divendres, 20 de febrer del 2009

Vermell

Podria ser que la casa Ferrari em fes una demanda judicial, per haver dibuixat els seus cotxes a la meva manera, però correré el risc. En realitat són així.

Un diu vermell de foc.

un altre diu vermell cirera.

L'Eli diu: "vermell apassionat",

onatge diu: "vermell del sol damunt del mar",

l'Asumpta diu: "vermell Nadal",

en Sergi diu: "vermell passió",

la Trini: "roig roent del vi de criança",

en Xexu: "vermell de sang",

i la Sargantana s'hi afegeix,

la Montse "vermell encès i vermell enrojolat de les galtes joves",

Fanal blau diu: "roig Saturn".

Onatge em fa una abraçada vermella,

La rita diu: "vermell a la pell",

la Laura diu "vermell petó".

I Espriu diu:

"I arreu al camp

hi ha vermell de roselles."

Hi ha algú, desconegut per mi,

que digui vermell velocitat?

I la Zel, em diu que sí!

29 comentaris:

  1. Vermell velocitat millor que no...però Vermell apassionat, quasi que sí, no???

    ;-D

    ResponElimina
  2. Vermell de sol damunt del mar...

    Salut.
    onatge

    ResponElimina
  3. Eli, onatge... Col·lecciono els vermells a dalt... a veure quants en surten...

    ResponElimina
  4. Soc de la casa Ferrari quedas contratada.

    ResponElimina
  5. Jejeje si necessites assistència jurídica avisa :-)) però no crec que Ferrari digui res, eh?

    Per cert, entre les "brodadores" coneixem el "vermell-Nadal" que és el color 666 de la Casa DMC o el color 16 (crec) de la Casa Anchor i és un vermell exactament igual que el que tu has fet servir en el dibuix i que s'utilitza molt en gràfics nadalencs :-)

    Diuen que les asseguradores cobren més als cotxes vermells perquè se suposa que correponen a amants de la velocitat... així que quadra perfectament amb la teva teoria ;-))

    ResponElimina
  6. wau... tot terrenys ben equipats :) sembla que s'han mogut mentres baixava la pàgina... uhmmm

    ResponElimina
  7. El vermell de Nadal és bonic però el vermell de foc té molta força!, com una metàfora: llavis de foc...

    ResponElimina
  8. Fins els hi ha omplert el dipòsit, que us penseu, el previsora que es aquesta persona,,, Com aniria corrent per la xarxa sense parar... O si no mireu-li el conta... O potser son de nova gernació. amb pilot automàtic i tot... Que son Ferrari, Quasi res... I si et paguessin per les noves prestacions que t'has dignat adjuntar? Anton.

    ResponElimina
  9. És el "mermell" de la bogeria i de
    la rauxa d'una activitat que no comprenc.
    Jo tenia un client que no corria i li agradava tenir a la porta de casa
    seva un Testa Rossa, un Mercedes i un Detomasso d'estar per casa.
    Es queixava que de tant en tant, per
    la matinada algún Hijo de Puta li ratllava els cotxes ??

    ResponElimina
  10. Aitxxx!
    L'Assumpta ho ha dit abans això de les assegurances...
    ;-)
    (Com jo no tinc Ferrari, arribo sempre tard...)

    Aquests ferraris teus semblen més pacífics almenys :-)
    Vermell passió sempre!

    ResponElimina
  11. Per aquí baix li diem "roig"
    Vermell (o roig) roent del vi de criança que surt de la vella bota de roure...!

    ResponElimina
  12. Doncs jo vaig amb Ferrari a la Fòrmula 1 (fins que fitxin l'Alonso), així que per mi el vermell sí que és velocitat. Però el primer que em ve al cap és vermell de sang.

    ResponElimina
  13. Hola Carme m'han vingut més vermells...


    Vermell dels mots
    no dits que
    cremen perdins.

    Vermell de la ferida
    a tall de sentiments.
    De la flor més flor
    quan ha perdut els pètals.

    Vermell de ler jeràrquies
    que només mostren
    indiferència i orgull
    sota d'una creu...

    Vermell dels mediocres
    amb càncer de poder.
    Els números de la guerra
    sempre són vermells...

    També ho és
    el somriure
    del primer amor,
    i el de la carícia
    que amb caliu
    ens treu la fredor...


    Carme, una abraçada en vermell.
    onatge

    ResponElimina
  14. Vermell encès... vermell enrojolat d'unes galtes joves...

    el meu petitet C3 és granate. També serveix, perquè em porta per tot arreu, la meva petita tortugueta!

    No el canvio per un Ferrari.

    Ep! Ho dic seriosament! qui me'n vulgui regalar un, que em regali "la pasta" i jo ja em compraré el que vulgui, hehehe...

    ResponElimina
  15. I vermell o roig saturn (conegut per mini de plom) perquè no se'ns rovellin les ganes de reinventar!

    ResponElimina
  16. doncs a mi m'agrada el vermell espectacle del cel rogenc!
    petons i llepades emvermellides!
    (és que primer et deia que el que més m'agrada és el vermell tanga, precissament perquè no necessitava velocitat... però després m'ha fet vergonya... i ara ho xerro igual!)
    :**

    ResponElimina
  17. M'agrada molt més el teu Ferrari! :-)

    El meu vermell, el que m'agrada, és el que em queda a la pell després d'un dia de sol i mar.
    Bona nit i bon capde!

    ResponElimina
  18. Se n'han dit molts i bons. Jo aposto pel vermell petó! I pel teu disseny de Ferraris, indiscutiblement!

    ResponElimina
  19. Síííí, Carme, els meus fills em van explicar que només pot tenir un jaguar vermell qui ja n'ha tingut un altre (o alguna bogeria semblant...) O sigui, pasta, poder i velocitat són vermelles!

    Guapa, petons!

    ResponElimina
  20. Eeep! Vermell de tomàquet!
    Bloody Mary
    Pà amb tomàquet
    Arròs a la cubana
    Tomàquets a la provençal

    i ara pensava... "bisolvon" (eeeeeeeecssssssss) ;)

    Si, m'he llevat de bon humoe. Potser que no posi la ràdio ni m'escolti les notícies ni res, no fos cas que envermellís d'ira!

    Bon cap de setmana, reina mora!

    ResponElimina
  21. Errades: humoe= humor

    El bisolvon no està fet de tomàquet, però l'he "trobat" buscant líquids vermells. Glups, estic com una cabra, oi?

    ResponElimina
  22. I..., encara hi ha el vermell de la timidesa que és poema i metàfora...

    Apassiau.
    onatge

    ResponElimina
  23. I el vermell de la sang. El color de la vid!
    Llavis amb carmí, fan els petons vermells...
    Bon dia carme!

    ResponElimina
  24. carme...

    què bonic tantes maneres d'expressar un mateix roig.

    m'has fet pensar en la montserrat :)

    una abraçada

    ResponElimina
  25. I el vermell encès d'una rosa amorosa !

    ;)

    ResponElimina
  26. En un sala vermell el sentit de temps desapareix. El vermell és el color de pecat! Conduirem ara amb el nostre Mercedes vermell per a fer més fotos!:-( Carme, el teu dibuix i tot el text i els comentaris aquí són
    magnífics!!!

    ResponElimina
  27. quants vermells! Sí que diu coses el vermell. El vermell passió triomfa! Però també hi ha vermells poc agradables, com el vermell de ràbia, o les galtes enceses de vermell de timidesa, de vergonya.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari