divendres, 2 de gener del 2009

Crida al meu amic invisible


He buscat pels blogs alguna pista que m'indiqui on hauré d'anar a buscar el meu post regal de reis. Però no m'he reconegut enlloc, enlloc.
Ja veig tinc un amic invisible del tot. S'ha amagat tant bé que no el puc trobar.

Potser no el visito?

Com el trobaré?

Eeeeeiiiiiii! Dona'm alguna pista si et plaaaaaauuuuuuuuuuuu!

Tampoc no cal que facis com jo, que ja m'he passat de pistes i ja m'han descobert...

però entre poc i massa, alguna pisteta petitona... no?

29 comentaris:

  1. Aisssssss... Jo estic igual... Ja no em sento tan sola... ;-)

    ResponElimina
  2. No he entès el blocaire invisible.
    He demanat què és però no m'han contestat encara.
    Només tinc un enemic invisible en els blogs:-D Bon cap de setmana, Carme, molts i molts petonets!

    ResponElimina
  3. La meva si que dona señals de vida pero estic perdut.

    ResponElimina
  4. per sort no falta gaire per saber-ho! Jo coincideixo amb algunes coses que diuen... però m'agrada la incertesa!

    ResponElimina
  5. Si tu vas perduda, et confesso que jo estic pitjor que la Merike...
    ;-)

    ResponElimina
  6. perdona'm, he estat enfeinat. Sí que em visites i estem més aprop del que et penses i a dues bandes o potser fins i tot tres.

    ResponElimina
  7. Eeeeeeps!!! ajudeu a la Carme!!! :-))

    ResponElimina
  8. Carme, hauré de fer una crida com tu, a veure si em visiten. Llàstima que no sé dibuixar fantasmes

    Ja tens alguna pista

    ResponElimina
  9. merike i sergi, el blocaire invisible és un joc on 63 blocaires ens fem un regal via bloc per REis

    http://malerudeveuret.blogspot.com/2008/11/blocaire-invisible-2008un-altre.html

    Bé, potser m'he avançat a la Carme, espero que t'importi, però com no sé qui en altres blogs es queixava que ningú li responia

    ResponElimina
  10. Aaaai, quin fantasma més bufó! DOncs jo penso que no visito el meu blocaire invisible, haig d'investigar més a fons la llista de blogs...

    ResponElimina
  11. Aix, Carme! Que t'han deixat una pisteta, prò no sé si ajudarà gaire!!! hahahaha Amb tanta incertesa que hi ha entre tots els que sé que hi participeu, m'estan entrant unes ganes d'apuntar-m'hi l'any que ve... ;) Sort!!!

    ResponElimina
  12. Bé, a veure si t'ajuda una miqueta ... tampoc sóc jo ! :(

    Ja falta poquet per a saber-ho !

    El fantasma, molt bufó !

    ResponElimina
  13. Rita, doncs jo també em sento més acompanyada.

    Merike, es tracta de fer un post regal. La proposta és dl veí i d'Anna Tarambana. Ells han fet la llista dels que ens vam apuntar i han adjudicat a caddascú un blocaire invisible a qui fer un regal i un altre que li fa el regal, com una cadena. Jo sé a qui he de fer el regal però no sé qui me'l fa a mi. I anem donant pistes... però hi ha qui no en dóna gaires.

    ResponElimina
  14. Striper, ja veig que no sóc l'única, que ja som uns quants!

    Cèlia, que bé que t'agradi la incertesa! Això és bo per anar per la vida, a mi també m'agrada!

    ResponElimina
  15. jajaja... Carme...Invisible del tot!
    Molt bon any!

    ResponElimina
  16. Tinc una connexió fatal, se'm perden tots els comentaris!!!!

    ResponElimina
  17. Sergi, ja he vist que t'han contestat abans que jo... l'any que ve t'hi esperem.

    ResponElimina
  18. Cesc, gràcies,maco, espero que no se m'enfadi per dibuixar-lo així.

    ResponElimina
  19. Estimat moment invisible, amb un nom així, tan bufó, ja m'has robat el cor abans de saber qui ets.

    Si et visito, et trobaré, ja m'has tret un per de sobre.

    A prop... a dues bandes? a tres? Potser el facebook?, però tres... uf! ja no sé...

    ResponElimina
  20. Gràcies Assumpta!

    Khalina, si vols pots utilitzar el meu fantasma, servirà per a tots els desapareguts provisionals. Pero mira la meva crida ha tingut èxit... al menys ara sé que el puc trobar.

    ResponElimina
  21. Gràcies veí!

    Laura, a veure si el trobem, doncs!

    Jesús, aquesta sí que és una pista clara i contundent. Gràcies! Descartat...

    ResponElimina
  22. Núr, i tant que sí, l'any que ve t'hi esperem!

    Assumpta, gràcies, una altra de descartada! Tens raó ja falta poc!

    ResponElimina
  23. Apa!!! Quina sort, el meu és del tot invisible!!! i potser mut !!!je,je,je

    No hi ha manera de trobar-lo/a!!!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari