dissabte, 31 de gener del 2009

Mallerenga

Com que ara mateix me n'acabo d'anar i tornar de París Tan bé que s'està a casa... amb l'Ives Montand de la mà de la Mallerenga de Mai donis per finit... i tot plegat ha estat un plaer. Ara li dedico aquests dibuixos i a veure quina mallerenga li agrada més.





Diu que són sedentàries i que conviuen entre elles encara que siguin de diferents espècies http://ca.wikipedia.org/wiki/Mallerenga_carbonera.
No, no, avui no és cap dia universal de les mallerengues, només és el meu dia particular.




17 comentaris:

  1. Aquesta faceta teva de dibuixant, cada dia està millor eh! :-)

    ResponElimina
  2. Si parles dels tipus de mallarenga, tot i que la carbonera és molt vistosa, la que més m'agrada és la cua llarga. És menudeta i té la cua ben llargueta, però sobretot perquè van sempre en grrup 8cooperativistes) i xerren molt les unes amb les altres 8socials).
    Ara bé, si parles dels dibuixos, la blava t'ha quedat que enamora!

    ResponElimina
  3. Ostres, Carme! Touchée!!! M'has fet posar vermella i tot!
    Jo sóc l'emplomallada (parus cristatus). Dels dibuixos, però, em quedo amb la carbonera, encara que me les quedaré totes tres i us presentaré la família amb detall...

    ResponElimina
  4. Ets tota una artista!
    jo no sé per on començar!
    Bon cap de setmaa , Carme

    ResponElimina
  5. Els dies particulars també tenen coses bones oi... m'encanten els dibuixos que sempre vas ficant :)

    ResponElimina
  6. Ets una artista! Dibuixes com els àngels!

    ResponElimina
  7. aix... em sembla que les sento refilar! T'han quedat precioses!!!

    ResponElimina
  8. Jon em quedo la carbonera. Bon diumengue.

    ResponElimina
  9. viuen diferents espècies sense problemes? Potser ens haurien d'ensenyar tolerància, no?

    ResponElimina
  10. segueixo fascinat pels teus dibuixos , son tant vius, que m'omplen d'alegria

    ResponElimina
  11. La blava la trobo molt doceta... com tu Carmeta viatgera!

    ResponElimina
  12. Molt macos aquest dibuixos d'ocellets!
    Has aconsegit donar-los la sensibilitat adequada.

    ResponElimina
  13. Continuo dient que m'encanten els teus dibuixos!

    Al meu bloc hi tens un regalet!

    ResponElimina
  14. A mi també m'ha encantat la blava! Caram amb la Carbonera, fins i tot la podem trobar a la gran ciutat...

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari