots plegats, cada setmana miro i llegeixo els teus dibuixos, l'únic que no faig és comentaris ja que vaig fins al cim de feina! Hem engegat diferents coses a la biblioteca, des de unes lectures llamineres, un club de lectura juvenil....i jo com que m'apunto a totes les batalles......petonassos guapa! I....si a l'Empordà vas.....a la biblioteca em trobaràs!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un dia o altre vindré, Marta... encara no sé quin dia!!!

      Gràcies per apuntar-t'hi, necessitem a tothom!!!

      Una abraçada immensa.

      Elimina
  17. m'apunto!!!! però no he acabat d'entendre ni com ni què dec estar molt cansada i la neurona no em funciona, em tornaré a llegir el post a poc a poc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Elfree nina, només has de fer un post entre el 9 i el 15 de setembre, parlant del que tu vulguis que sigui adient a la diada i dins del mateix post, avisar que la cadena segueix pel blog "Silenci, estem llegint" que coneixes prou bé!!! I ja està. No es complicat, oi? :DDD

      Gràcies per venir!!!

      Elimina
  18. Un moment, jo no m'havia apuntat, ja? Juraria que sí... Però no veig el comentari. Bé que quedi clar que el veí vol fer cadena i el que calgui per la catosfera i la cosa nostra. I amb una noia a cada costat! Per favor! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure, veí! :DDDDDD Tu t'has apuntat allà!!! al blog adequat, ara ets a la col·lecció de moments, o sigui a casa meva.

      També "Malerudeveure't" aquí que no véns gaire!!! :DDD Apuntadíssim estàs!!!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari