diumenge, 26 d’octubre del 2008

2 mems d'un sol cop

Fa uns dies, una blocaire molt poètica, la Cèlia de Transparència em va enviar un mem.

1. Agafa el llibre més proper que tinguis, obre la pàgina 18 i transcriu la quarta línia.

El llibre que tinc més a prop és un llibre de nens i la pàgina 18 només té aquestes línies:

Llarga com la carena, sobre el riu
cada matí s'adorm la boira clara. Marià Manent

I el que llegeixo ara, que és un pam més enllà, diu:

¿Qué ocurriría entonces? ¿Què ocurriría si la capacidad del ...

del llibre "La revolución de la conciencia"

2.-Explicar l’últim que he vist a la tv:

Fa un moment el temps, que anuncia fred, fred, fred...

3.- Quins projectes tens entre mans?

Viure intensament les coses de cada dia i ser feliç, amb la feina, amb la família, amb els amics.

4.-Quin material t’agradaria provar?

No se m'havia acudit mai un desig d'aquesta mena... material? No sé què dir:

Em sap greu però no el passo... si algú el vol, li regalo.

I L'Assumpta m'ha enviat aquest mem:

Les normes són les següents:

1.- Posar aquestes regles al blog (ja ho estic fent)
2.-Posar l'enllaç de qui ens ha triat: BLOG DE L'ASSUMPTA
3.- Explicar 6 coses que m'agraden i 6 que no m'agraden
4.- Escollir 6 persones per a enviar-los-hi el mem, amb els seus enllaços respectius.
5.- Avisar-les deixant un comentari al seu blog.

Les sis coses que m'agraden:

1.- Anar d'excursió
2.- Llegir a la vora del foc
3.- Escriure amb moltes hores per davant.
4.- La feina que faig
5.- Parlar amb els amics/gues
6.- Les festes i reunions familiars.

Les sis coses que no m'agraden:

1.- Haver de córrer per a fer les coses que he de fer.
2.- Els crits i el mal rotllo.
3.- Manar
4.- Que em manin
5.- Haver de fer les coses per força
6.- Haver de passar el mem a sis persones

Seguint l'exemple de l'amiga Assumpta, incompleixo les normes, més i més que ella, i no passo el mem a ningú. Si algú ens vol explicar sis coses que li agraden i sis que no, té tota la llibertat de fer-ho, o no.

10 comentaris:

  1. Algu li pot agrada fer les coses a la força.. Bons memes.

    ResponElimina
  2. Carme
    6 coses que m'agraden:
    -asseurem davant del mar.
    -mirar la lluna.
    -tenir paper i tinta.
    -poguer compartir vida.
    -donar una mà, i si és el cas, dues...
    -ser feliç.

    6 coses que no m'agraden:
    -la injustícia.
    -l'esclavitud.
    -la ceba crua.
    -els xerraires anomenats polítics.
    -qualsevol manera de fer mal.
    -la hipocresia.


    I donat que sóc un"sense blog" no contesto el mem sencer.

    Carme una abraçada.
    onatge

    ResponElimina
  3. Carme, si puc dir el mateix igual igualet que Onatge, també seria feliç, però hi afegiria visitar alguns blocs que he anat descobrint i que m'agraden especialment com és el teu, aquesta col·lecció de moments que comparteixes amb naltros i que ens fan feliç per moments... un petó!

    ResponElimina
  4. que fàcils semblen els desitjos i que difícil assolir-los.

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt això de:
    Qui vulgui que expliqui el que vulgui.
    No m'agrada haver de comptar els passos quan ballo. Prefereixo improvisar. I a qui no li agradi que no miri. I si fa falta ballo sol.

    ResponElimina
  6. Hola Carme: tampoc m'agrada manar ni que em manen, m'agrada el mar i la muntanya, no m'agraden les mentides ni la hipocresia, m'agrada la ingenuitat i la inocència dels nens...
    Bé, no arribe a sis, ...tampoc m'agrada complir les normes!!
    Una abraçada maca!!

    ResponElimina
  7. GENIAL!! :-))

    Llegir a la vora del foc!! Oh!! :-) Jo no ho he fet mai això!! i crec que m'agradaria molt provar-ho. M'ho imagino i ja m'hi sento a gust.

    M'ha agradat moltíssim això de que no t'agrada ni manar ni que et manin... està molt ben pensat!! Crec que a mi em passa exactament el mateig ;-)

    ResponElimina
  8. Aunque no venga a cuento con lo que has escrito te contaré cómo llegó a mí Le Petit Prince,cuando llegué a la ciudad de Salamanca para hacer C.O.U descubrí una librería gigantesca Cervantes,es en realidad la distribuidora de la mayoría de libros de la ciudad y me pasaba las tardes por esos pisos que para mí,niña de pueblo,eran sótanos empleando las horas en mirar libros,allí lo compré en castellano y cuando elegí Filología e Idioma francés en Magisterio lo leí como tocaba,en su idioma.
    Durante mis años de maestra siempre empezaba algunas clases con los de 1º a 4º leyendo un poco y la versión castellana del libro la tengo totalmente desgajada,también es mi libro del alma como otros muchos de poesía.
    Será por esto,porque no puedo elegir entre libros,películas,aficiones y todas esas cosas me agobio con algunos memes.Un abrazo

    ResponElimina
  9. S'estan posant de moda altre cop els mems pel que veig. Ah! A mi tampoc m'agrada que em manin però, a vehades, quin remei!!! :D
    Besets!

    ResponElimina
  10. ep, diria que del meme de les coses que t'agraden i no t'agraden, coincideixo en tot!
    Petonets :-)***

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari