dijous, 29 de gener del 2009

L'Assumpta des d'on neixen els somnis m'ha ofert aquest premi.

L'Assumpta del blog des d'on neixen tots els somnis m'ha donat un premi, o un regal, com més us agradi dir-ho.

Jo no havia sentit mai aparlar de Symbelmine. I sí teniu raó, ja sé que això em passa per no haver llegit Tolkien. És un déficit greu al meu bagatge de lectures. Ho sé. Allà explica d'on surt aquesta paraula:

“Symbelmine són aquelles flors, que segons Tolkien, creixen damunt les tombes dels Reis Rohirrin. Flors, també conegudes com a “no m’oblidis”.

Aleshores he buscat la paraula al Google i també les imatges. He trobat imatges diferents de flors que asseguren que són Symbelmine o no m'oblidis. Les he dibuixat, primer aquesta, blanca:



També he trobat a "no m'oblidis", aquestes que creia que eren miosotis. N'he fet unes quantes versions









I finalment, les que surten a la imatge del premi.


M'ha anat bé, tanta flor, perquè em dóna l'excusa de repartir el premi a la meva manera. Crec que la llista dels que sou per a mi inolvidables és tan llarga com la dels blogs que visito.
Podeu collir una floreta de No m'oblidis o Symbelmine, la que vulgueu. Quina us agrada més?






13 comentaris:

  1. Gracies jo em quedo amb la que fa 4. Bona nit.

    ResponElimina
  2. Em quedo amb les segones, que jo també diria que són miosotis...
    Felicitats pel premi!

    ResponElimina
  3. Totes són precioses !
    M'agafo una de les que has deixat just aquí damunt !
    Gràcies, Carme !!! ;)

    ResponElimina
  4. Quines fotos més guapes...

    ResponElimina
  5. M'agraden totes!!!... N'agafe una d'elles per que no m'oblides tampoc mai a mi...

    Enhorabona pel premi-regal...és ben merescut!!

    ResponElimina
  6. Totes són precioses! Quins dibuixos noia! Ah... felicitats pel premi!

    ResponElimina
  7. hola!

    això d'aquesta flor, de no m'oblidis, és preciós! quin detall més maco..jo em guardo la idea per a futures sorpreses/rgelas...amb la màgia de Tolkein.

    com portem el primer mes del 2009?

    besets!

    ResponElimina
  8. Felicitats pel premi!
    No pateixis per aquestes, que no se't moriran, eh?
    ;-)

    ResponElimina
  9. Has fet un autèntic jardí de flors, preciós!! :-)) Però si hagués de triar una... la segona potser és la que més m'agrada ;-)

    ResponElimina
  10. Felicitats pel premi. És ben merescut! Totes dibuixes són bonics!
    Bon cap de setmana a tothom!

    ResponElimina
  11. La que més m'agrade és la número 5 començant per dalt.
    Li trobo força i sencillesa malgrat estar sola i anar a contra-corrent.
    Diria que transpua una mena d'intensitat dramàtica.

    ResponElimina
  12. Que xulo Carme, ets sempre tan original! Com que també me'l va donar a mi, i jo aquesta vegada l'he repartit, enllaçaré les flors al teu post perquè qui vulgui les pugui veure... et sembla bé?

    I si he de votar... no sé, totes m'encanten però no sé quina escollir, si la dos o la tres!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari