dissabte, 10 de gener del 2009

Personatges itinerants 2009 - Una nova història

Fa dies que vaig posar a la barra lateral l'avís que tornen els Personatges Itinerants.

Per saber com van les coses per allà, aneu al post de Personatges Itinerants, on està explicat.

No podem ser multituds, ja que si no es complicaria massa el funcionament...

Ja som 16, a mi em sembla fantàsticament suficient, però no vull deixar de fer un darrer avís abans que s'acabin els dies, per si algú no ho havia vist abans.

Només us hi podeu apuntar fins el dia 14. A partir del dia 16, començarà la història.

De moment som:
La Cèlia de TRANSPARÈNCIA
En Xexu de Bona nit i tapa't
El veí de Malerudeveure't
En Cesc d' Escrits perduts
En Josep Manel de filant prim
La Laura de Prosopopeia
l'Anton de Rebaixes
Núr de L'habitació dels mals endreços
Vicenç Bon de http://lamaquinadescriure.blogspot.com/
Ararat d' http://envaintpolonia.blogspot.com/
Joan de Bvalls de Lletres
Jordi de El blog d'en Jordi i la Marta. Cròniques de sota el mugró.
Striper d' Striptease D'Histories
Neopoeta del El bar dels Poetes
Sergi d' Un racó del meu petit món


i jo mateixa...


Algú més s'hi vol apuntar?

14 comentaris:

  1. Jo m'apuntaria, però precisament sé que m'esperen unes setmanes de poca connexió, amb alguns canvis en la meva vida, per tant no vull compometre'm ara, però segur que en alguna de les edicions seré la primera en participar. Una abraçada!

    ResponElimina
  2. L'amic Ararat és del blog 'Envaïnt Polònia', entre d'altres, i és un gamberro de la catosfera, que la veritat és que a mi em fa partir de riure. Em sorprèn que s'hi hagi apuntat, però benvingut serà, segur que els seus escrits no ens deixen indiferents.

    Carme, tinc por, dius que comencem el 16 i jo encara no sé gaire bé com funciona això, tot i que he pensat una personatge, pel que pugui ser, a PI puc trobar com evolucionarà tot, i si hi ha un ordre o tot el que em cal saber? Ara hi aniré.

    Ei, tinc por, però també ganes de començar, eh?

    ResponElimina
  3. Frannia, espero poder fer altres convocatòries, pensava fer-ne com l'any passat una de narració que és aquesta i una de poètica com la de l'estiu. I així, fer-ne una de cada cada any.

    Xexu, gràcies per al informació sobre Ararat. Posaré més informacions tan aviat com pugui. Si ja tens pensat un personatge, ja pots anar escrivint un post per a que els altres el poguem conèixer.

    De fet l'ordre d'intervenció és l'ordre alfabètic de la barra lateral. Tu sempre has d'escriure al final després d'en Vicenç.

    Quan expliquis el teu personatge, al teu primer post, si vols i només si vols i et ve de gust ja pots aprofitar ja per introduir algun dels altres personatges que s'han presentat abans de tu. Per anar confegint al història i anar-los lligant.

    ResponElimina
  4. A mi m'encanta la idea de formar-ne part, per mi és tot un honor, ets una mestre per mi Carme, ja ho saps que ho penso i la gent que veig que s'apunta... sense comentaris...

    ResponElimina
  5. Jo m'apunto pero expliqueume clar com funcionara que tinc tantes coses al cap.

    ResponElimina
  6. Jo m'he mirat molts cops això dels PI, però no sé gaire bé com funciona i a més em fa por no poder complir i quedar malament (es que jo sóc del signe del lleó i si alguna cosa no queda en perfecte estat ens podem arribar a suicidar i tot...!) XDDD És broma.

    ResponElimina
  7. Cesc, i a mi m'encanta que hi siguis. I agraeixo especialment als Personatges Itinerants i a la Menta Fresca, el fet que t'haguessin animat a la participació i així haver conegut els teus blogs.

    Striper, estàs apuntat.

    Trini, partint de la base que la gent que escriu per aquí i concretament els que s'hi apunten, són bons i escriuen bé, és impossible que surti malament. Però, com que parteixo també de la idea segura que al perfecció no existeix ... impossible que quedi perfecte! Però tu no t'hi amoinis, que hem de fer el que ens vingui de gust. Sempre ens pots dir, de de for a i objectivament, si ens hem fet massa pesants, avorrits o ha estat una història més o menys entretinguda. Una abraçada.

    ResponElimina
  8. Pesants? Avorrits? Ah, no! Això mai! ;)
    Petonet.

    ResponElimina
  9. Carme, potser he fet tard per aquesta convocatòria, veig que ho tens ja bastant solventat i a més ara ja veus que vaig una mica justa de temps. No obstant, per a la propera que facis si que m'agradaria apuntar-m'hi si et sembla bé. ;)

    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  10. Assumpta, encantada que t'hi apuntis, a la que vulguis, aquesta o la propera, poesia o narració... ja sapa la que vulguis i quan vulguis.

    ResponElimina
  11. Res, que m'havia oblidat de dir-te que he passat per aquí i que, de sobte, m'he vist teletransportat al Personatges Itinerants, encara no sé com...
    Salut!

    ResponElimina
  12. Si heu sortit a un escenari, ja sabeu els nervis que es pasen.El dia setze diu que comença i jo estic com els sentenciats a mort en capella... M'han dit que soc el primer i el topí no bull i jo venga fer foc...Aniré a comprar a REBAIXES, a veure si amb pocs calerets trobo quelcom que faci goig... Ui,Ui,Ui. jo m'ho prenc, com m'ho prenc. DEBUT EN EL P.I
    aNTON.

    ResponElimina
  13. Sergi, em teletransporto jo darrera teu, ràpidament, per afegir-te a la llista. Fins ara.
    El teletransportador va ràpid!

    Anton, Una inauguració de luxe, serà. Segur! ja ho veureu...

    ResponElimina
  14. Carme, si estic a temps m'agradaria participar encara que no se bi me'n sortiré, és el primer cop... Ja em diràs, sense compromís, si ja sou prous, m'puntes a la propera.
    Petonets

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Podeu agafar imatges del meu blog, esmentant d'on les heu tret i mantenint el nom.

Protected by Copyscape Plagiarism Scanner

Quant fa que col·lecciono moments - des del 13 de maig 2007

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Regal de l'Anton.

Regal  de l'Anton.
Gràcies

Centenari Màrius Torres

Centenari Màrius Torres
30 d'agost 2010

Joc de El gabinet del Doctor Caligari