diumenge, 11 de setembre del 2011

Aquest 11 de setembre...

Aquest  11 de setembre  ha de ser  un clam,  des  de  la  unitat,  per la Independència.


La foto és  de Pablo Saludes Rodil


"Si ens  aixequem ben d'hora,  i no hi han retrets i no hi han excuses i ens posem a pencar...  Som un país  imparable!"    


Pep Guardiola






(per què  tots  els cops  que he vist  reproduïda  aquesta  frase  del Pep,  no  diuen les  coses  del mig?  que no hi hagin retrets  i que no hi hagin excuses...  tothom s'ho salta  i jo ho trobo  ben important!)

27 comentaris:

  1. En Guardiola anava bé en el seu discurs, explicant les seves coses, la seva manera de fer, donant mostres d'humilitat. Era un discurs proper i maco. Però en arribar a aquesta frase, va donar una lliçó i una repassada a tots els polítics ineptes i trepes que estaven presents. Amb el seu somriure, amb aquest posat que transmet confiança. Vaja, i perdona'm l'expressió, però els va fotre un 'rapapolvo' a tots que els va deixar distrets. El problema és que segur que cap d'ells no es va donar per al·ludit. Que patètics.

    Molt bona diada Carme.

    ResponElimina
  2. Estic totalment d'acord amb tu Carme, és ben important tot el que diu la frase. I molt ben trobada per aquest post.
    Uns quants s'haurien d'aplicar tot això. Vaja, tots hauriem de seguir aquesta filosofia i una altre gall potser ens cantaria...
    Bona diada. Visca Catalunya.

    ResponElimina
  3. Un país no és un club de futbol, encara que sigui més que un club i si el Rafael Casanova de torn és en Pep Guardiola, amb tots els respectes, em veig fotut ...

    Bona nit Carme.

    ResponElimina
  4. Bona Diada, Carme!
    Tan de bo que alguns i algunes, a més d'aplaudir les seves paraules, l'hagin escoltat ben atents.

    ResponElimina
  5. Bona diada, Carme! I tant de bo es fessin realitat els desigs que recordes!
    Oooh, quin dibuix tan magnífic; és el meu balcó, el que porta l'estelada, oi? Estic temptada a canviar el meu per aquest! Més que temptada, em sembla que ho faig!
    Una forta abraçada!

    ResponElimina
  6. Molt bona diada, Carme!!!

    estic un pèl out, xò la frase m'agrada moltíssim. No vaig sentir el discurs de Guardiola i tp vaig entendre massa bé el perquè d'aquest premi, però noi, s'ha de reconéixer que la va clavar!!!

    ResponElimina
  7. el problema rau en que no sabem si faran cas a les paraules sàvies del Pep....Bona diada

    ResponElimina
  8. Molt bona diada, CARME!! I magnífic post!! Una elecció fantàstica!

    VISCA CATALUNYA!!!

    ResponElimina
  9. Ja tens raó que ens cal anar ben units, si volem aconseguir alguna cosa.
    Molt Bona Diada!!

    ResponElimina
  10. Carme! completament d'acord! molt bona diada reivindicativa!

    ResponElimina
  11. M'emociona i tot pensar que som tants els que ens estimem aquesta Terra.

    Guardiola és un crack. Ja he vist el discurs sencer dues vegades.

    Escric això mentre la meva estelada oneja al balcó de casa.

    VISCA CATALUNYA!

    ResponElimina
  12. Quin goig que fa avui ca la Carme! Sens dubte, mentre hi hagi gent que s'estima aquest país, serem un país imparable!
    Visca la terra!
    Que passis una molt bona diada, guapa!

    ResponElimina
  13. Molt bona diada, Carme. Un petó des del Sud. Salut.

    ResponElimina
  14. Carme tens tota la raó les coses bones no es poden reproduir a mitges... Bona Diada. M'ha agradat retrobar-nos avui enmig de llibres i estelades...

    Des del far una abraçada amb barretina.
    onatge

    ResponElimina
  15. Una molt i molt bona Diada, Carme. I penquem. Penquem fent país avui i cada dia.

    ResponElimina
  16. En Pep Guardiola no és el Rafael de Casanova d'ara....jo no vaig sentir el discurs de l'altre dia, però el conec personalment i potser si tothom penses i actués com ell ( com a persona)aniriem una mica millor...
    Bona diada,
    M. Roser

    ResponElimina
  17. Per cert, no he vist gaires senyeres estelades o no, potser la gent la porta al cor...
    M. Roser

    ResponElimina
  18. Una mica tard però acabe d'arribar. Bona diada.

    ResponElimina
  19. Feliç diada i molt bonic dibuix pder celebrar-lo, bsts

    ResponElimina
  20. XeXu, ja tens raó, ja, rapapolvo, però ells segueixen com si res. Els parlaments de l'acte institucional han continuat essent de tirar-se els plats pel cap.

    Laura, gràcies, si podríem aplicar-nos-ho tots, tots. Cadascú amb les seves coses. Que no sé perquè els models dolents la gent de seguida els agafa i els bons conta més.

    Pere, no t'enfadis home. Ningú ha comparat un club de futbol i un país i molt menys hem dit que En Pep Sigui en Rafel de Casanovas d'avui. Però per a mi és un referent per les "formes" de fer les coses, per la honestedat, per la voluntat, per la feina i jo trobo que a tots els polítics els hauria de fer tot un curset... o dos... o tres de "saber fer". I al cap i a la fi només és una frase que m'agrada i que dóna força i bon rotllo. I necessitem les dues coses.

    Gràcies Jp, una abraçada!

    Fanalet, no t'ho pensis pas, tots han pensat que això anava pel partit rival i no per ells! Una abraçadeta, bonica!

    Gràcies, galionar. Una bona abraçada.

    Gràcies, rits, bentornada!

    Garbí, de fet sí que ho sabem: No, no en faran cap cas, tal com no fan cap cas del que anem predicant la societat civil amb manifestacions ... etc...

    VISCA CATALUNYA, ASSUMPTA!

    Mc, cal, cal, però no hi acabem d'anar mai.

    Gràcies Elfree, reivindicant i reivindicant...

    MBosch, per aquí som molts és cert i a mal mai hi havia força gent, però encara no som prou per aconseguir alguna cosa i els polítics ens prenen el pèl...

    Visca la Terra, guspira!

    Un petó de tornada des del Nord, Vicicle. Gràcies, maco!

    onatge, a mi també, ha estat divertit trobar-nos allà amb el Francesc i la Mercè!

    Óscar... penquem que la feina no l'acabarem pas ... n'hi ha molta per fer!

    M Roser, ja he dit en algun altre lloc que jo fa anys, molt s anys que predico que als mitjans i pel que fa a les persones públiques i mediàtiques no tenim bons models, que tots són nefastos. Ara al menys en tenim un. Crec que és un bon model! I és cert Barcelona no tenia gaires senyeres avui, jo també m'hi he fixat...

    Gràcies Noves Flors, un petó!

    Gràcies Barcelona!

    rosana, un petó per a tu també.

    ResponElimina
  21. És que les frases del mig també són essencials.

    ResponElimina
  22. Espere que passares una bona diada, ahir no te la vaig poder desitjat, vaig passar el dia fora de casa.

    ResponElimina
  23. Gràcies, Joana, sí que va ser una bona diada.

    ResponElimina
  24. Hola Carme, només vull afegir que quan comento un blog i no coneixo a la persona, imgino qui hi ha al darrera de la patalla, però quan coneixo, penso en la persona...

    Una abraçada amb barretina.
    onatge

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari