dijous, 12 de febrer del 2009

Per fare tutto ci vuole un fiore... dedicat a la Iruna dels camins

Vaig dibuixar una flor, al matí. Sense cap objectiu. Em va passar per davant una foto, mentre buscava altres coses i em vaig prendre una estoneta de pati. Descansar dibuixant.
Al vespre, vaig escoltar a ca la Iruna Ci vuole un fiore. Amb molt de plaer. Em va semblar tant bonic que es necessités sempre una flor per a fer-ho tot! I no e ra pas per a mi, però vaig compartir el regal per a la Rita.
I ara em sembla que contribueixo amb una engruneta de flor a fer un granet de sorra d'aquest tot. Amb una flor virtual no farem una taula, ni terra, tampoc, però la Iruna amb la seva cançó ha fet una pila de somriures.
Una flor, per fer-ho tot,
per fer una taula o per estimar un amor,
per fer néixer un arbre o per crear una il·lusió,
per fer sortir una fruita o per a fer-ne una cançó.
Es pot fer una abraçada amb una flor?

14 comentaris:

  1. M'ha fet venir al cap lola canço de cal que neixin flors a cada instant.

    ResponElimina
  2. Si en una flor fos cada pètal
    una galta on s'hi estampa un petó.
    En el jardí de la vida
    quanta felicitat hi hauria
    en el mon.
    Anton.

    ResponElimina
  3. Res com els teus escrits per a trobar els somriures :)

    ResponElimina
  4. I ha aconseguit que la cançoneta no ens marxi del cap!

    ResponElimina
  5. carme...

    m'alegra molt que t'agradés la cançó :) (jo també l'he tinguda al cap tot lo dia:)

    quina flor més bonica has dibuixat!

    vista des de l'enllaç que tinc al teu blog des dels camins, en petit, sembla com si mig li toqués l'ombra i mig la llum, no?

    amb este dibuix, tu mateixa has fet l'abraçada amb una flor

    bona nit, carme

    ResponElimina
  6. Sí, Striper, aquesta també m'agrada molt.

    Anton, t'he passa t a llegir avui, però se m'ha deconnectat l'ADSL i no t'he deixat el comentari... fins demà! Vigila amb les sortides nocturnes, eh?

    Cesc, doncs mira una flor també val per a fer un somriure!

    Xexu, a mi tampoc em marxa! Em sap greu!

    Sí, amb els colors plans com els utilitzo jo, costa de fe r les ombres, però la idea és aquesta. Gràcies maca, bona nit.

    ResponElimina
  7. Quina casualitat que anessis de flor en flor (sense segones interpretacions). Haurem de fer el mateix, doncs...

    ResponElimina
  8. Tot molt florit!

    Fa gràcia la cançoneta

    ResponElimina
  9. Carme, fa una bona estona que vaig amunt i avall dels posts endarrerits... darrerament estàs especialment màgica, no se m'acut una paraula que digui més (ja ho té, això de viure amb nens, la màgia pot fer-ho i dir-ho tot...)

    Primera resposta: Sí, conec el llibre. L'he llegit vàries vegades, perquè penso que diu molt del que mai diguem de la naturalesa humana. I aquest, juntament amb "Frankestein Educador", són doa llibres que em van marcar molt al seu moment, per donar la volta a com plantegem la vida, l'ensenyar i l'aprendre, com bé expliques tu al post de més avall.

    Buff, el post d'avui i el poema, genials, de veritat. Em convenen dosis d'aquestes, que no estic gaire bé, a casa, sense les meus ninins!!!! Petons, preciosa!

    ResponElimina
  10. Una flor, un petó, un esguard,
    un calid silenci.
    Un suspir.

    ResponElimina
  11. Gràcies, Asumpta...

    Sergi, si sovint vaig de flor en flor, més aviat sóc una mica tastaolletes... m'agraden tantes coses!

    Gràcies Khalina

    Krapumka, una abraçada també per a tu.

    Zel, gràcies per ser-hi sempre. Els teus ninins segur que tenen moltes ganes que tornis, encara més que tu de tornar.

    Joan, un poema molt tendre. Gràcies.

    ResponElimina
  12. Una abraçada amb una flor? I tant! La flor mateixa ja és una abraçada als nostres sentits. Com el teu blog als nostres blogs, guapíssima.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari