diumenge, 8 de febrer del 2009

Els dits a la barana

Darrere d'uns dits que diu en Tibau que algú treurà a la barana. He imaginat que eren els meus. He sentit un motiu interior per sortir al balcó. Sentiments induits per imatges i paraules. Sentiments inventats que es recolzen en records d'altres moments.






Busco un moment inexistent

com que a dins no hi és,

l'escolto a fora.
***************
Moment trobat:
Les branques toquen els núvols.
Un moment gris escampa
damunt la plaça
la seva claror estranya
d'un capvespre diferent
que mai no acaba.

14 comentaris:

  1. Aixo dels moments inexistens em fa pensar.

    ResponElimina
  2. Potser en tinc la cula d'aquest moment inexistent. Jo no sabia que portaves ulleres- la meva vista! - i m'ha vingut el desitg de veure't amb la cara real, no de carnet, i m'he trobat... Dius que estàs repleneta i deu ser d'amor als demés, de voluntat, de constància, de noblesa, de bondat... Erets allí amb tantes virtuds i amb ulleres, que desconeixia, amb ulls entornats
    i un somriure que s'encomana...
    Tens una font a la cara que raja felicitat, goig, joia per qui et veu...CCom si et veiés de veritat.
    Quins miracles !!!..... Anton.

    ResponElimina
  3. Excel·lent dibuix de la foto d'en Jesús.
    Creia que trobaria alguna explicació dels dits a la barana, però veig que no. Em perdo en moments que no existeixen, llavors no he vingut i això no ha estat mai escrit.
    Sóc buit d'esperit (hauré de visitar l'esperitòleg...)

    ResponElimina
  4. moltíssimes gràcies per fer-me aquest regal al voltant d'una barana i d'uns dits

    ResponElimina
  5. Cada vegada dibuixes més bé... Escriure sempre ho has fet molt bé!

    ResponElimina
  6. una passada el dibuix, el poema i tot...

    Com comentava al blog d'en Jesús Tibau, m'encanta quan els blogaires es citen els uns als altres, es versionen, es dibuixen... :-))

    ResponElimina
  7. i amb el teu dibuix i el teu escrit, nosaltres podem sentir com els dits de les branques, toquen els núvols.

    Així, mirant a fora, has trobat un moment i li has donat vida!

    ResponElimina
  8. Un moment potser inexistent però que tú l'has fet real, amb les teves paraules i el teu dibuix !
    ;)

    ResponElimina
  9. Ja passarà.
    Fins i tot el vuit de dins i el capvespre gris de fora.

    ResponElimina
  10. Striper, no t'ha passat mai, que no saps què fer de la teva persona? És com si no trobessis res ni el temps, ni els objectes ni a tu mateix... segur que no...

    Mare meva, Anton, tu no tens la culpa de res! Gràcies, les teves paraules sempre vessen de generositat. No sé on m'has vist... però.

    Sergi... un petonet.

    Jesús, potser fem ballar el cap al pobre Sergi, em sap greu. Gràcies a tu per deixar-me endur els teus moments.

    Gràcies, Rita!

    A mi també, Assumpta, m'agraden les col·laboracions, les vesions, les barreges, les idees col·lectives i les complicitats. Tot! Una abraçada.

    Bruixoleta, encara que a vegades em sembli que no, el moment, sempre l'acabo trobant.

    Assumpta, buscant, buscant, sempre acaba sortint.

    Joan, gràcies, passarà segur! De fet ja ha passat.

    ResponElimina
  11. Bé, dels teus textos no en puc dir res de nou... m'agraden molt i les fotos... genials també..

    ResponElimina
  12. Aquest capvespre l'he vist amb els teus ulls. M'agrada el teu escrit... Molt concret i molt bonic, Carme.

    ResponElimina
  13. dits que s'embranquen,
    baranes dels sentits,
    a flor de pell,
    pensant en núvols...

    petons i llepades
    des de la barana!

    ResponElimina
  14. Grpacies Cesc, a mi els teus també.

    Una abraçada, Violette.

    Gatot, és preciós, moltíssimes gràcies, però el millor d e tot no és això, és que sembla que connecta directament amb mi. Petons.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari