divendres, 16 de gener del 2009

Coses pendents 3 - La lluna de cap d'any

Com que li vaig escriure un poema, a la lluna de cap d'any,
ja no l'he pogut oblidar i l'havia de dibuixar.

La lluna prima es desdibuixa
rere una transparència de núvols lleugers.
Un estel l'acompanya.
Caminarem tots tres,
entre les boires del nou any que comença.
****************
Aportació de L'Anton de R E B A I X E S
Lluna i estels
mireu-se'ls ells
com la contemplen
perfils lligats
de llum inflats
el llapis tempten.
Qui ha decidit
fer de la nit
un circ a mida?
Fes-me claror
dibuix record
en meva vida.
Omple de llum
el vel obscur
ajuda al lluny
de qui camina.

16 comentaris:

  1. Si la lluna t'acompanya en aquest any, ja saps que tens bona companyia, i que t'ha d'anar bé per força.

    ResponElimina
  2. Tu sempre tan ben acompanyada.
    L'expressió de la nena que balla en braços és molt bona.

    ResponElimina
  3. Ostres, què vas passant revista de tot el que havies volgut posar i no vas posar? Jo estic al·lucinant avui :-))

    Recordo el poema, em va agradar molt!! i ara el dibuix li encaixa perfectament :-))

    Ostres, què fem llevats tan tard?

    Bona nit!! :-))

    ResponElimina
  4. Què bonica és la lluna dalt del cel! M'agrada mirar-la, mirar el teu dibuix i el poema que li has dedicat.

    ResponElimina
  5. Just veure el teu dibuix la recordat igual de bonica que tu l'has dibuxat.

    ResponElimina
  6. és la nostra amiga fidel que sempre torna

    ResponElimina
  7. La lluna sempre fons d'inspiració per als i les poetes com tu!

    ResponElimina
  8. No sé on he llegit, no sé si és de fa dos dies o de més, sé, això sí, que és el teu aniversari, així és que mooooooooooooooltes felicitats, estimada, de tor cor, un petonàs virtual i d'esperit, per molts anys!!!!!

    ResponElimina
  9. Bé, la lluna és la debilitat de la majoria blogosferàtica i, jo, llunàtica com sóc, em sumo a la seva companyia! Com sempre, molt xulo!

    ResponElimina
  10. Caminem tots tres, però ben abrigats eh?
    ;-)

    ResponElimina
  11. jo també m'hi vaig fixar... com a curiositat (potser ja ho sabies) et diré que aquesta estrella que l'acompanyava era Venus.

    ResponElimina
  12. m'agraden molt estos dos últims dibuixos, carme.

    al de la lluna de cap d'any, sembla que hi hagis posat purpurina. i al del ball de nadal, la cara d'ell, tan plena d'alegria que se li tanquen los ulls, i la xiqueta, mirant-lo de reüll :)

    ResponElimina
  13. Així faras bon camí, amb tan bona companyia, eh!!!
    ;-D

    ResponElimina
  14. Lluna i estells
    mireu-se'ls ells
    com la contemplen
    perfils lligats
    de llum inflats
    el llapis tempten.
    Qui ha decidit
    fer de la nit
    un circ a mida?
    Fes-me claror
    dibuix record
    en meva vida.
    Omple de llum
    el vel obscur
    ajuda al lluny
    de qui camina.
    ---Anton.

    ResponElimina
  15. Xexu, quan era petita sempre m'agradava fixar-me que quan vas en cotxe o et bellugues tot queda enrere i la lluna ens segueix. Ara també m'acompanya.

    Gràcies, Joan!

    Assumpta, crec que no ho havia fet mai de repetir un post. tenia aquestes scoses pendent i mira! Bona lectora!

    Khalina, gràcies per venir.

    Striper, és que estava preciosa, misteriosa, embiorada, però present.

    Jesús, ella no ens falla mai.

    Rita, gràcies, m'afalagues!

    Sí, Zel, fa tot just dos dies, moltíssimes gràcies, d e tot cor, també. Una abraçada, estimada Roser.

    Cèlia, llunàtics tots, aquñi a la blogosfera. Si més no troneres. Ho diuen vosaltres això de troneres?

    Abrigats, Sergi, i a dormir aviat!

    Gràcies, Jordi, ho vaig pensar però no ho sabia segur. Una estrella que no era una estrella.

    Iruna, gràcies per comentar-me els dibuixos. Estic encantada que us agradin. Què m'havia de pensar jo, que acabaria dibuixant?

    Eli, le s dudes coses són importants, fer camí i tenir bona companyia, si ho tens tot, ja ests molt afortunat.

    Anton, directe al post, per acompanyar la meva!

    ResponElimina
  16. Ai! I gràcies, Anton, gràcies, per la col·laboració.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari